עדכון מחלקת ה-HW בעולם

BeniTaz

New member
עדכון מחלקת ה-HW בעולם

קצת עדכונים על המחלקה הכי מלהיבה בעולם אבל גם הכי פחות מושקעת על ידי ה-UFC. אני ממשיך למחות וממשיך לכתוב על הלוחמים שלא מגיעים לארגון, ארגון שמעדיף לוחמים במשקל 57 ק"ג


אחרי שלאבר ג'ונסון נחתך וכריסטיאן מורקראפט (מאזן 3-1 שלילי ב-UFC. לא ברור למה מלכתחילה הגיע ל-UFC) פרש, ה-UFC הגיעו לשפל במספר הלוחמים בקטגוריה, 28 בלבד. כפי שתוכלו לראות בלינק. הרבה זמן לא חתם HW איכותי ב-UFC וחבל.
http://www.bloodyelbow.com/2013/1/29/3928296/ufc-roster-current-list-fighters

ארגון M-1 הרוסי מארגן ב-9 לחודש אחלה טורניר של 8 הביווייטס, רובם פרוספקטים שעתידים להיות בפרויקט ה-HW הבא. בין הבולטים בטורניר, קני גארנר (3-12), אלוף המשקל כבד. דניס סמולדארב (0-4) המבטיח וילד מאוקראינה בן 20 בשם ניקיטה קרילוב בעל מאזן 0-13. בכלל מדובר באירוע עם כוכבים עולים ורוסיה ממשיכה להיות השם החם ב-MMA. הנה לינק לקארד:
http://www.sherdog.com/events/M1-Challenge-38-Spring-Battle-28401

מי שאתם רואים בתמונה יחד עם קיין ולאסקז ודניאל קורמיה, זהו הפיטבול הפולני, דמיאן גראבובסקי (1-16) שמתאמן ב-AKA לקראת הקרב החשוב שלו נגד סטאב איקונומו (1-2-14). גראבובסקי הוא הלוחם החזק ביותר ב-HW אחרי ג'וש בארנט מחוץ ל-UFC והטוב ביותר שלא נלחם שם. ניצחון נוסף יכול לקרב אותו. איקונומו, הלוחם הקפריסאי המלהיב ניצח לפני 2 קרבות את ריקו רודריגז. בקארד עצמו שיתקיים לקראת סוף החודש בפולין יילחמו בקרב המרכזי שרירן פולני מפורסם נגד חשפן או משהו כזה
אין ספק פריקשואו במיטבו כמו שהפולנים אוהבים. הנה הקארד:
http://www.sherdog.com/events/MMAA-MMA-Attack-3-26557

הנה דרכו של פרוספקט בדרך הקשה ל-UFC. אחרי שקונראד ואחמיץ', פרוספקטים ב-HW התייאשו ופרשו. כריס בירצ'לר (0-4), אחד הפרוספקטים הגדולים במשקל ואלוף היאבקות מבקש בדף המפורסם לפניכם להגיע ל-1000 אוהדים על מנת שהספונסר שלו יוכל לעזור לו במימון חצי שנה אימונים אצל הנזו גרייסי. הוא לא ממש עומד במשימה עם 141 (ואנוכי הצטרף) אוהדים בלבד
נקווה שלא יישבר.
http://www.gameofweb.com/road-to-ufc/1.html

אברטון טיישיירה (0-2), אחד מהקראטיסטים הטובים בעולם ולוחם K-1 לשעבר, ינסה בקרב השלישי שלו ב-MMA לנצח את בוב סאפ (16-11) המפלץ בדרך למעלה. הקרב יתקיים רק באוגוסט. מדובר בסטרייקר ששייך לרמות הגבוהות ביותר. הנה הדף שלו בויקיפדיה:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ewerton_Teixeira

כריס בארנט (1-7), לוחם מוכשר ומלהיב חוזר לכלוב אחרי היעדרות של שנתיים כדי להילחם בסמיליניו ראמה (0-6) בן ה-20, בעצמו פרוספקט במשקל. נראה מי יישאר מועמד ל-UFC ומי יישאר מאחור:
http://www.sherdog.com/events/MFC-37-True-Grit-25633
 
תודה

זאת דוגמה טובה למה שאתה מפרסם שיהיה מאוד חסר לי במידה והפורום יועבר לפייסבוק..
 

