עזרה בפירוש פריסה

tamtal

New member
עזרה בפירוש פריסה

עשיתי פתיחה עם 7 קלפים. הראשונה משמאל למעלה - אביר חרבות השניה - 7 חרבות שלישית - הקוסם רביעית - 9 מטות חמישית - 6 מטבעות שישית - 4 מטות שביעית - 4 גביעים השאלה היתה: האם אני אתקבל ללימודים בפברואר? כביכול הכל נראה חיובי אך 7 חרבות מבלבל אותי. האם אני "עובד על עצמי"? מה פירוש השילוב בין קלף 7 לקלף 3? (עתיד+תוצאה סופית) אני יודע שזו ודאי פריסה פשוטה אבל אני בתחילת דרכי. אז אודה אם תעזרו לי. מה גם שאני פותח על עצמי ויש פה מן חוסר אובייקטיביות. תודה רבה. תמיר יהודה משה.
 

צוף3

New member
הי ../images/Emo41.gif

כאשר מעלים פריסה בפורום יש לציין את עמדות הקלפים ולציין מהו סוג הפריסה. אני מניחה שהגשת את המועמדות שלך ואתה רוצה לדעת מהם הסיכויים שלך להתקבל, ולכן נסח את השאלה באופן הבא ופרוס בפריסת שאלה: מה אני צריך לדעת על סיכויי הקבלה שלי בפברואר? קלף סיכום סה"כ 6 קלפים + קלף סיכום בסוף. ממתינות לך אגב - להבא נא ציין את גילך.
 

tamtal

New member
ניסוח מחדש - תודה

שלום צוף 3! תודה על תגובתך. עשיתי את פריסת הפרסה כאשר: דרך אגב, אני בן 27 ואני נרשמתי לאוניברסיטה ורוצה לדעת אם יש לי סיכוי להתקבל מאחר והפסיכומטרי לא יצא גבוה במיוחד. נרשמתי לסמסטר ב'. אני מבקש עזרה מכיוון שאני לא אובייקטיבי. קשה לפתוח לעצמך בקלפים. את רואה רק את מה שאת רוצה במצב הזה. תודה. בברכת אור ואהבה, תמיר יהודה.
 

צוף3

New member
הי שוב ../images/Emo98.gif

תמיר, הפריסה שהמלצתי לך לעשות היא פריסת שאלה, לא פריסת הפרסה... מסכימה איתך שלא פשוט לקרוא לעצמך ולפעמים יש נטייה לראות מה שאנחנו בעצם רוצים ולא מה ששילוב הקלפים מראה... אז - מחכות לפריסה שלך בקוצר רוח
 

צוף3

New member
ואגב ... ../images/Emo22.gif

בתור סטודנטית אני יודעת שיש ציון מתאם המורכב מהפסיכומטרי ומתוצאות בחינות הבגרות, כך שגם בלי פריסה אתה יכול לדעת אם אתה עומד מעל הרף או מתחתיו. מנסיוני, בדר"כ מתבססים על הרף של השנה הקודמת, ככה שעמידה מעל הרף מבטיחה לך קבלה. ככה זה היה במקרה שלי בכל אופן.
 

tamtal

New member
פריסת שאלה - כעצתך

מה אני צריך לדעת על סיכויי הקבלה שלי בפברואר? כפי שאמרת, שישה קלפים מימין לשמאל: 1- 8 גביעים 2- 2 מטבעות 3 9 חרבות 4- השמש 5- 4 מטות 6- 3 מטבעות קלף סיכום - 5 מטות תודה שוב, מצטער על הטירחה. אור ואהבה, תמיר יהודה.
 

צוף3

New member
פירוש עבורך ../images/Emo42.gif

מה - 8 גביעים אני - 2 מטבעות צריך לדעת - 9 חרבות על סיכויי הקבלה - השמש שלי - 4 מטות בפברואר - 3 מטבעות סיכום - 5 מטות ראשית כל, האם הגשת מועמדותך ליותר מאוניברסיטה אחת? סיכויי הקבלה טובים מאוד במועד הספציפי אך נראה כי יהיה עיכוב במתן התשובות בשל ריבוי גדול של נרשמים כפי הנראה. הרף, עליו דיברתי קודם לא ייקבע במהרה ויהיו אנשים רבים עם נתונים זהים לשלך פחות או יותר שיתמודדו איתך על המקום. למרות שזה לא יילך "חלק" אני מאמינה שבהתאם לפריסה בסופו של דבר תתקבל. משהו בפריסה הזו גורם לי לחשוב שאולי היה עדיף אם היית נרשם לסמסטר א' בשנה הבאה, ולא מצטרף עכשיו. במידה ולא תתקבל אל תתייאש - נסה בשנה הבאה. מאחלת לך הרבה הרבה הצלחה!
 

tamtal

New member
תודה רבה

לא הגשתי ליותר מאוניברסיטה אחת. הגשתי מועמדות גם לפקולטה שלא הרבה הולכים אליה(שפה וספרות אנגלית) לכן כולי תקווה שהכל יסתדר. תוד רבה על עזרתך ושיהיה לך בהצלחה בתקופת המבחנים הבאה עלייך לטובה. אור ואהבה, תמיר יהודה.
 

צוף3

New member
אינשאלללללללה ../images/Emo41.gif

מכניסה את עצמי למשטר חרישה ומרגילה את הטוסיק לשבת בלי לקום כל שתי דקות עם תירוץ דבילי... שוב בהצלחה!
 
למעלה