עבודה תחת אש

עבודה תחת אש

אנחנו הנהגים, נמנים בין היתר עם נותני השירות בעוטף עזה. אם זה חלוקת מזון, גז, חבילות וכו'. אם ישלחו אותכם לעבודה באיזור, האם תסכימו או תסרבו, ולמה ?
 

Eran De Niro

New member
תומריקו אחי

את האמת אני מצד אחד מפחד עושה במכנסיים , כמה ימים שאני עובד כמו מטורף , גררתי לפני מספר ימים אוטובוס שספג רסיסים , הייתי באשקלון הייתי בשדרות , אני קבוע באשדוד , אני והצהוב 124 שאני תמיד שוכח את השם שלו,
בקיצור אנחנו בלב הבלאגן , אני באופן אישי לפעמים מפחד , וחושב על מה יקרה אם הטילים יגעו אלי , האמת שאיפה שאני מסתובב המרחב המוגן לא יעזור , (אשדוד כל הדברים שיש באזור תעשיה אלוהים ישמור ,) ועוד משהו בימים הראשנים נסיתי לעלות לשידור אצל זהבי עצבני ולבקש מכל נותני השירותים באשר הם לא להפנות עורף לעורף , לא לפחד לתת שירות אם זה תכנאים של כל מיני מוצרי חשבל , אם זה שירותי הובלה מיוחדים ,ושירותים כללים בכלל ובפרט , ועד היום אני מחכה לעורך שהבטיח להעלות אותי אבל כנראה יותר חשוב להעלות אנשים שצועקים מוות לזה או מוות להוא , רק שיהיה שקט , לא רוצה שלום רוצה רק שקט !!! שלום זה רק לחולמים .
 

srurh

New member
כאן צהוב 124

השם משתמש מבלבל הוא קיים כבר שנים.דרור(אם תקלידו את השם באנגלית זה מה שתקבלו.)לענייננו,אני מאשקלון ואת הפיצוצים חוויתי באופן אישי כאשר גראד פגע בבנין בו אני גר לפני כשנה.אז התקופה מגעילה ומתישה אך אסור לנו להפסיק לעבוד ולחיות,אז עושים מה שאפשר לשמור על בטחוננו,ממשיכים לתת שירות איפה שצריך ומתכוננים לצו 8 כדי להשתתף בהגנה על הבית.אז ערן ותומר וכל השאר נקווה שהתקופה הזאת תיגמר מה שיותר מהר שנמשיך לחייך(לאותת) כל פעם שניפגשיםושכל חיילנו יחזרו בשלום.לסיום,אני ממש לא דתי אך אשתי דתיה מאוד.יש ברכה שאומרת"השם עוז לעמו ייתן השם יברך את עמו בשלום"
 
למעלה