עוד חוזר הניגון.......

mr dish

New member
עוד חוזר הניגון.......

 

kompy

New member
מהצילום ניתן להבחין כי יתכן והגלגל הקד שמ

עלה על האי-תנועה.
 
ותגובה

כפי שנאמר, יכול להיות שהרכב כן עבר על אי התנועה

- ממב שרואים, המעבר לנתיב הימני נעשה ממש בסמוך לסיום הקו המקוטע (קשה לראות אם לפני או אחרי)

- לא רואים מה היה קודם ומדוע לא עבר ימינה לפני כן

- לא רואים מה קורה מאחורי הרכב - אולי הוא עוקף רכב אחר, שנמצא בנתיב?
 

mr dish

New member
אין לי מה להוסיף מלבד - לכו ובידקו ראיה !

כניראה לאותו קצין משטרה שבחן את הסרט, יש ראיה טובה וחדה יותר...
 

kompy

New member
כרגיל, הפוסטים שלך הם לשם הצגת משנתך

ולא לשם שמיעת דעותיהם של אחרים(בין אם הצדק עמך או שאינו).
להא, אדע שאין טעם להגיב לפוסטים בו הנך מעורב.
 

mr dish

New member
להא...נתן לנו האל גם מוח, לא רק עיניים.......

עד כמה קשה לעכל ולהכיל את העובדה שהעריצות והשקר ניגפים בפני...הטכנולוגיה שמתעדת אותם.

כפי שציינתי לא פעם בעבר - אם נושאי הבשורה, שליחי הצדק ומשרתיו לוקים וכושלים, אנו שרוים באנרכיה נוראה, שאינה תולדת עברינות תנועה אלא עברינותם של אלה האמורים ללחום בה.
 

mr dish

New member
וממש באותו חדלון...מעניין מה הלהיטות הזו להגן

על האפסים הכושלים אשר מדרדרים את האירגון הזה לתהום...

כפי שציינתי בפתיחת הפוסט, ברמיזה עבה מאד למה שאירע בזמנו בנהריה...
 

גבע אבי

New member
והדרך עודנה נמשכת לאורך.....

מהסרט נראה כי הרכב לא נסע לאט.

נצא מתוך הנחה שמרנית של 50 - 60 קמ"ש.
במהירות כזו הרכב עובר 13.8 - 16.6מ' בשניה
נראה עוד כי ממש סמוך לסטיה, שטח ההפרדה נמצא די במרכז מכסה המנוע
הרכב היה קרוב מאוד לשטח המקווקו. אולי 2-3 קווים לפניו .
אורך כל קו והמרחק בין הקוים הוא מטרים בודדים (להערכתי 2 עד 3 מטרים, לא בדקתי בהוראות התקנת התמרורים עדיין) - 5 -6 מ' אורך.
שמשך הזמן עד לעליה על שטח ההפרדה הוא בערך 0.5 . אם הררכב נסע 60 קמ"ש הזמנים מצטמצמים ל 0.4 שניה

הנהג יושב במושה הנהג ושדה הראיה שלו מוגבל כמו שדה הראיה של המצלמה

נצא מתוך הנחה שהמצלמה מותקנת במקרה הטוב, על תקרת תא הנוסעים בגובה .60 ס"מ מעל מכסה המנוע.
מכסה המנוע בולט לפנים כ 1.2 מ' - עובדה היוצרת "שטח מת" למצלמה שניתן לחשב את אורכו ולהוכיח כי הוא גדול מאותם 6 מ' כאמור .
במקרה שהמצלמה על לוח המחוונים, השטח המת גדול אף יותר.
לשוטרת שעומדת מחוץ לרכב יש שדה ראיה מלא לרכב ולמסלול תנועתו.

מכאן,

תהיות:
האם הסיכוי שהרכב עלה על שטח ההפרדה והנהג והמצלמה לא קלטו את זה בגלל מגבלות שדה הראיה המקווקו סביר ? האם קרוב לאפס?
 

mr dish

New member
אם קים ספק - אין ספק. אם גלגל שמאל נסע מטר על

תחילת מפקץ ההפרדה הצבוע...זו העילה של משטרה ראויה, לדפוק דו"ח?

אני מקוה שיחוקק חוק המחייב התקנת מצלמת תיעוד דרך, ללא כל יכולת של הנהג לערוך או למחוק את תיעודה, במסגרת המלחמה בעבירות התנועה ובעיקר - כנגד הביריונות של שוטרים מחורבנים, שקרנים ואלימים...
 

