אוי, זה ממש מזכיר לי
את התמונה של הילד שמסתכל על הכינור שמונח על השולחן בTAT (אלה שעשו פה מבדקי קצונה אולי זוכרים). אני זוכרת שכתבתי שאם הוא יתאמן הרבה אז בסוף הוא יצליח (הוא מסתכל על הכינור בתסכול כי לא מצליח לו והמורה לודמילה צעקה עליו). אולי בסופו של דבר הוא נדון להפסיק, אבל אלא אם כן מתכוונים לעבוד עליו בצורה משכנעת באשר לסיבה שהספיקו לו את החוג, זה צריך לבוא ממנו, וסביר שיבוא. לעודד אותו להשקיע בדבר שהוא כן מוכשר בו יכול בהחלט לזרז את העניין.
את התמונה של הילד שמסתכל על הכינור שמונח על השולחן בTAT (אלה שעשו פה מבדקי קצונה אולי זוכרים). אני זוכרת שכתבתי שאם הוא יתאמן הרבה אז בסוף הוא יצליח (הוא מסתכל על הכינור בתסכול כי לא מצליח לו והמורה לודמילה צעקה עליו). אולי בסופו של דבר הוא נדון להפסיק, אבל אלא אם כן מתכוונים לעבוד עליו בצורה משכנעת באשר לסיבה שהספיקו לו את החוג, זה צריך לבוא ממנו, וסביר שיבוא. לעודד אותו להשקיע בדבר שהוא כן מוכשר בו יכול בהחלט לזרז את העניין.