מרקו בי

New member
תודה על הסקירה ואת בוב סאפ גם ילדה בת 4 תנצח

בנוסף אני לא מבין למה לוחם כמו סטאב איקונומו לא בUFC, יכול להיות שאלוף הוא לא יהיה, אבל בהחלט לוחם מלהיב שכל קרב שלו זה תענוג, היות והמחלקה הכבדה כל כך מצומצמת, חייב להיות לו מקום שם.

אני בונה על עוד עונת TUF HW. לפחות 5 לוחמים יכנסו לארגון שזה לא דבר רע, גם אם הם גרועים.
 

BeniTaz

New member
כן.. זה משהו הזוי

ה-UFC קודם כל צריכים לקבל החלטה שהם מגדילים את המחלקה לכיוון ה-40-50 לוחמים, כשזה יקרה על כל 2 לוחמים גרועים שהם יחתימו הם יחתימו בטעות לוחם טוב. לא יכול להיות שהמחלקה הזאת תכיל 28 לוחמים. הם גם צריכים להאמין בהצלחת המחלקה ולדעת מי להחתים כי נראה שהם לא מאמינים במשקל הזה אבל הבעיה הגדולה שהם פשוט מחתימים חרא של לוחמים ובגלל זה יש סטיגמה על המחלקה ועל כל הבטטות שהם הביאו ב-TUF האחרון. מרבית הכשרונות כיום ב-HW מגיעים מאזור מדינות בריה"מ לשעבר ואירופה. דוקא בברזיל אין מציאות כרגע וה-UFC אוהבים להביא לוחמים מברזיל.

זה פשוט חלק מהמידניות של דיינה וויט. להחתים אנורקסים ולא משקל כבד. זה בניגוד למה שהקהל אוהב ובניגוד לכל הגיון אפשרי.
 

מרקו בי

New member
לדעתי יש בעיה עם לוחמים ארופאים מבחינה כלכלית

ומבחינת הויזה. הUFC מעדיפים לוחמים אמריקאים וככל הנראה אמרקאי HW הוא יותר בטטת כורסא ולא לוחם (למרות שמהסקירות שלך לא חסר כשרונות אמריקיאים בHW). אבל לוחמים מרוסיה ואירופה ככל הנראה לא יגיעו לארה"ב גם בגלל הכלכליות שבנושא (עדיין הMMA לא מפותח דיו) לוחם חדש בUFC מרויח פרוטות שלא מצדיקות מחנה אימונים + הוצאות טיסה ולינה. רואים גם שבארועים באירופה לא חסר כשרונות משבדיה או אנגליה, לרוב לא רואים אותם בארועים בארה"ב. לדעתי הUFC חייבים לפתוח ארגון נפרד שיתמקד באירופה ואז באמת למשוך משם את התותחים או מושכי הקהל. או לחלופין לעשות ארוע ברוסיה, זה יהיה צעד נפלא לUFC מעבר למציאת הכשרונות החדשים והבמה שהם יקבלו דיינה ושות' ירוויחו הרבה ממכירת כרטיסים וPPV באירופה. גם בפולין לא חסר פריקים של MMA. אולי לשקול את הבאתו של פידור (אם ירצה) לארגון רק בשביל שימשוך קהל רוסי. בקיצור הUFC מחפשים יותר שואו מאשר יכולת, וזו הבעיה שבארה"ב השואו מביא את הכסף ולא לוחם עלום שם מרוסיה שמגמגם אנגלית צולעת, כל עוד הם מונופול הרמה רק תרד.
מה שמוזר שדוקא הקהל מאז ומתמיד צמא לקרבות HW זה תמיד היה כך באגרוף וגם בMMA. לכן באמת שהתקווה היחידה, כמה רע שזה נשמע זה עונת HW.
 

