עדשים ירוקות מבושלות של חברת שטראוס

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
קניתי בשופרסל דיל את המוצר הזה שמשווק ע"י חברת שטראוס, וזה מה שראיתי בשקית כשפתחתיה
התקשרתי לשרות הלקוחות של שטראוס, אמרו שישלחו פיצוי, ביקשתי שיקחו לבדיקה, אולי תקלה בקו היצור, המוקדנית השיבה שיתכן ונשמר בתנאים לא נאותים, בקשר לבדיקה היא תעביר הלאה ויחזרו אלי
לא חזרו, לא לקחו לבדיקה ....
צרפתי צילומים של "הקנקן ומה שיש בתוכו" כדי להזהיר את חברי ואם ברצונכם להזהיר את חבריכם אתם מוזמנים לשתף.
אני עדיין שומר זאת בשקית סגורה במקרר שלי, למקרה שיתעשתו ויחליטו בכל זאת להענות לבקשתי ולקחת לבדיקה.


1651655513133.png
תהיו בריאים 1651655486082.png
תוקף המוצר לפי הרשום על השקית 31/7/2022 1651655451491.png
 

evike

Well-known member
מנהל
אוי מגעיל. כנראה שצריך לבדוק בשבע עיניים כל מוצר שלהם. תודה על האזהרה, בהחלט אשתף.
נראה לי שהחברה הזאת בדרך להתאדות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אוי, איכס 8-{
מניחה שהאטימה נפגמה, אולי בגלל בעיה באריזה או משהו שעבר עליה בדרך (יותר הגיוני) ואז עם הזמן המזון התעפש, אין פה משהו יוצא דופן.
אם הם לא קיבלו עוד תלונות ולא שמענו על זה, זה כנראה נקודתי, אבל בלי קשר צריך לחזור ללקוח ולתת שירות ראוי.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אוי, איכס 8-{
מניחה שהאטימה נפגמה, אולי בגלל בעיה באריזה או משהו שעבר עליה בדרך (יותר הגיוני) ואז עם הזמן המזון התעפש, אין פה משהו יוצא דופן.
אם הם לא קיבלו עוד תלונות ולא שמענו על זה, זה כנראה נקודתי, אבל בלי קשר צריך לחזור ללקוח ולתת שירות ראוי.
אולי את צודקת - אבל אם זה קרה - זה היה מזמן - המוצר נארז רק לפני כ 3 חדשים - והוא נראה כגוש גדול של עובש - לא חיטטתי בפנים כדי לבדוק אם יש משהו שם מלבד עובש ועדשים, בכל מקרה הגישה של "נפצה אותך ואיננו רוצים לבדוק" היא גרועה. - איך נוכל לדעת אם היו עוד תלונות ? - ואם היו אולי המתלונן הסתפק בפיצוי . - כשיש זיהום כזה במזון חייבים לבדוק (גם לתלונה הראשונה על בעייתיות בשוקולד שלהם הם לא בדקו) - זכורני שמצאתי פעם פטריה בקרטון של פריגת (שייך לקוקה קולה) - במקרה ההוא זה היה כשבוע לאחר תאריך התפוגה כך שמשרד הבריאות לא מטפל בזה - אך הם מיד שלחו מישהו שלקח את הקרטון לבדיקה ושלחו לי אחר כך את תוצאות הבדיקה (היתה שריטה בציפוי הפנימי של הקרטון שמיובא מחו"ל ובזמן המילוי לא יכלו לראותה - בכל אופן שקית העדשים נראתה לגמרי סגורה ולא היה ממנה שום טפטוף או משהו חשוד (התנפחות למשל, כמו בקופסאות שימורים מקולקלות) - ההנחה שלי היא שמשהו קרה בקו היצור.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
היי ברזילי. מה שלומך?
לו אני במקומך, ולו ראיתי שפנים האריזה נראה כך,
ולו גם נוכחתי, שנציגת שירות הלקוחות של המפעל דחתה בנימוס את הצעתך, שיקחו את המוצר לבדיקה,
ואחרי כל הסיפור של הסלמונלות במוצרי השוקולדים שלהם.......
לא הייתי מהסס, והייתי פונה בדחיפות (אפילו) לפרופסור עש, ומסב את תשומת ליבו (שהפך לאחרונה ללב רגיש במיוחד) לרכש החדש שלך.
אני מתאר לעצמי, שהוא היה כבר שולח אליך את הנציגים המתאימים, שייאותו לאסוף את המוצר מידיך, והם כבר יידעו כיצד לטפל במפעל המוצלח הזה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
היי ברזילי. מה שלומך?
לו אני במקומך, ולו ראיתי שפנים האריזה נראה כך,
ולו גם נוכחתי, שנציגת שירות הלקוחות של המפעל דחתה בנימוס את הצעתך, שיקחו את המוצר לבדיקה,
ואחרי כל הסיפור של הסלמונלות במוצרי השוקולדים שלהם.......
לא הייתי מהסס, והייתי פונה בדחיפות (אפילו) לפרופסור עש, ומסב את תשומת ליבו (שהפך לאחרונה ללב רגיש במיוחד) לרכש החדש שלך.
אני מתאר לעצמי, שהוא היה כבר שולח אליך את הנציגים המתאימים, שייאותו לאסוף את המוצר מידיך, והם כבר יידעו כיצד לטפל במפעל המוצלח הזה.
מי זה פרופסור עש ואיך פונים אליו ?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
קודם כל, בוא נדייק. אש. לא עש. נחמן אש. אבל הוא מנכ"ל משרד הבריאות. אני מניח שמי שרוצה, יכול לפנות למשרד הבריאות ולהתעקש להגיע לפרופסור הנודע... https://he.wikipedia.org/wiki/נחמן_אש
אאשה זאת בשבוע הבא (העדפתי בתחילה ששטראוס תבדוק ותתקן במידת הצורך, כי לא רציתי להזיק להם בפרט אחרי המכה שהם קיבלו)
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אאשה זאת בשבוע הבא (העדפתי בתחילה ששטראוס תבדוק ותתקן במידת הצורך, כי לא רציתי להזיק להם בפרט אחרי המכה שהם קיבלו)
אל תרחם, בעיקר כשאתה נוכח שהם מפשלים בכל פינה אפשרית. והיחס של אשת שירות הלקוחות פשוט מזמין את זה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אאשה זאת בשבוע הבא (העדפתי בתחילה ששטראוס תבדוק ותתקן במידת הצורך, כי לא רציתי להזיק להם בפרט אחרי המכה שהם קיבלו)
אתה באמת איש רחום וחנון... אולי הייתי מוותר, אילו אשת שירות הלקוחות הייתה פועלת אחרת. אבל בדרך שהיא פעלה, היא לא מותירה לך שום ברירה אחרת, ככל שבריאות הציבור חשובה בעיניך.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ולמרות הכל... 2 דברים.
1. מה תאריך התפוגה של בוץ הפחם הזה שצילמת?
2. מעניין (אפילו) לרכוש עוד חבילה אחת של הדבר הזה (עם אותו תאריך תפוגה), לבדוק את שלמות האריזה ולפתוח אותה מול הקופאית במהלך התשלום.
תקין? אחלה. לא תקין? לבקש שתואיל ותקרא לקופאית הראשית, ולנזוף בשתיהן ש"צריך לעשות מעשה ומיד". מעניין מה תהא תגובת הקופאיות ותגובת הקהל שיהיה נוכח במחזה... ואם בכל זאת תיווכח שהאריזה החדשה היא טובה? אז אולי יוסי זיו צודק, והבעיה היא "רק" באריזה הספציצית.
 

