עזרה בהכנת ערב זכרון

עזרה בהכנת ערב זכרון

אני מתכננת ערב זכרון לחייל שנספה. אחת ממעלותיו היתה היכולת האדירה שלו להצחיק, ובזכרוני צרוב החיוך שלו. לכן, אני שוקלת לשלב באותו ערב הרצאה בנושא יוגת צחוק. מה דעתכם, והאם יש לכם המלצה על מדריך?
 

מאמא מו

New member
המלצה

אני הייתי בארוע שהביאו אליו את לני רביץ - ארוע למשפחות שכולות והוא הצחיק, שחרר, ולראות משפחות שלמות שבתחילת הערב לא זזו בגופם ולוא הניעו שריר בפרצוף בסופו של הערב חייכו, צחקו בקול רם! וקמו מכסאותיהם להריע לו. לא יודעת כמה הוא עולה..שווה לבדוק. בהצלחה.
 
תודה

האמת חשבתי עליו, אני מתלבטת אם להביא סטנד אפ או לערוך סדנת צחוק. ראיתי קטע ביוטיוב של לני רביץ והוא באמת גדול
 

מאמא מו

New member
לא רק צחוק...

נכון שהמופע שלו משחרר ומצחיק... אך הוא מעבר לכך הוריי שלא קמים מהכסא אף ארוע ואי מדגישה אף ארוע שתפו פעולה עימו, קמו והריעו. ולא רק צחוק וחיוך הוא נותן אלא גם הסתכלות נוספת על חיינו ועל ההתנהלות שלנו ראיתי שרבים מהיושבים הנהנו בראשם וציינו בלחש "צןדק מעכשיו אני משנה תגובה" ולטובה. נסו ותהנו.. וואוו נראה כאליו אני משווקת אותו - ואין לי מושג מיהוא בחייו הפרטיים. יכול להיות שיש נוספים שעושים, מרצים ומלמדים את תוכנו (התוכן מוכר לכולנו ואינו חדש) אך כנראה שדרך הבאת הדברים לבמה ולדרכי שימוש ביומיום מועברים על ידו בצורה מוצלחת ביותר. שוב.. בהצלחה. וכמובן ספר איך היה.
 
למעלה