אבל זה דיי מטופש... מי יסע ב6 בבוקר מהתחנה המרכזית לשכונה ד'
הביקוש הוא מהשכונות אל סורוקה/אונ', מרכז העיר וכו'...
 
זה אחד הקווים התדירים בעיר, עם מסלול מעולה, יעיל ומהיר כמעט כמו רכב פרטי ותדירות של כל 9 דקות בשעות רבות במשך היום. כמו שאמרת, יש את הבעייתיות של מזלגות, הוא קו מזלג מובהק וחולק מסלול משותף עם קווים 7/12/24/34 כאשר עם קו 7 הוא חולק את אותו המסלול מהמרכזית ועד סורוקה בשני כיווני הנסיעה. פשוט מאד מוזר לי שהוא קיבל ארד כי אין שום סיבה שבעולם שבין 6-7 בבוקר התדירות שלו תהיה גבוהה מ3 נסיעות בשעה בכיוון הנסיעה אל שכונה ד'... אפשר לראות בבוקר את האוטובוסים נוסעים ריקים לתחילת המסלול שלהם ברחוב הסנהדרין אחד אחרי השני כמעט
 
שקו 13 יעקוף אותו פשוט נראה לי ממש אבל ממש תמוה, הסיבה היא שקו 13 הוא קו מעגלי (נכון שעל הנייר הוא לא כזה אבל בפועל כן) והרוב המוחלט של הנסיעות שלו פשוט מתחילות ומסתיימות בתחנה המרכזית ולכן על הנייר התדירות שלו גבוהה יותר בשעות שבדקת, אבל מדובר למעשה רק בכיוון נסיעה אחד. כמו כן, הקו הינו אחד הקווים שנוסעים לשכונות מהלא תדירים בעיר ביחס לקווים אחרים וממש לא כדאי להסתמך רק עליו כשאפשר. יש לו פשוט תחנת ויסות אבל ברוב המקרים הוא מגיע אליה בדיוק בזמן או דקה-שתיים אחרי זמן היציאה...
 
בקיצור, מה שאני אומר זה שרשמית על פי נתונים יבשים, נופלים כאן דברים שכלל לא גורעים מקו מסוים להיות בדירוג טוב יותר ממה שהוא קיבל, רק בשל כך שהתדירות שלו בשעה X היא של 3 נסיעות ומטה, למרות שממש אין צורך ביותר ובשעות היום מדובר בקו מהיר ויעיל.