פרויקט מתוכנן מו ההתחלה
אתה צודק ש-431 הוא מושלם מלכתחילה- וזאת היתה הכוונה מראש. אתה צודק מצד שני שכל מה שקשור במע"ץ, הוא לא מושלם,חלקי,ועשוי בצורה די חובבנית -וזאת בלשון המעטה. אם הם היו פועלים כמו בכביש 431, הרי שהיום בנחלים ובזרובבל על 471 היו מחלפים, בפררדיס היה מחלף, נתניה -חדרה היה עם 3 נתיבים, מורשה היה ממוחלף בכל הפניות וכו' וכו'. הצרה היא שהתקציבים לא מספיקים לכל הפרויקטים ולכן מבצעים המון פרויקטים חלקית ולא אחד אחרי השני באופן מושלם. ב-431 הכסף גויס בשלמות ע"י גורם פרטי עבור פרויקט שמתוכנן באופן מושלם. אותו גורם משוחרר מהתחייבויות באזורים אחרים, ולכן לא קיימת דילמה לגבי מושלמות הפרויקט. כמו כן ,כמו בכביש 6, המפעיל רוצה שבגמר הפרויקט, יעברו אליו מה יותר משתמשים. לכן הוא חייב לבצע פרויקט בסטנדרט אירופי שימשוך משתמשים.