עוד הוכחה שלריהאנה אין שכל....בכלל.

עוד הוכחה שלריהאנה אין שכל....בכלל.

אם זה נכון.. [ונראה לי שזה נכון..] http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/869/825.html כריס בוגד בה עם דוגמנית ששלחה לו בערב שפיצץ אותה [את ריהאנה] הודעה וריהאנה לא אהבה זאת ולכן נוצר הריב. ריהאנה עצמה פנתה לבחורה שתניח לכריס. פתאטית. כמה אפשר להיות סתומה ולהשפיל את עצמך?!! גם בוגד,גם מכה.. ממש הבחור ה'אולטימטיבי'. והיא עוד נישאה לו.......................
 
איזה מבאס..../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif

אבל צריך לזכור..שאנחנו לא באמת יודעים את כל מה שקרה שם..לכן אנחנו לא יכולים לשפוט אותה..
 
ראיתי כתה תמונות חדשות באתר שלה ו ..

ארך לה השיער מה זה מההההר ... ובקשר למה לבגידה של כריס , אתם יודעים אולי אם עדיין הוא בוגד בה ?
 
נכון , היא באמת תמימה =]

ראיתי עכשיו ב Y בעשר שמישההו [ או כריס , לא בדיוק הבנתי ] רוצה לפרסם קלטת ס _ _ של ריהאנה וכריס .. שמעתם על זה משהו אוולי ?
 
נראה לי שמועות,לא הגיוני

שמישהו יהיה מספיק מטומטם כדי לפרסם שהוא הולך לפרסם קלטת סקס של אדם אחר. הרי ברור שתהיה תביעה בנושא,אותו הבן אדם פשוט צועק "זאב זאב". לפעמים אין דברים מעניינין לעיתונים ,צהובונים,ותוכניות טלויזיה ,לפרסם,אז ממציעים איזו שערוריה. מקסימום יכולים לומר,שמענו משהו כזה שמישהו רוצה לפרסם. אם הם היו אומרים שהתפרסמה אז הם היו מסכנים את עצמם בתביעה.ברגע שהם אמרו שמישהו רוצה לפרסם אז כבר ברור שזה חרטה.
 
תתפלאי,זה די מוסיף עניין ליחסים

הצילום בעת קיום היחסים. מלא אנשים רואים בזה גיוון ממה שהם עושים בדרך כלל,וזה מה שגורם למלא זוגות להתנסות בזה.
 

reut444

New member
כריס צריך למות..:/

ככה מתנהגים אל ריאנה ?! כאילו תהיה שפוי..מזה הקטע הזההה ? גם מרביץ וגם משוויץ בזה?????????.. בערוץ E הראו את ריאנה ..שהיא יצאה לבלות עם קים קרידשאן ..וגם לפני שבוע יצאה לבלות עם ג'יי.זי וביונסה :O והאלבום של ריאנה ? בארצות הברית..מוכר המון בעקבות התקרית עם כריס .. והאלבום של כריס? מתרסק במצעדים..אגב..הוא הוציא שיר חדש עם T-PAIN ..
 
אני דווקא אוהבת את המוזיקה שלו

למות הוא לא צריך. מספיק לדעתי העונש שהטילו עליו חברות התקליטים ותחנות הרדיו שלא משמיעים את המוזיקה שלו או מפיצים. זה גומר אותו טוטלית,מבטיחה לך.
 
למעלה