עוד שבוע עבר. ושבוע הבא קורה משהו מיוחד מאד!

עוד שבוע עבר. ושבוע הבא קורה משהו מיוחד מאד!

- שיר השבוע (של בעז): - שיר השבוע (כללי): - אלבום השבוע: - ספר השבוע: - משהו חדש שקניתם/קיבלתם/לקחתם ושעשה לכם טוב: - מאכל השבוע: - משפט השבוע(משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): - בילוי השבוע: - משהו שעשה לכם את השבוע: - משהו שהרס את השבוע: - משהו שאתם מחכים לו השבוע: - תמונה מגניבה שבא לכם להראות (לא חייבים): - המלצה על אמן (שהוא לא בעז): - המלצה על משהו (שהוא לא אמן):
 
הממ....

- שיר השבוע (של בעז): כל השבוע מרגיש כמו שבת - שיר השבוע (כללי): יש יותר מדי - אלבום השבוע: גם יש יותר מדי. בואו נניח שdark side של פינק פלויד - ספר השבוע: משאלה אחת ימינה של אשכול נבו - משהו חדש שקניתם/קיבלתם/לקחתם ושעשה לכם טוב: כרטיס להופעה של גבע אלון אתמול. - מאכל השבוע: פיצה אתמול - משפט השבוע(משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): - בילוי השבוע: יומיים אצל עדי (בין עבודה לעבודה) וגם הופעה של גבע אלון אתמול - משהו שעשה לכם את השבוע: זה שהדיסק של בעז יוצא עוד שניה וחצי בערך.... ועדי. וגבע אלון. - משהו שהרס את השבוע: משהו - משהו שאתם מחכים לו השבוע: ל"אהבת איש הפח" - תמונה מגניבה שבא לכם להראות (לא חייבים): - המלצה על אמן (שהוא לא בעז): גבע אלון. אבל הוא עוד שניה טס לניו יורק אז רוצו לתפוס לכם את אחת ההופעות הקרובות שלו מלפני שהוא טס. בת"א ובירושלים. - המלצה על משהו (שהוא לא אמן): הופעות של גבע אלון. וההערה היא כנ"ל להערה למעלה.
 

ZoHaRoT

New member
אני!

- שיר השבוע (של בעז): מכוון למטרה - שיר השבוע (כללי): כל מיני של אוהד חיטמן... - אלבום השבוע: של אוהד חיטמן. - ספר השבוע: - - משהו חדש שקניתם/קיבלתם/לקחתם ושעשה לכם טוב: לקחתם? זה לא נשמע טוב!
אממ.. אין לי מושג
- מאכל השבוע: - - משפט השבוע(משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): "המציאות מטשטשת את מה שבפנים באמת" - בילוי השבוע: בית. - משהו שעשה לכם את השבוע: - - משהו שהרס את השבוע: - - משהו שאתם מחכים לו השבוע: אממ... אה! דיסק! של בעז! כמובן! איך שכחתי?
- תמונה מגניבה שבא לכם להראות (לא חייבים): - - המלצה על אמן (שהוא לא בעז): - - המלצה על משהו (שהוא לא אמן): -
 

ady18

Well-known member
../images/Emo7.gif

שיר השבוע (של בעז):תנופה - שיר השבוע (כללי):פג'ו 92 קרן פלס הסוף של הסיפור איה כורם Elbow - Forget Myself שער שש אריק ברמן - אלבום השבוע:אריק ברמן - ספר השבוע: - משהו חדש שקניתם/קיבלתם/לקחתם ושעשה לכם טוב:קניתי מתנה לחברה - מאכל השבוע:מוקפץ\לביבות בטטה - משפט השבוע(משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): - בילוי השבוע: - משהו שעשה לכם את השבוע: - משהו שהרס את השבוע:עמ"י,מישהו שהכרתי נפצע קשה בתאונת דרכים+ אבא שלו נהרג
- משהו שאתם מחכים לו השבוע: - תמונה מגניבה שבא לכם להראות (לא חייבים): - המלצה על אמן (שהוא לא בעז):נועם רותם\לוס כפרוס להקת סקא - המלצה על משהו (שהוא לא אמן):
 

