עדכון מקווי ההפרדה לפי יעד בספרד

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
זה לא תל-אביב, זה יותר קיסריה עד עתלית.

נשמע שזה לא אידיאלי...
בתל אביב ובמטרופולין מצד אחד יש ארבעה מפעילים נותנים כיסוי סביר, רב קו שהוא בסך הכל נותן שרות אך מצד שני תדירות שדורשת שיפור גם בקווים עם ביקושים גדולים, עדיין ישנם אוטובוסים גבוהי קומה מזהמים וסידור פנימי לא מושלם, ללא נתיבים רציפים
זה לא תל-אביב, זה יותר קיסריה עד עתלית.

הדבר הכי קרוב לזה בישראל זה כביש החוף הישן (2), עם ישובים פזורים לאורכו עם קשר לים, אך ללא חדרה או זיכרון יעקב, או שניתן "לטרנספר" את זכרון יעקב לעתלית כדי לתת למיקום הגאוגרפי את האוכלוסייה הנדרשת.

בעיר "קיסריה רבתי" (ג'יסר א-זרקא, קיסריה, אור עקיבא, שדות ים) יש שירות אוטובוסים פנימי, וכך גם ב"עתלית-זיכרון", גבול אזור השיפוט הוא בנחשולים או כביש 70 בערך, והקו הוותיק (זה שכיום רק אוסף מאזור השיפוט של "עתלית-זיכרון" וממשיך ל"קיסריה רבתי") הוא הקישור התחבורתי היחיד שמכסה את כל הישובים לאורך כביש 2.

משום שלא מדובר בישראל מדובר בציר די זניח ולכן אין בו רכבות או אוטובוסים בינעירוניים חשובים (מה שוודאי תורם לתח"צ באזור שבין נתניה לחיפה).

לצורך העניין אני גר בחוף הבונים בקומפלס נופש שהדיירים בו מחזיקים את עצמם לפחות ארסוף, אפילו יש איזה פרארי בחניה. לדעתי חבל שאת האזור שאני מתאר בארץ לא פיתחו לתיירות-מגורים כי הצפרוקאים היו מסתפקים בדירה על החוף, יין מזיכרון, מורשת רוטשילד, ומרינה או שתיים - ומשאירים את המגורים בגוש דן לישראלים שצריכים להתפרנס במקומות העבודה במרכז העסקי של המדינה. לצערי זה לא פיתרון לבעיית ממילא וטלביה בירושלים שהן מוקד משיכה ליהודים דתיים מחו"ל שרוצים גישה רגלית לאתרים הקדושים.
 

עלה13

New member
נשמע כך, בבריטניה...

זה לא תל-אביב, זה יותר קיסריה עד עתלית.

הדבר הכי קרוב לזה בישראל זה כביש החוף הישן (2), עם ישובים פזורים לאורכו עם קשר לים, אך ללא חדרה או זיכרון יעקב, או שניתן "לטרנספר" את זכרון יעקב לעתלית כדי לתת למיקום הגאוגרפי את האוכלוסייה הנדרשת.

בעיר "קיסריה רבתי" (ג'יסר א-זרקא, קיסריה, אור עקיבא, שדות ים) יש שירות אוטובוסים פנימי, וכך גם ב"עתלית-זיכרון", גבול אזור השיפוט הוא בנחשולים או כביש 70 בערך, והקו הוותיק (זה שכיום רק אוסף מאזור השיפוט של "עתלית-זיכרון" וממשיך ל"קיסריה רבתי") הוא הקישור התחבורתי היחיד שמכסה את כל הישובים לאורך כביש 2.

משום שלא מדובר בישראל מדובר בציר די זניח ולכן אין בו רכבות או אוטובוסים בינעירוניים חשובים (מה שוודאי תורם לתח"צ באזור שבין נתניה לחיפה).

לצורך העניין אני גר בחוף הבונים בקומפלס נופש שהדיירים בו מחזיקים את עצמם לפחות ארסוף, אפילו יש איזה פרארי בחניה. לדעתי חבל שאת האזור שאני מתאר בארץ לא פיתחו לתיירות-מגורים כי הצפרוקאים היו מסתפקים בדירה על החוף, יין מזיכרון, מורשת רוטשילד, ומרינה או שתיים - ומשאירים את המגורים בגוש דן לישראלים שצריכים להתפרנס במקומות העבודה במרכז העסקי של המדינה. לצערי זה לא פיתרון לבעיית ממילא וטלביה בירושלים שהן מוקד משיכה ליהודים דתיים מחו"ל שרוצים גישה רגלית לאתרים הקדושים.
נשמע כך, בבריטניה...
בן ליוורפול לניו ברייטן זכור לי שהקישור היה רכבת פרוורית חד קרונית בתדירות של שעה ומיניבוס פנימי עם תדירות של חצי שעה למרות הולדת חברי הביטלס בעיירה, תחנת הקצה של הרכבת הכבדה היתה בליוורפול, בארץ בן טבריה לבת שען באמצע על הר ישנה עיירה ציורית קטנה עם רחוב של כמאה מטרים של בתים היסטוריים (לא זוכר את שמה), היה אוטובוס אקספרס שמגיע כמה פעמים ביום, אני מניח שזה משהו קרוב למה שאתה מתאר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה