מה הם רוצים לעשות עם התנועה?
ז'בוטינסקי ומרכז בני ברק זה גועל נפש אחד גדול, רחוב הירדן ברמת גן פשוט עומד, בבוקר להגיע מבן גוריון לאלוף שדה לוקח חצי שעה לפחות, וזה עוד לפני שהתחילו לעבוד על האסון הצפוי במתחם לביא ההיסטורי.
במצב הקיים אנשים פשוט מפסיקים לעצור באדום, ונכנסים לצמתים לא פנויים, מה שרק מגביר את הברדק.
לאן ראשי הערים רוצים לנתב את תנועת הבוקר?
אם לא תהייה השקעה אדירה בתחבורה ציבורית (נתצי"ים ותגבור האוטובוסים ), ואם לא יסגרו את מרכזי הערים לכניסת רכבים פרטיים הפקק בלתי נמנע. איך ייתכן שלא נותנים על כך את הדעת?