אני גם יוצא משם סביב חצות ורואה הרבה אנשים. זה לא העניין
קווי הלילה נועדו לבני נוער בתפיסה שלהם וגם להם הם משווקים (דרך בתי הספר בין היתר). אומנם זה נראה שבני הנוער כיום חסרי רסן אבל גם כיום יש הורים שלא מסכימים לילדיהם לחזור באמצע הלילה הביתה. כמו כן, הרוב המוחלט של בני הנוער נמצא בהצגות המוקדמות יותר.
 
המסלול שבונים לקווי הלילה פחות מתאים לאנשים עובדים, יותר למוקדי בילוי שונים כך שבחלק לא קטן מהקווים אנשים מבוגרים יותר לא משתמשים או שהשימוש מועט.
 
זה מוביל לכך שבסופו של דבר, הנסיעות המאוחרות האלו ריקות יותר ואילו אם היו נסיעות מוקדמות יותר הן היו מלאות יותר. במקומות בהם יש קווי בילויים שפעילים מוקדם יותר, הם מלאים יותר מאשר בשעות היותר מאוחרות. זה טבעי.
אני גם יוצא משם סביב חצות ורואה הרבה אנשים. זה לא הענייןבתור אחד שהולך *רק* להצגות חצות בסופ"שים תתפלא כמה עמוס
בית הקולנוע בביקוש להצגות חצות. לפחות ככה זה ביס פלאנט איילון וגם בסינמה סיטי גלילות. אני מניח שהדבר דומה למתחמים בראשל"צ.
קווי הלילה נועדו לבני נוער בתפיסה שלהם וגם להם הם משווקים (דרך בתי הספר בין היתר). אומנם זה נראה שבני הנוער כיום חסרי רסן אבל גם כיום יש הורים שלא מסכימים לילדיהם לחזור באמצע הלילה הביתה. כמו כן, הרוב המוחלט של בני הנוער נמצא בהצגות המוקדמות יותר.
 
המסלול שבונים לקווי הלילה פחות מתאים לאנשים עובדים, יותר למוקדי בילוי שונים כך שבחלק לא קטן מהקווים אנשים מבוגרים יותר לא משתמשים או שהשימוש מועט.
 
זה מוביל לכך שבסופו של דבר, הנסיעות המאוחרות האלו ריקות יותר ואילו אם היו נסיעות מוקדמות יותר הן היו מלאות יותר. במקומות בהם יש קווי בילויים שפעילים מוקדם יותר, הם מלאים יותר מאשר בשעות היותר מאוחרות. זה טבעי.