עוד ראיון מתוק של ג'יליאן בטלויזיה

orityemini

New member
עוד ראיון מתוק של ג'יליאן בטלויזיה

פה הם מדברים יותר על תיקים באפלה, ועושה רושם שהזיכרון שלה, סלקטיבי מתמיד
 

1Shir

New member
תודה רבה אורית. הערות:

1. נראה כי היא קיבלה תפקיד בסרט אך ורק בזכות תפקידה באקס פיילס. 2. היא כ"כ לא תקשורתית... בדיוק הפוכה מדייויד בעל הטיימינג הקומי המושלם. קשה לי להתחבר לטיפוסים כמוה. היא מרוחקת. לא יודעת ליצור תחושת קרבה, שוב, בניגוד מוחלט אליו. היא דיברה על all things והיו לה 2 הערות מצחיקות בהקשר הזה. "מעולם לא שאלו אותי את השאלה הזאת" ו-"7 שנים, זה כלום". תכל'ס, אני יודעת שלכל בחורה פנויה כאן שבע שנים היו עוברות כמו שלוש דקות אם בסופן היה מגיע מאלדר. ככה זה מעריצי אקס פיילס...
 

Gilliana

New member
שבע שנים זה באמת כלום

הזמן טס ו-7 שנים חולפות לפני שאת מספיקה למצמץ.
 

1Shir

New member
נכון?! ../images/Emo10.gif

ככל שמתבגרים, הזמן טס (עונה 4
) מהר יותר... ואורית בתגובתה למטה ענתה לי על השאלה ששאלתי אותך למעלה לגבי התמונה
 

orityemini

New member
אני מסכימה רק בדבר אחד...

היא באמת קיבלה את התפקיד רק בגלל תיקים באפלה. אין ספק. היה כאן סוג של טייפקאסט והיא באופן נדיר שיתפה עם זה פעולה. אני מניחה שבגלל שזה כלל עבודה עם רואן אטקינסון ובגלל שזה קומדיות והיא רוצה לעשות מהן יותר. אני מסכימה שדיויד הרבה יותר מקצוען ומשופשף בכל מה שקשור לראיונות. א-ב-ל דווקא המקצוענות שלו הופכת את הראיונות שלו לטכניים מבחינתי. הוא חית תקשורת והוא יודע לנצל את הכישורים האלו היטב בשילוב עם טיימינג קומי נפלא. אני מרגישה לפעמים שאין דבר אמיתי בראיונות שלו. כאילו הוא עוטף את עצמו בכמה שכבות. דווקא בגלל היכולת הזאת הוא מתפרש בעיני כמנוכר וכאדם קצת זחוח. ולכן אני גם לא מצליחה להזדהות איתו. דווקא ג׳יליאן שאין לה את המיומנות התקשורתית הזאת יוצאת אותנטית ואנושית וקל להזדהות איתה, כי רוב האנשים הם לא חיות תקשורת בעצמם. יש לה טיימינג קומי נהדר. הראיונות דווקא מדגימים את זה יפה אבל חוץ מתפקידי התיאטרון שלה (שגם מראים את זה יפה)היא לא באמת עשתה קומדיה ממש בשביל שאנשים ידעו שיש לה טיימינג קומי טוב.
 

1Shir

New member
כדי לעשות קומדיות - אכן. בדבריי לא התכוונתי..

שבתור שחקנית היא לא מצחיקה. בתור שחקנית קומית היא מצחיקה לא פחות מדוכובני וראינו את זה במלא פרקים! אורית, כתבת דברים מאוד מאוד חכמים. כנראה שאני תמימה. קודם כל, אני מסכימה שג'יליאן בראיונות יוצאת אותנטית יותר מדייויד, אבל באופן מוזר, אני לא מתחברת לאותנטיות שלה. היא נראית לי נבוכה *מדי*, משופשפת *פחות מדי*, ואני לא אוהבת את זה. היא כ"כ out of focus. לא רוצה להזדהות עם זה, לא אוהבת את זה. כנראה שאני אוהבת אנשים שמפגינים בשליטה. (אין לי מושג איך אני, תגידו אתם שמכירים אותי מבחוץ) לעומת זאת, את הזחיחות כפי שהגדרת של דייויד אני, מה לעשות, אוהבת. אני לא מפרשת דברים כאלה כ"הצגה" (למרות שאני מבינה למה את כן), אלא יותר כמודעוּת, כיחסי אנוש טובים, כקסם אישי, כאדם שכיף להיות במחיצתו. אני לא מצפה מבנאדם (אפילו לא בחיים האישיים, אז קל וחומר בתקשורת) שיחשוף את כל הקלפים שלו, אלא שיגלה כמה שהוא בוחר לגלות, עם גבולות, ושיעשה את זה בצורה שתהיה נעימה לעין ולאוזן.
 
למעלה