עדיין שום דבר על SKIN?

Nurmidor

New member
עדיין שום דבר על SKIN? ../images/Emo2.gif

אני מצרפת כמה לינקים למי שמתעניין: סקירה די מפורטת של ההופעה משתמש ביוטיוב שהעלה כמה סרטונים (מסתבר שאלה שהצליחו להגניב מצלמות פנימה ממש סיכנו את החיים שלהם =O)
האתר הרשמי שנהיה נורא מגניב פתאום (הפורומים שם צריכים להיות ממש יעילים) רק גאקט חסר גיל!! 8DDD אוקיי, זהו.
 

last day

New member
Killing You Softly נשמע טוב!!!

יאו אני מחכה שהם יוציאו DEBUT!!
 

sonaku

New member
וואו ם:

עד כדי כך כאילו? כמה נחמד מצידם
נשמע לא רע..נראה לאן זה יתקדם D;
 

oracle

New member
יו!!!!!! אין לי אויר!!!!!!! ../images/Emo2.gif

זה נראה ונשמע פשוט מדהים מה שקרה שם! תארתי לעצמי שהשילוב ביניהם יצית אש אדירה, אבל זה כל כך הרבה יותר מזה! האנרגיות, הסאונד, הויז'ואל, האינטראקציות ביניהם... אדיר. פשוט אדיר! עכשיו הם חייבים להגיע לארץ, או לפחות לאירופה הקרובה - קפריסין או יוון P= כי אין מצב שאני לא אראה אותם..
ד"א, נראה לי שהם הולכים להמשיך עם זה לאורך זמן, לפי ההשקעה ביחסי ציבור ובאתר שהם העלו.. זה לא התנהגות של משהו חד פעמי או קצר *משלבת אצבעות* ^_^ תודה שטרחת ואספת עבורינו את הפרטים
אין עליך :>
 

last day

New member
אני חשבתי שזה יהיה אסון

לקחת ניגודים שלמים ולשים בלהקה אחת אבל כל הניגודים רק משתלבים בצורה מדהימה, טעימה מכל אחד. השוני רק מעצמים את האיכות של ההופעה אין מצב בעולם זה חד פעמי, תראי את הקהל , את הביקוש. אני רק מקווה שהם יחיזקו מעמד עדש שנה הבאה, שאז יהיה לי כסף לטיסות אני גם מחזיקה אצבעות!
 

oracle

New member
האמת, אני ממש לא הייתי מודאגת~

מההתחלה האמנתי שלמרות ערימת האגואים הזו, השילוב דוקא יעשה להם טוב, ואתמול הם ממש הוכיחו את זה ^^ אני חושבת שמה שקרה שם זה שיושיקי, שחי כבר המון שנים בל.א. החליט בשנה שעברה שהגיע הזמן לחבר בין המערב ו-Jrock בצורה מסודרת, ולא רק בקונים או הופעות מקריות פה ושם. אז הוא הבין שבשביל הצלחה עצומה לא מספיק רק אמן אחד פופולארי, אלא צריך לחבר כמה בסט-סלרים ולשים אותם על במה אחת, וזה מה שהוא עשה. הוא גם הקים השנה את Jrock revolution שזה קונצרט שכולו ג'יירוק בארה"ב, וההצלחה האדירה שהקונצרט גרף סללה את הדרך עוד יותר לפרוייקט של סקין. בקיצור, מה שנראה לי הולך לקרות, בעקבות היוזמות של יושיקי, זה שבקרוב מאד ג'יירוק יהפוך למשהו הרבה יותר זמין, גם מבחינת קונצרטים שיתקיימו במקומות קרובים יותר כמו אירופה, וגם מבחינת דיסקים, שהלייבלים יאפשרו הדפסה בארצות אחרות ואפשר יהיה לקנות דיסקים מקוריים שייוצרו אולי אפילו כאן, בארץ... דבר אחרון, יש שמועה לגמרי לא מבוססת שבהמשך השנה סקין יבואו להופיע בברצלונה ספרד באיזה כנס אנימה... ספרד זה ממש קרוב~ 0.0;
 

last day

New member
תכיני מזוודות XD

הבעיה שאם זה יהיה כל כך נגיש ומפורסם, זה לא יהיה מיוחד ויפני. וזה למה שאני מעריצה אותם. אבל נחייה ונראה הוא עשה מעשה גאוני. מה שנותר לנו לעשות זה לחכות (אבל מצד שאני אני חוששת, שזה יהיה כל כך מפורסם שזה יאבד את המיוחדות של זה)
 

oracle

New member
יפני זה יהיה בכל מקרה.. ../images/Emo8.gif

אבל נכון שזה יאבד מהמו-זרות של זה P= תראי, זה אחד הויכוחים העתיקים שיש, גם בתחום של האנימה - אם כדאי שזה יהיה פופולרי, כי מצד אחד יהיה יותר קל להגיע לדברים משובחים שעד עכשיו צריך נורא להתאמץ או להוציא טונה כסף בשביל להשיג, אבל מצד שני, זה יהפוך למשהו טרנדי ונדוש... אני בדיעה שכל עוד היוצרים לא יתפשרו על איכות לטובת החדירה לשוק הבינלאומי, לי אין שום בעיה עם זה~ ^^ ובנימה אופטימית זו, המזוודות שלי כבר ארוזות מאתמול... XDDD LOL
 

innocence

New member
אני לא מצליחה לראות כלום...

רק את הסרטונים הקטנים של כמה שניות, ואי אפש רלהבין מזה כלום...
 

Nurmidor

New member
המייספייס נמחק

בבקשה תגידי ששמרת את התמונות, הן הכי טובות שראיתי עד עכשיו O__O
 

Nurmidor

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

מישהו הצליח להתקרב ממש 8O וגם לצלם בפוקוס
 

Nurmidor

New member
עוד הקלטה

הפעם של שיר כמעט מלא בלי קשר, בפורומים של סקין המודים אישרו שההופעה כולה הוקלטה ע"י צוות צלמים מקצועי, אז כנראה שיש למה לצפות D:
 
למעלה