BeniTaz

New member
זה לא בדיוק נכון..

לוחם ה-UFC הזוטר ביותר עושה כסף לא רע. כבר העלתי בעבר את הכתבה על שון מקורקל, HW שנלחם 3 קרבות ב-UFC בלבד ונחתך ובכל זאת מתוך הגינות יצא להגנת ה-UFC על פירסומים שקריים בנוגע לשכר. הוא מציין בין היתר שהסכומים שמפורסמים הם לא באמת הסכומים שהלוחמים מקבלים.
http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=news.detail&gid=378493

בנוסף כבר ידוע שלוחמי משקל כבד (ובכלל) מרוויחים שכר זעום בארגונים מחוץ ל-UFC ובלטור ומחליטים לנטוש או להילחם מעט מאוד. כמו איילין אחמיץ', פרוספקט קרואטי שפרש לאחרונה מ-MMA בטענה הוא לא עומד בזה מבחינה כלכלית. ואם בלטור מצליחים להחתים לוחמים מרוסיה, והרבה, אז כנראה שזה אפשרי. ה-UFC לא חייבים להביא את הלוחמים לארה"ב, יש מספיק אירועים באירופה כמו זה בשבדיה. ואני לא חושב שלאימפריה כמו ה-UFC הגרושים האלו מזיזים. בסופו של דבר זה חוזר אליהם בגדול מכיוון שזה מעורר פופולאריות במקום שהלוחם ממנו בא. השוק הרוסי זה שוק ענק.. ה-UFC כבר מתכננים להיכנס לשם ולקיים אירועים בשנים הקרובות וגם כיום יש מספר לוחמים רוסים ב-UFC, פשוט חוסר ההשקעה ב-HW ניכרת גם בתחום הזה. זה עניין של מדיניות.. לא להשקיע ב-HW. לא מפתיע, לאורך השנים ב-UFC זה היה כך.. שפרייד היתה בשיאה עם פידור, ביג נוג, קרו קופ, בארנט ואחרים.. ה-UFC עשו קרב חוזר בין סילביה לארלובסקי. אח"כ אפליקשיין ואליט XC בנו עצמם על המשקל הכבד ואח"כ גם דרים, סנגוקו וסטרייקפורס (עם הטורניר) הצליחו למשוך צופים בזכות המשקל כבד. זה החסרון הגדול של ה-UFC מאז ומתמיד.
 

BT24

New member
אני באמת לא מבין את דיינה. גם אם הוא אישית

אוהב את המשקלים הקלים (ואני לא אחד ששונא אותם או מתנגד לזה שיהיו), אני מנחש שמבחינה כלכלית, ה-HW מושך הרבה יותר קהל. לקהל הממוצע של צופי ספורט זירה מסתמרות האזניים כשהם שומעים את מילת הקסם "Heavyweight", איך זה שדיינה לא משקיע בהם יותר, כשהם כביכול יכולים להביא לו את אחד הדברים האהובים עליו בעולם (יחד עם שמירת טינה וקללות) - כסף?
 

talhorm

New member
וואו, באמת המחלקה בשפל

רק 28 לוחמים פעילים בHW עוד אחרי שהחבר'ה מסטרייקפורס עברו לUFC?
אני יודע שניסו "להוציא" את פידור מפרישה ולארגן סוג של קרב חלומות (שובר ביירטס) מול ברוק לסנר בתחילת השנה שעברה, יכל להועיל :)

אבל בגדול באמת מה שחסר בUFC זה הרבה פרוספקטים שיהוו את העתיד של המחלקה, ועוד כמה לוחמים מעולים שמשוטטים בחוץ...
גראבובסקי חייב להגיע לUFC, גם את בארנט אני רוצה לראות כבר נלחם.
לגבי טיישיירה, אני לא אשכח את הKO שחטף מאליסטר אוברים בK-1 נדמה לי שאחרי הKO הזה התחילו לאסור את הברכיות בקלינץ' בK-1 (?)
 
למעלה