עולם כמנהגו מקרטע

עולם כמנהגו מקרטע

קפת מדברת על מין ולא עושה כלום, החורף מעורר בי מחשבות עגמומיות, אין לי חשק לכלום. רק לבאגט עם חמאה או צלחת מרק שעועית מתובל. או כלברע בלחמנייה עם כרוב חמוץ. ססאמק.
 

Kelevra

New member
ברור שהיא לא עושה כלום

לא רק שאין לה אומץ, גואל לא מרשה לה לצאת מהבית. הוא אומר שזה מהווה תקדים מסוכן לשאר הנשים. משום מה יש לי בראש דימוי מגונה וביזארי למדי, אבל אני חושב שעם קצת בירה ברקע - ואם תבטיחי לא לנגוס - זה יכול לעבוד. בינתיים יש לי אתגר קטן בשבילך - משחק מעניין - מצאי את רצף האותיות "נבוכדנצר" בדילוגים של 3 אותיות בטקסט שבעמוד הנוכחי.
 
אני חושבת

שהוא לא מרשה לה לצאת כי הוא מחזיק אותה כרזרבה. נניח שלתהלליה יכאב הראש, לאמונה תהיה וסת, לגאולת השם גריפה, לעבודת קודשו סתם יובש נרתיקי וכו' וכו'. בלית ברירה הוא יגיע למספר 32 ברשימה, קפתיה. גם ברירת משגל זאת ברירה. אני לא אנגוס ! אני מבטיחה. רק אנקר. קודם תספור אתה כמה פעמים זה מופיע, אח"כ אני אגיד לך שלהד"ם ואבקש ממך לספור שוב.
 

Kelevra

New member
מופיע פעמיים

בצופן קיסר בהיסט "קפתינג'אד". אני חושב שאת קפת הוא מחזיק כדי לטפל בגופות של מי שמנסה לעזוב, וכדי לחסוך הוצאות חוקן.
 

קפת

New member
ברירת משגל אחותכם הבולעת

שלום קורבע. אותך אני חושבת שאני זוכרת, אני רק לא זוכרת מאיפה. כל הסופשבוע הזה הייתי עסוקה. סאמק, למי בכלל היה זמן לבוא לשאוב את המים מהפורום המוצפ(ן) הזה. ואתה כלב, תיזהר עם כל הצופנים. אנחנו לא רוצים להעיר סוכני סקוריטטה רדומים, נכון? או שכן?
 

Kelevra

New member
בוודאי שכן

אם את לא זוכרת מאיפה את זוכרת אותה, כנראה שכבת איתה. זה כי גואל מרשה לך להביא חברות הביתה. (ס)קורי(ט)טה זה רק כיסוי (ל)קונספ(י)רציה גדולה יותר. ת(נ)סי פעם למרוח בלימון (א)ת העמוד הר(בי)עי של "על המשמר" ותראי מסרים מופיעים באותיות שלא (נ)מחק(ו)ת. זה שימש במשך שנים כבסיס (ל)מפא"(י) כדי לתקשר עם "אנשי שטח". למר(ב)ה הצע(ר), (מ)אחר ו"אנשי שטח" זו בסך הכל מילה (נ)קייה למזרחיים משת"פים, (א)ף אחד לא טרח אפילו לקנות את העיתון, שלא לדבר על למרוח אותו בלי(מ)ו(ן), כך שהתקש(ו)רת נשארה, כרגיל, חד צדדית. קחי את הכדורים לפני שיהיה מאוחר מדי, את נעשית פרנואידית. נ.ב. - אני יודע מה עשית בקיץ האחרון.
 

קפת

New member
בכל אשמים ההורים

אבל למה כבר אפשר לצפות כשלאחד יש שפם, לשניה יש זקן, ושניהם משוגעים על כל הראש? אגב, מצאתי מקום הרבה יותר טוב לארוחות בוקר. הנה, הופעלתי. אני, התפקיד שלי הוא לאתר את החביתה המושלמת.
 

קפת

New member
נו, למה אתה חייב תמיד לסבך את הכל?

ארוחת בוקר זה בראנץ'.
 

Kelevra

New member
אם אני לא אסבך מי יסבך?

מישהו חייב לעשות את העבודה המלוכלכת.
 

קפת

New member
מישהו גם חייב לנקות

ועדיף שזה יהיה אתה. אני אלרגית לאקונומיקה.
 

Kelevra

New member
שמענו

הכל תירוצים, אלרגיה שמלרגיה, גואל לא מרשה לך אקונומיקה. בגלל זה את מנקה בציפורניים. מגעיל.
 

קפת

New member
מגאיל

חמודי, מה הפטיש הזה לגואל? זו התחזקות דתית או יציאה מהארון. או יציאה מארון הקודש? גואל מזמין אותך אליו, ביום האשה. אנחנו נוסעות לנופש בצפת. .
 

Kelevra

New member
אם ישימו אותי בארון

זה כנראה יהיה במצב שבו אני לא אוכל לצאת משם באופן עצמוני. צפת? צפת??? וור דה פאק איז צפת? את מתכוונת צרפת, נכון? אביב באלזס? את עם הקישואים שלך, יש דברים שלא שמים בחביתה! ביצים כן, נקניק כן, גבינות ופטריות כן ואפילו הרבה מאוד סוגים של צמחים. אבל לא קישואים למען הישאם. עזבי צרפת, אפשר בראנצ' בנמל. שם גם תוכלי לנקות את הציפורניים.
 
קנאית

רק לנקייבעס מטורללות מותר לחשוב על גואל? גברגבר כמו כלברע לא יכול? אל תשכחו להכין 700 סנדוויצי'ים מלחם בד"ץ ומרגרינה לכל הנשים והילדים וחמגשית אחת עם פילה מיניון ורביולי בטטה ברוטב כמהין עם נגיעות ג'ינג'ר וקאלבדוס, בשביל גואל המאמי. ותכינו את סידור הישיבה מראש בתוך הטיולית, תעשו רוטציה מי יושבת ליד גואל, תתחלפו כל 7.5 דקות לפי סדר אלפביתי. לפי זה קפתיה יוצא די בסוף, יש מצב שגואל נוחר לך על הכתף בדרך חזרה, בערך במקום שההרים גבוהים יותר.
 

קפת

New member
סתומה, לא הבנת

זה רק אנחנו שנוסעות לצפת. צפת. עיר המקובלים (ושהכלב יתקע לעצמו נקניקית בקר-קצר בצרפת, ביחד עם פרוזק או כדור אחר בראש. לראש). בגלל זה הגואל המאמי צריך את הכלברע. אחרת, מי יעשה פאנלים? שוב גשם? לא התמלאה מספיק הכנרת?
 
למעלה