עוד שיר... *הרבה* פחות טוב

As I Am

New member
עוד שיר... *הרבה* פחות טוב ../images/Emo103.gif

כרגע כתבתי אותו אז בטח יש מה לשפר אבל... אה וול, למי אכפת... גם אין לי ממש שם כרגע, אבל בכל זאת: מה זה בעצם, להסביר לא אדע... מעין פרידה מן העולם מעין מכתב בשבילך שתדע שיותר לא אפריע לך שתדע שנגמר לתמיד, לעולם ולא אוכל לחזור כי לא יהיה לי לאן היית לי מקום להוציא ולבכות היית אתה ללא מילים מיותרות אך רק לזמן מועט כי גם אותך איבדתי וכעת אין מה לעשות כי בעצמי אבדתי הצלחתי לפגוע בנקודות רגישות, זה באופי שלי, מן טיפשות שכזאת. אך לא התנצלתי, לא הצלחתי לדבר, אז ישבתי ושתקתי, מחכה לחבר שלא הגיע, כי רק אותך היה לי, ולאחר זמן מועט, גם אותך הפסדתי. אז איך זה התחיל ואיך זה נגמר? אין לשם מה להסביר, כי עכשיו מאוחר.
 

Pixy led

New member
יפה...../images/Emo81.gif

באמת מעביר את כל המסר של השיר, אם הבנתי טוב... לא נראה לי שמאבדים אנשים כל-כך בקלות. תמשיכי לכתוב, את באמת טובה בזה (לא מעניין אותי מה את אומרת!
)
 
שיר שלי! *משרשרת* ../images/Emo29.gif

פרח אחד פרח אחד קטן ישב לבדו במרכז הגן חציו שחור וחציו לבן פרח אדום אליו התקרב ולפרח הקטן קפץ הלב כי הוא חשב- הנה מישהו שאותו יואב אך הפרח האדום אמר בקול לועג- איזה מין פרח מוזר! מדוע אתה כל כך מכוער? הפרח הקטן רק שתק הוא רצה לבכות הוא רצה להחטיף לפרח האדום מכות אך הוא רק שתק וכך הוא ישב, לבדו, מנותק מחכה שיבוא פרח אחר מחכה שיבוא אליו חבר ומאז יושב שם הפרח ושותק פרח אחד קטן חציו שחור וחציו לבן חציו מחכה לאהבה וחציו כבר איבד את התקווה
She Who Must Not Be Named
 

As I Am

New member
אהבתי את הרעיון... ../images/Emo103.gif

אבל הניסוח והבחירה של המילים לא משהו (לפי דעתי לפחות). אבל... אממ... מי אני שאדבר, הא?..
 
טוב, הנה עוןד אחד.... ../images/Emo29.gif

מה את חושבת עליו? מלכת הכיתה כולם חושבים שזה כיף, להיות מלכת הכיתה כולם חושבים, שזה מה שאני רוצה כשמסתכלים עלי אני מחייכת את כולם אני מכירה: את אמיר ושביט ולירז ושירה אין אדם שעובר בלי לומר לי שלום וכולם חושבים שאני חיה בתוך חלום אתמול בלילה ביקשתי משאלה שאני אוכל להיות ילדה רגילה המשאלה לא התגשמה וגם היום הייתי חייבת להיות מקסימה כשאני מביטה במראה אני לא מבינה למה אני? למה? למה זה לא מישהו אחר? ומתי כבר הסיוט הזה יגמר? אני מביטה במראה בעיניים מטושטשות- מרוב הדמעות ואני לא מבינה כולם חושבים שזה כיף, להיות מלכת הכיתה כולם חושבים, שזה מה שאני רוצה ואני ממשיכה לחייך, בלי שום סיבה כי חייה של מלכת הכיתה הם רק מסיבה אני לא מבינה
She Who Must Not Be Named
 

coolit

New member
אופיר, זה יפה!../images/Emo102.gif

אם כי הייתי טיפה משנה את זה: כולם חושבים שזה כיף, להיות מלכת הכיתה כולם חושבים, שזה מה שאני רוצה ובטוחים שמהמצב אני מרוצה כשמסתכלים עלי אני מחייכת את כולם אני מכירה: את אמיר ושביט ולירז ושירה אין אדם שעובר בלי לומר לי שלום וכולם חושבים שאני חיה בתוך חלום אתמול בלילה ביקשתי מאלוקים משאלה: שאוכל לחיות כמו ילדה רגילה המשאלה לא התגשמה גם היום הוכרחתי להיות מדהימה כשאני מביטה במראה אני לא מבינה למה אני? למההההההה? למה זה לא מישהו אחר? מתי הסיוט הזה יגמר? אני מביטה במראה בעיניים מטושטשות- מרוב העצב הדמעות נשלפות אני לא מבינה כולם חושבים שזה כיף, להיות מלכת הכיתה כולם חושבים, שזה מה שאני רוצה ואני ממשיכה לחייך, לעשות את עצמי נהנית בלי שום סיבה הרי חייה של מלכת הכיתה הם רק חגיגה, מסיבה. למה? ברית. זה ממש ממש יפה, אופירוש..
 
למעלה