עדכוני ערב, יום 88

loli20

New member
לא חושבת שאינה יודעת או שהיא קיבלה

משימה , היא תמיד הייתה מתלהמת כזאת זה לא חדש
 

DoubleN

New member
היא ירדה כל כך נמוך

זה פשוט האופי שלה, כמה סתומה היא יכולה להיות, אני נשבע שאם הייתי שם הייתי שובר לה את הפרצוף, הרי היה ברור כבר בדומינו שישנה משימה כפולה לשתי קבוצות. אני חושב שישנה הסכמה גורפת בשני המחנות שאינה צריכה ללכת השבוע!
 
לא מצליחה להבין את המשימה הזאת

הם מחביאים את הקרמבואים מהדיירים בשביל שהם יאכלו?? למה? כמה כל קרמבו נותן להם?
 

gwini1

New member
הסבר-

עינב שפרה ויוני קיבלו משימה לאכול את הקרמבואים לבד. ליאון ושחר קיבלו משימה לאכול את הקרמבואים. כל קרמבו=20 ש"ח.
 

אלונה56

New member
חזרתי לצפות, ופתאום...

אני צופה בצווחות כאלה, ועל מה? על קרמבו. מאיפה קרמבו? מי החביאו? זה בטח קשור למשימה, נכון?
 

שיאה1

New member
הייתי סותמת לה ת'פה עם../images/Emo215.gifועוד../images/Emo215.gif

ועוד
ועוד
.......ועוד
 

jaycom

New member
אנשים מה לא ברור לכם? שחר ולאון במשימה!!!

אני קולט פה תגובות על איך שחר לא מתבייש לחפש את הקרמבואים.. ושזה מוציא אותו שמן מגעיל וכל זה.. עוד לא הבנתם ששחר ולאון קיבלו משימת קונטרה לעינב יוני ושפרה? הם צריכים לנטרל את כל המשימות שמקבלים השלישייה.. ואם הם עושים את זה, הם זוכים בכסף לתקציב.. עינב יוני ושפרה לא יודעים על לאון ושחר וזה מה שעושה הכל למעניין.. מה שאנחנו לא יודעים זה מה המשימה האמיתית שתביא להם את התקציב.. המשימה של שחר ולאון או של השלישייה.. בכל מקרה, בהמשך יש משימת שק קמח, שאחד מהמשרתים אמור להרים את עינב כנראה על הכתפיים.. שחר היחיד שיכול לבצע את המשימה אז כנראה היא תבקש ממנו.. שחר כמובן יודע שהוא צריך לסרב למשימה, יהיה מעניין לראות איך עינב מתחננת.. בסוף היום מישהו צריך לשיר לשפרה שיר ערש לפני שינה.. כנראה שהיא תבקש מלאון, שכמובן כמו שחר נמצא במשימה והוא אמור לסרב לה.. חחח המשימה הזאת באה בומבה..
 
עינב כבר ביקשה משחר שיעשה לה שק קמח על הכתפים

נראה לי שמה שלא יקרה, הם ינצחו במשימה. לא הגיוני שהאח הגדול יתחיל לחשב כמה כל קבוצה הרוויחה או הפסידה. הרי ניצחון במשימה של עינב ושפרה זה הפסד של ליאון ושחר, ולהפך.
 

דנה1982

New member
יאללה מנדראג'!!!

האמת? אני מבולבלת לגמרי מהמשימה, אבל היא מגניבה. לא שיפה מצידי להנות על חשבונם של אחרים, אבל הבלאגן שהאח הגדול יצר די מעניין... הויכוח סביב הקרמבואים? גדול. הם רבים על שטות, אבל זה ויכוח משעשע. כל כך יפה לראות את שפרה ועינב מאחדות כוחות, כי הן באמת נורא דומות כמה שהן שונות (כמו שיוני אמר...). ההחלטה לתת להן את המשימה יחד הייתה גאונית, בדיוק כמו שהיה גאוני לשים אותן יחד במונית. זה אחד הרגעים שכמה ששפרה היא הפייבוריטית שלי, אני מתה על עינב. גדולה מהחיים. אגב, הכי מלך? יוסי! אינה צועקת כמו פסיכית, עינב עונה לה בצעקות, ליאון מנסה להשתיק אותה ושחר צורח ומשחק "חפש את המטמון". רק יוסי יודע איך להרגיע את הרוחות: "אבל אינה - כל הקרמבואים אותו טעם!!" חזק. אחד הרגעים שמבהירים למה הוא עדיין בבית. אין מה להגיד, אין במשימה הזו טיפת השקעה (כספית) למעט הדומינו, וזו אחת המשימות המצחיקות והמעניינות.
 
ערב כזה מעניין מזמן לא היה

מה גם שזה בשעות סבירות של צפיה ולא אי שם ב 4 בוקר. והכי חשוב - משימה שרואים אותה במלואה בלי צנזורה!!
 
שימו לב למשימת שק הקמח

עינב ניסתה לגרום לשחר שירים אותה שק קמח. ובתמורה היא הציעה לו קרמבו. אבל שחר סרב...
 
למעלה