shlang

New member
בהילוך איטי, לא נראה לי שעלה על שטח ההפרדה

בוודאות, גם לשוטרת, ממקום הימצאה ובמהירות התנועה יהיה קשה להבחין בכך, הדוח, אפילו בגלל הספק, לא היה צריך להנתן
 

mr dish

New member
מילא לטעות...אבל ביטחונה בשיחה מגלה עד כמה

היא ושכמותה - מיותרים באירגון ובתפקיד ! היא רוצה ללכת עם הנהג מרחק של ששים שבעים מטר, כדי "להראות" לו כי היא צודקת...מזכיר את הויכוח על יכולות הנץ של אותו שוטר מצומת השבעה...שהסכיל לראות נכונה מרחק של מאות מטרים...ועוד זכה כאן להגנה אוטומטית מהקוליגות בתחנה...
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אבי - הדו"ח הזה בוטל,

מסתבר שהמשטרה מוותרת כשמישהו עושה בלגאן והעבירה קלה.
לפי המצולם נראה שרכב זה חתך לנתיב קרוב מאד לתמרור 815., ותוך כדי השתלבות עלה על התמרור בגלגליו השמאליים, כלומר כנראה שיש כאן עבירה, לא חמורה במיוחד (אם כי אין בצילום מה שנעשה מאחור כך שאין לדעת אם היה כאן סיכון (העבירות שלפי הסטטיסטיקה גורמות להכי הרבה תאונות הן עבירת רמזור וסטיה מנתיב - וכאן יש בהחלט סטיה מנתיב.
כדי לדעת יותר היה רצוי לראות מה כתוב בדו"ח, הן סעיף האשמה והן הנסיבות.
בכל מקרה - מתן דו"ח על פי המצולם הוא תקין בהחלט, בלי להיות נוכח במקום קשה להחליט אם היה מקום לשיקול דעת לקולא מצד השוטר.
-
באופן אישי, במקרים דומים, אם אין סיכון של ממש והנהג עולה רק בשני גלגלים על התמרור והוא אינו עבריין מועד ולא מתחצף - אני נוטה להקל
ובנוסף - ההתנפלות הזאת על המשטרה מעידה פחות על התנהגות השוטר ויותר על מבנה האישיות של המתלהמים.
-
וסתם משהו סטטיסטי
במרבית הדו"חות הנהג מתרגז ומשלם, הוא מבין שעבר עבירה, ובחלק שבוחר להישפט - ב98% מהמקרים השופט קןבע שהדו"ח ראוי, כלומר פחות מאחוז אחד של הדו"חות נפסלים ולא כולם בגלל שקר או טעות אכיפה של השוטר, רובם מזוכים בגלל שגיאות ניסוח הנסיבות.
בעוד שבמקצועות אחרים, למשל דברים שנבדקו ע"י חיים הכט (יצאת צדיק) מסתבר לפחות 50% משקרים (ויש ענפים שמתקרב ל 90%,) איני ידע כמה בהתקנת צלחות לווין אבל יש להניח שזה בסקלה של בין 50 ל 90 אחוז
ואמרו חז"ל - טול קורה וגו'
 

mr dish

New member
כרגיל...מחפשים את מה שאין ולא היה...

ציינתי כי ערלות הלב השגויה של אותה שוטרת, תוקנה ביידי קצין משטרה חד עין ושכל ישר.

האם השוטרת העלתה טענה כלשהי בדבר עבירת חיתוך למסלול?

האם היא טענה כי הנהג חתך או סיכן רכב אחר בעת כניסתו למסלול הנסיעה ימינה?

האם היא טענה כי הנהג סטה מנתיבו בניגוד לחוק? מבלי לאותת?

לא צריך להיות עד כדי כך חד עין בכדי להבחין כי גלגלו השמאלי של הרכב אכן נסע על...סימון ישן, דהוי ולא תקף, של מפרץ הפרדה שאינו תקף.

ביג דיל.
 

mr dish

New member
אומר לך למה.כל שוטר העומד כך, דרוך כקפיץ כדי

לשלוף נהג ממסלול נסיעה, לפעמים תוך סיכון עצמי ללא היגיון, כדי לטפול לו עבירה שאין סיכוי כי הוא הבחין בה מכזה מרחק...שוטר כזה עושה רק דבר אחד - להשחיל נהגים. הוא לא לוחם בעבריינים. הוא לא מונע סיכוני כביש.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מאיין כל הידע הזה?

מניין לך מהן טענות השוטרת? האם ראית את הדו"ח? האם ראית את סעיף האשמה? האם קראת את הנסיבות? או שאתה בודה מהרהורי ליבך?
האם בררת ברשויות שתמרור 815 במקום, שעליו כפי שניתן להסיק מהצילום עלה הרכב אינו תקף?
באיזה סעיף בחוק מצאת את המונח "מפרץ הפרדה"? או שהמצאת כאן מונח חדש לחוק?
-
מזל שמשטרת התנועה עושה ניפוי כלשהו של מועמדים לשרת בה ואחוז גבוה מהלא מתאימים לא מתקבל, ובעיקר כאלה המשקרים במצח נחושה.
 

mr dish

New member
לא, גאון ...הקשבתי להקלטת דבריה כשהסבירה לנהג

את עבירתו...

על קנקך כבר תהינו. הרגע סופית.
 
למעלה