bזוהר

New member
אוקיי

- שיר השבוע (של בעז): גם כשאת מגמגמת - שיר השבוע (כללי): האמת לא יודעת אולי consolation - אלבום השבוע: זה כבר שאלה ממש קשה - ספר השבוע: זה קל. לא קראתי כלום - משהו חדש שקניתם/קיבלתם/לקחתם ושעשה לכם טוב: אוהוווווווו...יש משהו מדהים שקיבלתי לכל החיים.. אבל זה סוד - מאכל השבוע: כנפיים. סורי - משפט השבוע(משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): "כשהזמן לא עובר לא עובר לא עובר לא עובר לא עובר...אאאאאז שומדבר לא עוזר לא עוזר לא עוזר לא עוזר לא עוזר אההה:)" ו"באיזה רחמים גדולים אני מפנק אותי" - בילוי השבוע: מצחיק - משהו שעשה לכם את השבוע: אממ דברים חמים בתוך הקור......:) - משהו שהרס את השבוע: סתם..בטח לחצים מיותרים או משהו...שטויות כאלה..וזה שאני בביצפר יותר מדי זמן ושאני משתגעת בשיעורים!!ושעד שמגיע הסופשבוע שאני כ"כ זקוקה לו אני צריכה לקום מחר ממש מוקדם בבוקר. סססססססס - משהו שאתם מחכים לו השבוע: שיעבור יום ראשון, שיעבור המבחן בתנ"ך ביום שלישי, לסיים כבר את העבודה המעצבנת בתיאטרון, אבל אחרי שלישי בא רביעי חמישי!!שזה ימים כאלה מתישיםםםם ונוראיים!!! - תמונה מגניבה שבא לכם להראות (לא חייבים):אין ליכוחחח - המלצה על אמן (שהוא לא בעז): בעז(אני בקטע של למרוד) - המלצה על משהו (שהוא לא אמן): לישון אין "עוד משהו שבא לכם לספר"?!?! בניתי על זה כדי לקטר... אוקיי עוד משהו שבא לכם לספר: אוקייייייי, אני מתה מעייפות וזה ואני גמורההה אחרי השבוע הזה ועוד אחרי רביעי-חמישי שזה הימים הכי מטישים בעולם כי יש שעתיים מתמטיקה ושעתיים היסטוריה ושעתיים ספרות ושעתיים תנ"ך כמעט בשניהם ועוד כל מיני דברים כמו ספורט וזה נוראי!!!ואני גמורה ממש אז במקום לשמוח שמחר שישי,מחר אני צריכה לקום מוקדםםםםם באיזה לפני 8 כאילו ואתם קולטים איזה נוראי זה? העיקר שהחיים יפים הייתי חייבת לפרוק!
 
וואי אני מתה מהתרגשות!! ../images/Emo57.gif

- שיר השבוע (של בעז): מרגיש כמו שבת - שיר השבוע (כללי): יש מלא.. - אלבום השבוע: קיבלתי את rem מיעלי (3 אלבומים), מה שבין היתר גרם לי לחפש תמונות ולגלות שבעלי הפוטנציאלי בעצם הומו..
- ספר השבוע: סופ"ש שישנה את חייך/ ג'ואן אנדרסון (
) (ושנה ליד הים שלה מדהים..) - משהו חדש שקניתם/קיבלתם/לקחתם ושעשה לכם טוב: הו.. אני איתכם מהמחשב החדש והמדהים שלי, עם המסך השטוח והענק ועם הדברים הכי מגניבים בעולם (שאת כולם אפשר לעשות מהמקלדת
).. החיסרון היחיד שלו הוא שיש בו צורב..
אבל הוא ישמש לתמונות, אחרי שאני אקנה מצלמה דיגיטלית
- מאכל השבוע: כל דבר אכיל.. - משפט השבוע(משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): "יש לי חדר משלי!!!" (ואפילו דירה שלמה אבל לא נראה לי שיש שיר כזה.. ) - בילוי השבוע: כסיסת ציפורניים לקראת צאת האלבום
(בעז בגללך אין לי ציפורניים עכשיו
) - משהו שעשה לכם את השבוע: אירחתי בדירתי החדשה את יעלי ליומיים.. ופגישות עם כיוון לעתיד.. אני מקווה
- משהו שהרס את השבוע: יותר מדי הוצאות לא מתוכננות.. - משהו שאתם מחכים לו השבוע: תאריך ליציאת האלבום.. או.. נגיד.. האלבום עצמו????
- תמונה מגניבה שבא לכם להראות (לא חייבים): אין לי תמונות, זה מחשב חדש לגמרי.. נקי..
- המלצה על אמן (שהוא לא בעז): מייקל סטייפ, שלא יודע עדיין שהוא לגמרי סטרייט
- המלצה על משהו (שהוא לא אמן): מחשב חדש, מסך שטוח, ענק, מהמם, מדהים, מהיר וכייפי
 
