כלל וכלל לא חובבנים אלא מקצוענים המתמחים
במירוצי כביש. אולי לך השמות לא אומרים הרבה, אבל גיא מרטין, 'גון מקגיניס, ג'ואי דאנלופ וחבריהם באי הבריטי הם במעמד של כוכבי על בדיוק כמו רוסי באיטליה ואולי אף יותר מכיוון שלדעתם המירוץ באי מאן שווה יותר מכל סבב GP. אלו רוכבים שמתמקצעים במירוצי כביש וה-TT הוא לא היחיד יש גם את ה-NORTHWEST 200 האירי (שגם עליו תוכל למצוא סרט באורך מלא ברשת והוא משוגע לא פחות) ועוד.
באמצע העשור הקודם הוצע לרוסי להשתתף במירוץ ואם לא אז לקחת רק הקפת ניסיון אבל הלה סירב בטענה שזה מסוכן מדי, רק מראה לך איזה ביצים צריך בשביל לרכב במסלול כביש עם שפת מדרכה, גדרות ללא משטחי ההחלקה שיש במסלול.
לי אישית יש שני טיולים שאני רוצה להגשים, הראשון ביקור באי בשבוע מירוצים כזה והשני טיול על אופנוע באיטליה ועליה לרגל למקדשים השונים להגשת מנחה לאלוהי דוקאטי, גוצי, בימוטה, לברדה ו-MV.
ולכל אלו הרוצים גם להגיע לאי מאן ומחפשים טיפים הנה כתבה הנותנת מענה לתייר שזו לו הפעם הראשונה.
במירוצי כביש. אולי לך השמות לא אומרים הרבה, אבל גיא מרטין, 'גון מקגיניס, ג'ואי דאנלופ וחבריהם באי הבריטי הם במעמד של כוכבי על בדיוק כמו רוסי באיטליה ואולי אף יותר מכיוון שלדעתם המירוץ באי מאן שווה יותר מכל סבב GP. אלו רוכבים שמתמקצעים במירוצי כביש וה-TT הוא לא היחיד יש גם את ה-NORTHWEST 200 האירי (שגם עליו תוכל למצוא סרט באורך מלא ברשת והוא משוגע לא פחות) ועוד.
באמצע העשור הקודם הוצע לרוסי להשתתף במירוץ ואם לא אז לקחת רק הקפת ניסיון אבל הלה סירב בטענה שזה מסוכן מדי, רק מראה לך איזה ביצים צריך בשביל לרכב במסלול כביש עם שפת מדרכה, גדרות ללא משטחי ההחלקה שיש במסלול.
לי אישית יש שני טיולים שאני רוצה להגשים, הראשון ביקור באי בשבוע מירוצים כזה והשני טיול על אופנוע באיטליה ועליה לרגל למקדשים השונים להגשת מנחה לאלוהי דוקאטי, גוצי, בימוטה, לברדה ו-MV.
ולכל אלו הרוצים גם להגיע לאי מאן ומחפשים טיפים הנה כתבה הנותנת מענה לתייר שזו לו הפעם הראשונה.