עב"מים מתחת למים

עב"מים מתחת למים


התופעה של עב"מים מעופפים (UFOs -- Unidentified Flying Objects) מוכרת לרבים, אולם קיימות עדויות רבות לתופעה נוספת בתחום, של עב"מים צוללים (USOs -- Unidentified Submerged Objects).
רבים מהעדים לתופעה הם אנשי צי צבאי מיומנים, שיודעים לזהות ספינות, צוללות ומטוסים, אולם הדברים שראו לא היו דומים לשום דבר שהכירו קודם לכן. חלק גדול מהמקרים נצפו ע"י מספר רב של עדים.

מרבית העדים מתארים חפץ זוהר שנע במהירות ומסוגל לבצע פניות חדות של 90 מעלות, שטס באוויר, נוחת בתוך הים, צולל ונעלם, או מופיע מתחת לפני הים ומשם ממריא ונעלם. בחלק מהמקרים, התקבל הרושם שהעב"מ עוקב אחר תנועת האניות הצבאיות, בעיקר אלו שנשאו נשק אטומי (איזו הפתעה...).

רבים מהאירועים שנצפו התרחשו באזורים כמו משולש ברמודה ו"משולשים" נוספים על-פני האוקיינוסים, שהמשותך לכולם הוא חריגה מגנטית, אשר משפיעה על הציוד המגנטי והאלקטרוני בכלי שייט וטייס. החריגה הזו היא ככל הנראה, הגורם להיעלמותם של ספינות ומטוסים רבים באזורים אלה. ההשערה היא, שבאזורים אלה ממוקמים בסיסים תת-ימיים, דבר שמסביר את התנועה הרבה של עב"מים צוללים.

מעבר לשאלה המתבקשת, למה הם כאן, מתעוררת השאלה, אם קיימת פה ציוויליזציה שחיה מתחת לפני האוקיינוסים. לא ברור מתי החלה הנוכחות הזו על כדור הארץ, מכאן שיתכן שהיא החלה עוד הרבה לפני שהיתה כאן האנושות.

מה דעתכם?
 

חני 852

New member
לדעתי

הם היו לפנינו
במשולש ברמודה בתחתיות אלו הם בסיסי קבע מהרבה מלפנינו .
 
כל ה"משולשים" האלה כמו משולש ברמודה...

... יכול להיות שיש בהם לא רק בסיסים תת-ימיים, שמעתי פעם השערה, שהטכנולוגיה שמשבשת מכשירים מגנטיים ואלקטרוניים של מטוסים וספינות, קשורה לשערים בזמן-חלל, שמאפשרים להם את המעבר הכל-כך מהיר של מרחקים עצומים.

אני גם נוטה להאמין שהם נמצאים פה כבר הרבה מאוד זמן -- אם יש להם כאלו יכולות טכנולוגיות, סביר להניח שזו ציוויליזציה די עתיקה. למעשה, כריסטופר קולומבוס תיאר עב"ם זוהר שעלה מתוך הים ביומני הספינה שלו, במסעו לאמריקה. הוא כמעט הסתבך עם האינקוויזיציה הנוצרית, לאחר שכתב שהאורות נראו בצורה של מנורה (כמו מנורת שבעת הקנים).
 

מייפלס

New member
למיטב זכרוני יש עוד משהו שדומה למשולש ברמודה

ולדעתי אלו הם ( אלוהים מבחינתנו ) היו פה הרבה לפנינו !
עוד לפני הזמנים של ימי התנ"ך ...
 

מייפלס

New member
ונזכרתי בעוד קצת מידע בנוגע למקום השני

אם זיכרוני אינו מטעני זה נמצא ביפן או בסביבת יפן וזה מבוסס בעיקר על אלקטורמגנטיות שגורם לתופעות ממש ממש מוזרות ...
 
את כנראה מתכוונת ל"משולש הדרקון"...

... שנמצא באוקיינוס השקט, דרומית-מזרחית לאיים היפניים. התופעות שמתקיימות בו זהות לאלו שמתקיימות ב"משולש ברמודה".
אני לא מבינה למה החליטו לקרוא לזה דווקא "משולש הדרקון", לאור העובדה שבעיקר בתרבויות מזרח-אסייתיות דרקונים נחשבים למאוד מיטיבים (לדעתי, בצדק).
 

מייפלס

New member
כנראה שכן אבל ...

אני חושבת שמה שתיארתי זה כנראה דבר אחר ... כלומר לגבי התופעות שמתרחשות בו ...
 
דרור.

אני אישית ראיתי בשנה שעברה יצור חי מאוד ומיוחד מתחת למים (לא עמוק במיוחד) ותקשרנו במשך כמעט שעה ולא היה איתי אף שותף במים לחלוק איתו את הפלא.
אחר כך חיפשתי שעות על ימים באינטרנט מה זה מה שראיתי ובדבר היחיד שיכול להיות דומה לזה (לא בדיוק כפיל. אבל הכי דומה מכל היצורים הימיים המוכרים) זה משהו שבשום אופן לא קיים לפי המקורות שמצאתי בים שבו ראיתי את היצור הנ"ל אלא אי שם הרחק בים קרוב ליבשת רחוקה.
גם סיפרתי לאנשים אחר כך.
רובם לא האמינו ו/או חשבו שהזיתי וההכי מאמינים רק הקשיבו בנימוס.
אני אישית מעריך שזה כנראה היצור הזה שאומרים שלא קיים (בסמוך) אלא במים רחוקים מאוד או אולי ביצור אחר מעולמנו ושלא מדובר בעב"מ מציווילזציה אחרת או משהו אחר.
אבל זה מבחינתי בהחלט לא קיבל הסבר רציונלי מניח את הדעת מהמקורות שחיפשתי.

מפאת גבול הגנת הפרטיות (שלי. ושל היצור כמובן) לא ארחיב על הנושא כאן בפורום אבל מי שיתעניין אספר לו אישית.
 
למעלה