עזרה בחשבון אינפיניטסימלי 1

  • פותח הנושא jolp
  • פורסם בתאריך

jolp

New member
עזרה בחשבון אינפיניטסימלי 1

אני עומד להיבחן בקורס "חשבון אינפיניטסימלי 1" באוניברסיטה הפתוחה, שיותר מוכר בשמו המקוצר - אינפי 1. (קיים קורס זהה באוניברסיטת ת"א אך הוא ברמה נמוכה יותר) מחפש מישהו שסיים ללמוד קורס זה או בעל ידע בתחום, המעוניין ללמד אותי לבחינה בתשלום. ברצוני לעשות עיסקה מאתגרת - תשלום למדריך בהתאם להצלחתי בבחינה. (אני מעוניין אך ורק לעבור את הקורס - ציון 60) מצורף קישור לדף אינטרנט באתר האו´פ שכולל מידע על נושאי הקורס. למעוניינים, צרו איתי קשר באי-מייל.
 
וכמובן שגם סטודנטים לחדו"א

מוזמנים לעזור, מקווה שיש כאן מישהו שעוד זוכר את החומר (אני כבר לא), אנשים - להתעורר ! וחוץ מזה, Jolp היקר, אם זכרוני אינו בוגד בי אז אחרי אינפי 1 יש קורס נוסף בשם אינפי 2 והוא קשה עוד יותר, אני ממליץ לך בחום ללמוד לבחינה על מנת לעבור בציון טוב ולא להסתפק ב 60, זה לא בשמיים.... אגב, אינפי בת"א קל יותר מאשר בפתוחה ??? או שהשתנו כמה דברים מאז שהייתי שם, או שאחד משנינו טועה... עדכן אותנו בבקשה אם מצאת מישהו שיעזור לך בהצלחה
 

jolp

New member
דווקא סטודנטים לחדו"א לא..

יודעים בדיוק את כל החומר. הקורסים חופפים רק בחלקם (שיטות אינטגרציה לדוגמא). חוץ מזה, באינפי 1 באו´פ נדרשת רמה גבוהה יותר של הבנה. אחרי אינפי 1 אפשר לעשות את אינפי 2 או את חדו"א ב´. אני כבר סיימתי את חדו"א ב´ ככה שכל מה שאני רוצה זה לעבור את אינפי 1. הבחינה היא קשה ביותר. צריך לזכור בע"פ הוכחות שלמות של משפטים ולדעת איך להוכיח אותם בבחינה עצמה (ללא חומר עזר). אכן כמו שאמרת, אינפי בת"א קל יותר מאשר בפתוחה, מכיוון שהקורס אינפי בת"א דומה יותר לחדו"א א´ בפתוחה מאשר לאינפי בפתוחה. לפי רכז הקורס רק 15 אחוז מהאנשים שניגשים לבחינה באינפי 1 עוברים אותה. עכשיו אתה אולי יכול להבין למה אני מפחד להיכשל. אגב, עדיין לא פנו אלי בקשר להודעה.
 
כמה תיקונים, והצעת עזרה....

דווקא באונ´ הפתוחה האינפי יותר קשה מזה בת"א, שם ה"קורס הממיין" הוא דווקא דיסקרטית, עד כמה ששמעתי... בבר אילן (שם אני לומד) ובאונ´ הפתוחה האינפי יותר קשה.... אם אתה צריך עזרה, תיצור איתי קשר במייל. באינפי 1 קיבלתי 90, באינפי 2 (עוד לא קיבלתי ציון...) צפוי ציון דומה/קרוב... [email protected]
 

jolp

New member
הממ..

כן,חזרת על מה שאמרתי... בפתוחה האינפי קשה יותר מבת"א.. אשמח מאוד לקבל ממך עזרה (ראה הודעת דואר פרטית). אם מישהו אחר מעוניין להדריך אותי, צרו איתי קשר.
 
למעלה