mיטלמן

Well-known member
ולמרות הכל... 2 דברים.
1. מה תאריך התפוגה של בוץ הפחם הזה שצילמת?
2. מעניין (אפילו) לרכוש עוד חבילה אחת של הדבר הזה (עם אותו תאריך תפוגה), לבדוק את שלמות האריזה ולפתוח אותה מול הקופאית במהלך התשלום.
תקין? אחלה. לא תקין? לבקש שתואיל ותקרא לקופאית הראשית, ולנזוף בשתיהן ש"צריך לעשות מעשה ומיד". מעניין מה תהא תגובת הקופאיות ותגובת הקהל שיהיה נוכח במחזה... ואם בכל זאת תיווכח שהאריזה החדשה היא טובה? אז אולי יוסי זיו צודק, והבעיה היא "רק" באריזה הספציצית.
מה אתה רוצה מהקופאית או הקופאית הראשית?
"צריך לעשות מעשה ומיד" מי? הקופאית הראשית?
הקהל עומד בתור ורוצה הביתה,
ישמע ולא יקנה את המוצר, אבל אם הכוונה היא לפתור בעיה, לא זו הדרך.
מה כן? תלונה לארגון צרכנות, כנראה, לא ניסיתי.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מה אתה רוצה מהקופאית או הקופאית הראשית?
"צריך לעשות מעשה ומיד" מי? הקופאית הראשית?
הקהל עומד בתור ורוצה הביתה,
ישמע ולא יקנה את המוצר, אבל אם הכוונה היא לפתור בעיה, לא זו הדרך.
מה כן? תלונה לארגון צרכנות, כנראה, לא ניסיתי.
איך אומרים? גם וגם וגם וגם.
ולא רק משרד התעשיה והמסחר. יש לערב בדחיפות גם את משרד הבריאות כולל מנכ"לו.
כעת קיימת בציבור רגישות יתר כלפי שטראוס. יש לנצל זאת בכל הכוח.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
ולמרות הכל... 2 דברים.
1. מה תאריך התפוגה של בוץ הפחם הזה שצילמת?
2. מעניין (אפילו) לרכוש עוד חבילה אחת של הדבר הזה (עם אותו תאריך תפוגה), לבדוק את שלמות האריזה ולפתוח אותה מול הקופאית במהלך התשלום.
תקין? אחלה. לא תקין? לבקש שתואיל ותקרא לקופאית הראשית, ולנזוף בשתיהן ש"צריך לעשות מעשה ומיד". מעניין מה תהא תגובת הקופאיות ותגובת הקהל שיהיה נוכח במחזה... ואם בכל זאת תיווכח שהאריזה החדשה היא טובה? אז אולי יוסי זיו צודק, והבעיה היא "רק" באריזה הספציצית.
זה לא בוץ פחם, טעות אופטית - זה גוש ירוק - וכל מה שאני רוצה זה שיבדקו את המוצר וימצאו את הסיבה, ממש לא בא לי לעכב את הממתינים בתור
 

