עוד מכה קשה מאוד לדולפינס

Ilya T

New member
עוד מכה קשה מאוד לדולפינס

דיוויד בוסטון גמר את העונה עם פציעה בברך. פשוט מדהים, לאבד את שני השחקנים הכי טובים בקבוצה עוד לפני הקדם עונה... עכשיו הדולפינס ילכו כנראה על Tim Brown ששוחרר מהראיידרס.
 

Reshefgarcia

New member
דווקא לא...

ESPN דיווחו שהם יבחנו השבוע את אנטוניו פרימן (לשעבר מהפאקרס) ולמען האמת,הוא מתאים להם הרבה יותר מטים בראון לדעתי... טים בראון,אם זכור לך,התחיל את הקריירה בריידרס כחלק מצמד עם JAMES JETT,בשנים שבהם הריידרס הלכו בעיקר על משחק מסירות עמוקות... הם היו צמד מעולה...JETT שרף אנשים עם המהירות המדהימה שלו (בקולג' הוא היה חבר בנבחרת השליחים 4X100,וכמעט הגיע לאולימפיאדה) וטים בראון היה בעל הטעיות גוף מדהימות וידיים רכות להפליא...אבל עכשיו,כשאיבד את קצת המהירות שהייתה לו,אין לטים בראון מה להציע... אנטוניו פרימן,למרות בעיות הבריאות שהיו לו,יותר מזכיר את בוסטון במבנה הגוף...הוא יותר גבוה מבראון,ויותר מוצק פיזית ממנו,וזה בדיוק מה שהדולפינס צריכים...עוד ריסבר שיעבור באמצע ושיהיה בעל ידיים טובות... הם לא צריכים שחקן כמו בראון שהנשק הגדול שלו הוא חצי ממה שהיה...
 

Ilya T

New member
אמרתי שהם רוצים, לא אמרתי שזה טוב

למרות שאני מאמין שבראון יכול לתת עוד עונה לא רעה כתופס שני ליד צ'מברס. בקשר לפרימן, מה באמת קרא לו בשנים האחרונות?
 

Reshefgarcia

New member
אנטוניו פרימן

בסוף 2001 הפאקרס שיחררו אותו אחרי שהיו לו 52 תפיסות...המספר הכי נמוך מאז עונתו השניה בליגה... ב 2002 הוא שיחק בפילדלפיה,פתח במשחק אחד בלבד,תפס 46 כדורים ל 600 יארד שיניהם,המספרים הכי גרועים שלו... ב 2003 חתם בפאקרס בשבוע השני של העונה ותפס בממוצע כדור אחד למשחק...כמה עלוב לשחקן שבשיאו תפס 84 מסירות ל כמעט 1500 יארד... ושוב,הפאקרס שיחררו אותו... מישהו בכלל זוכר את 96 שהב כמעט בכל משחק של הפאקרס היינו שומעים "FAVRE TO FREEMAN...TOUCHDOWN"?????
 
למעלה