מי? מייקל?

נו בסדר, הוא בעלי בערך מגיל 8 שלי, אני מתבגרת והוא נשאר במקום, רק משנה נטיות מיניות בלי לגלות לי..
עם קול כמו שלו גם על זה אני סולחת..
 
אוח שתקי כבר! ../images/Emo46.gif

שלא תעזי לומר "נניח" על הקול של מייקל
לא יפה לצחוק על הדיכאונות העמוקים שאני נכנסת אליהם בגלל נטיותיהם המיניות של אמנים כמו ילדה בת 12
 

אושRתי

New member
עונה גם!

- שיר השבוע (של בעז):כל השבוע מרגיש כמו שבת- שיר שולט! - שיר השבוע (כללי):ילד טוב נשבר- איתי פרל - אלבום השבוע:יעל נחשון-פנייך החדש - ספר השבוע:ספר תשחצים ?P: - משהו חדש שקניתם/קיבלתם/לקחתם ושעשה לכם טוב:כרית חימום לחורף-\ - מאכל השבוע:כל מיני - משפט השבוע(משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): - בילוי השבוע:הופעה של איתי פרל - משהו שעשה לכם את השבוע:כנל - משהו שהרס את השבוע: - משהו שאתם מחכים לו השבוע:האלבום של בעז כמובן!!!!!!!!!!!!!!!!!! (שאלתי בחנויות של המוזיקה- אמרו שבוע הבא מעניין כמה זמן זה יגיע לירושלים וחח בטאוור לא ידעו מי זה בעז בנאי!
- תמונה מגניבה שבא לכם להראות (לא חייבים): - המלצה על אמן (שהוא לא בעז):איתי פרל P: - המלצה על משהו (שהוא לא אמן):הסדרה משמורת!
 
טאוור לא חוקיים! ../images/Emo5.gif

וטאוור כאן יודעים כבר יפה מאוד מי זה בעז בנאי
למעשה, כל מי שנמצא באיזשהו רדיוס שאני מגיעה אליו איכשהו יודע מי זה בעז בנאי אני מניחה
 

TEENAGER1

New member
את ירושלמית וקונה בטאוור?!../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

 

אושRתי

New member
לא קונה בטאוור,

בדקתי רק אם הגיע הדיסק ואם לא אז מתי יגיע לחנויות, במקביל בדקתי גם בתו..
 

TEENAGER1

New member
נבהלתי../images/Emo6.gif

אני לא נכנסת בכלל לטאוור.. גם לא נחמדים וגם המחירים בשמיים. הקטע המוזר הוא שאשכרה יש אנשים שעדיין קונים שם. למה??
 
את אדם רע! ../images/Emo10.gif

אז מה? אז אני גרה בחדרה.. אז אין לי כאן שום דבר שיש ב.. עיר באופן כללי. אז הדבר הכי קרוב שיש לי זה טאוור (וכלי זמר אבל זה לא באמת חנות דיסקים
) וגם הטאוור הזה זה לא באמת בחדרה אלא בגן שמואל..
זו לא סיבה לרדת עליי!
 
חומד....

נראה לי שהפליאה האמיתית שלה היא שאנשים עדיין קונים בטאוור למרות שהם גרים בירושלים (ששם יש גם את התו השמיני) וגם בחיפה יש משום מה אנשים שקונים בטאוור. אם ברגע שבו יביאו תו שמיני או אוזן שלישית לחדרה את תגידי לנו שאת ממשיכה לקנות בטאוור, אז נרד עלייך
 
למעלה