עוד חסר חוט שדרה ממפלגת הבסטיונרים" בוגי "

עוד חסר חוט שדרה ממפלגת הבסטיונרים" בוגי "

הנל עוד בדיחה פוליטית ,ולא פלא שהוא הצטרף"למפלגת הבסטות " ,הוא משנה את דעתו כל הזמן ,בדיוק כמו השמאלן התבוסתן נתניהו . בהתחלה הוא נגד 2 מדינות ל2 עמים ,וכאשר השמאלן התבוסתן נתניהו אימץ את נוסחת קדימה ,הוא פתאום הפך עורו . הוא היה נגד הרפורמה במינהל המקרקעין והפך עורו ,עכשיו בדיחה חדשה ,הוא חושב שצריך ליישב את חומש מחדש ,אבל השמאלן התבוסתן כבר נזף בו ,ואמר שזה לא על דעתו . הוא לאט לאט לומד מהבוס" להתהפך" כאשר הוא הטיל מעם על הפירות והירקות ,קמו הבסטויונרים המאפיונרים ,מעלימי המיסים בין הגדולים של מדינת ישראל ,ואיימו עליו שלא יצביעו עבורו ,והוא התקפל ,כמו הרבה מקרים נוספים ,וכמו שעוד יהיו . המשך יבוא .
 
בוגי המטומטם

האיש הוא לא השר לאיומים אסטרטגיים - הוא האיום האסטרטגי בעצמו. אולי כדאי לתת אותו לחמאס תמורת גלעד שליט. איש לא ירגיש בהעדרו. הוא היה רמטכל כושל - וכעת ככל הנראה המחלה הגיעה לו אל שרידי המוח המעוות שלו.
 
למדת לקלל?

מרשים לך פה ? מנהל הפורום מרשה לך להשתלח ומוחק פרסומים ב"ידיעות" שכל ישראל קראה ? הנה תראה מה המנהל שלך מוחק... בעוד אתב משתלח כאן בחברי כנסת חופשי. אני פונה להנהלת הפורומים. הניהול פה לא תקין בעליל. הפכת למגן ציפה ? היא סוסה מתה לא עוברת אחוז חסימה. תתנצל, בריון נט !!!
 
סוס מת ?

הסוס המת האמיתי עומד בראש החבורה הנקראת ממשלה. ובראש כולם - בוגי, שהיה רמטכל כושל, ועכשיו מתברר כפשיסט ממדרגה ראשונה. אני לא אוהד גדול של ציפי לבני, אבל ליד אנשים כמו כרמל שמה, ציפי חוטובלי, גילה גמליאל ואיוב קרא - כל אחד הוא גאון - אפילו אחמד טיבי.
 
למעלה