עוד שבוע בדרום אמריקה :)

עוד שבוע בדרום אמריקה :)

היי לכולם אני תאיר, ואני עוד שבוע טסה לחצי שנה לדרום אמריקה סוף סוףףף סידרתי היום את כל עניין הכסף, ועשיתי 2200$ בטרוולים, זה סביר? גבוה/נמוך? בכל אופן נראה לי שדי סידרו אותי בדואר כשאמרו לי שעדיף לקחת את כל הטרוולים בשטרות של 50, כי בסופו של דבר קיבלתי ממש מלא שטרות...מה אתם אומרים? ובכלל איך מתנהל כל הקטע עם הטרוול? מה מצלמים ומה משאירים בבית? מה עושים במקרה של גניבה? איפה אני פודה אותם שם? ומה עושים אם נשאר לי כמה כשאני חוזרת? תודה, ויום טוב :)
 

d a v i d k a

New member
הסכום די גבוה, אבל לא נורא.

תצלמי את הקבלה ותשמרי עותק בבית ועותק בתיק. אני גם שמרתי עותק במייל. אם גונבים, ניגשים לאחד הסניפים של "אמריקן אקספרס" (בהנחה שהטרוולים שלך שלהם) מודיעים על הגנבה, מציגים דרכון ומקבלים טראוולים חדשים. פודים אותם בכל משרד חלפנות. אם נשאר, תשמרי לטיול הבא או תפדי אותן במשרד חלפנות בארץ. כל התנאים רשומים גם על הקבלה/הסכם רכישה שקיבלת ביחד עם הצ'קים. עוד מידע, כאן: http://www212.americanexpress.com/d...toid=6d17fc671492a110VgnVCM100000defaad94RCRD
 
לא עדיף כבר להחליף אותם פה בארץ לשטרות של 100

כי הבנתי שפודים את הטרוולים העמלה שם זה לפי שטר, ואז סתם יהיו לי עמלות מאוד גבוהות... לא עדיף לשנות אותם מפה?
 

d a v i d k a

New member
אני לא יודע בקשר לעמלות.

לא זוכר שגבו ממני עמלה. אני פדיתי את כל הטראוולים במקום אחד, אז אני לא יודע מה קורה בשאר המקומות.
 

Melt

New member
זה תלוי איפה פודים

הכי טוב בכלל זה לשלם עם טרבלרס אם יש את האפשרות, כי אז בדרך כלל לא לוקחים עמלה בכלל. בגדול לוקחים בדרך כלל משהו כמו 3-5 דולר עמלה לצק (לא משנה הכמות, וגם תלוי איפה לפעמים זה הרבה יותר) הכי טוב זה ללכת ולפדות אותם בסניפים של אמריקן אקספרס, אז או שהם לא לוקחים עמלה (במיקרים נדירים) או שהם לוקחים עמלה לפי כמות ההחלפה ואז לא משנה איזה צק עשית תמיד תנסי להחליף טרבלרס בסניפים של אמריקן אקספרס. (בהנחה שהטרבלרס שלך כמובן של אמריקן אקספרס, אם לא אז של החברה שממנה עשית)
 
למעלה