יוסי זיו1

Active member
האם תאריכי התפוגה בתוקף?? אם כן כנראה באריזה היה חור קטן ממנו דלף הגז המשמר,באריזות מזון ולמניעת חדירת חמצן ולשמירה על המוצרים מכניסים לשקיות תערובת של גזים (חנקן וגז נוסף) והשקיות עוברות בדיקת פנצ'ר ממש, או הבדיקה לא בוצעה או במהלך השינוע למדף קרה הפנצ'ר.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
האם תאריכי התפוגה בתוקף?? אם כן כנראה באריזה היה חור קטן ממנו דלף הגז המשמר,באריזות מזון ולמניעת חדירת חמצן ולשמירה על המוצרים מכניסים לשקיות תערובת של גזים (חנקן וגז נוסף) והשקיות עוברות בדיקת פנצ'ר ממש, או הבדיקה לא בוצעה או במהלך השינוע למדף קרה הפנצ'ר.
הוי יוסף הוי יוסף.. אתה מזכיר לי את השיר ששמענו בילדותנו: "הכל בגלל"...
והנה המלים במיוחד עבורך יקירי...

בגלל מסמר​

להקת פיקוד צפון

מילים ולחן: נעמי שמר
קיימים 2 ביצועים נוספים לשיר זה



מפרסתו הימנית,
של סוס קרבות דוהר
בבוקר צח וזיווני,
נפל פתאם מסמר.

הכל בגלל מסמר קטן
הכל בגלל מסמר.

אז פרסתו הימנית,
של סוס קרבות דוהר
נפלה גם היא,
נפלה גם היא
כנפול אותו מסמר.

הכל בגלל...

צלע על רגל ימנית,
אז סוס קרבות דוהר
וחץ מהיר ופחזני,
ביתר אותו ביתר.

הכל בגלל..

נפול נפל אז הרוכב,
מסוס קרבות דוהר
והאויב, והאויב
קדימה הסתער.

הכל בגלל...

הובס הקרב נפלה העיר,
כסוס קרבות דוהר
וכל השיר, וכל השיר -
חדל בגלל מסמר.

הכל בגלל...

ואם תרצה ביצוע קצת יותר "חי" אז יש גם.
חג שמייח
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
האם תאריכי התפוגה בתוקף?? אם כן כנראה באריזה היה חור קטן ממנו דלף הגז המשמר,באריזות מזון ולמניעת חדירת חמצן ולשמירה על המוצרים מכניסים לשקיות תערובת של גזים (חנקן וגז נוסף) והשקיות עוברות בדיקת פנצ'ר ממש, או הבדיקה לא בוצעה או במהלך השינוע למדף קרה הפנצ'ר.
התאריך בתוקף - 31/7/2022 - וכל שרציתי הוא שילקח לבדיקה, אם זה משהו בשקית הזאת או שזו בעיה של קו היצור - וזה מה שהם נמנעו מלבצע.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
נתקלתי גם בכמה במוצרים מקולקלים לאחרונה. אבל למדתי מהעבר ויש מוצרים שאני פותח וטועם כשאני עדיין בסופר. התאריך בדרך כלל לא רלוונטי. זה סתם תירוץ בשביל שיגידו לך שאולי אתה טועה והמוצר בסדר, או להסיר מעצמם את האחריות לקלקול.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
כשאתה קונה מוצר כזה תחזיק אותו ביד ותלחץ קצת. תראה אם החומר שבתוכו מתפזר או מוצק בגוש אחד. לפעמים הוא מוצק בגוש ולחיצה קטנה מפזרת אותו. תבדוק ככה עוד 2, 3 אריזות. אם כולם ככה אז רוב הסיכויים שהמוצר בסדר. אם פתאום יש חבילה שהמרקם מרגיש שונה, זה כנראה סימן לקלקול.

המקררים בסופר עם המוצרים האלה הם לפעמים מקררים פתוחים. ויש שם קירור שלפעמים הוא לא רציף. אז המוצר מפשיר קצת ואז קופא שוב במחזוריות המון פעמים.


לפעמים לקוח לוקח משהו ושם אותו בצד ושוכח ממנו. המוצר יכול להיות שעות בחוץ. ואז יש מצב שפתאום מישהו בסניף שם לב לזה ופשוט מחזיר אותו למקרר כאילו היה בחוץ 2 דקות. ראיתי מוצרים בחוץ ככה, אבל לא נשארתי לראות מה עשו איתם. אז זה סתם הדמיון המפותח שלי שחושב שיש מצב לתקלה כזאת.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה