בבקשה
בשעה 1700 לערך נחת טייס נחמד ומנוסה על מסלול 29 בהרצליה, נחיתה מושלמת למעט ששכח להוריד גלגלים. למעשה, חזרה מושלמת על הנחיתה של CHU באותו האופן באותו המקום לפני שלושה חודשים, עם טייס שיוצא ואומר "שכחתי"... לגבי זהות הטייס, את זה לא תשמע ממני. הוא לקוח שלי ואדם חביב מאד בזכות עצמו. לגבי הנזק, לצערי הוא גדול יותר מאשר זה שהיה ב CHU ולו רק בשל היות המטוס גדול וכבד יותר ולפיכך נהנה יותר למרוח עצמו על המסלול. הערכתנו הראשונית היא כי הנזק הוא כ 50,000$ טכנית, הנזק הרגיל. פרופלור, אלא שהפעם חטף מנה רצינית ונשבר בחיבור ל HUB. מכאן אנו מניחים כי גם המנוע יצא בשן ועין. בנוסף, הפחים של תחתית המטוס נקרעו יופי באורך רב, בשל ההחלקה הארוכה יותר והמשקל הגדול יותר. אלו הערכות ראשוניות, מחר נדע יותר לגבי נזקי מבנה וכו´. בכל מקרה, אנו ניגשים לתיקון הנזקים מיידית. מה לעשות, אנחנו מאומנים היטב. אי"ה נסיים את העניין בתוך שבועות בודדים. אה, מתנצל על סגירת שדה הרצליה למשך כשעה. כל העניין היה להביא מנוף וג´קים כדי להרים את המטוס. ברגע שהורם לגובה מטר אחד, הורדנו גלגלים ודחפנו את המטוס בנסיעה מהמסלול. אבל יש לי מילה רעה אחת, על הפקחים. יושבים שני אינטיליגנטים במגדל, כל אחד מהם מרוויח הון, ואף אחד, כרגיל, לא טורח להסתכל לכיוון ההקפה. היה עומס אדיר: מטוס אחד בהקפה. עכשיו כמו שהיה לפני שלושה חודשים הם ישאלו כל טייס, גם על 152, אם יש לו ירוקים. חבל שזה יחזיק רק חודש. נכון, הם לא חייבים. כמו הרבה פונקציונרים במדינה הזו שמרוויחים הון רק הודות לזה שהם חיים. בשמחות, אבי