עזרה בפתרון חלום צלול

adi12330

New member
עזרה בפתרון חלום צלול


שלום רב
היום 29/3 בסביבות 3 בבוקר חלמתי חלום ברור שאני נמצאת באולם גדול לבד ומולי עומד גבר שהיה חבר שלי ביימי נעוריי בחלום ראיתיו כשהיה צעיר לבוש בגינס וגופי אדומה וסרט על ראשו
הוא מדבר איתי וממש שמעתי את הקול שלו כאילו במציאות ואומר לי "מה קרה הצטמקת"? אני לא עונה ומביטה בו בפליאה..לאחר מכן אני רואה אישה עומדת בצד מלאה בלונדינית עם שיער קצר ויפה לבושה שמלה בהירה בלי שרוולים עם נעלי עקב כשפונה אלי ומבקשת שאבוא איתה לקנות שמלה..
בינתיים אני רואה את כל בני משפחתי יורדים במדרגות מהקומה השניה באולם ועוברים לידי מבלי לדבר
יחד איתם ירדה ילדה יפייפיה שאני לא מכירה ומתקרבת אלי. הגבר הזה שהיה חבר שלי מתקרב אליה ומנסה לחבק וללטף אותה(בחיבה לא מתוך כוונת זדון) ואני צועקת עליה ומבקשת ממנה לא להתקרב אליו כי יש לו הרבה נשים(שמעתי את עצמי צועקת בברור בחלום)...ואז נגמר החלום .
קצת רקע עלי
גרושה בת 56 הגבר הזה שחלמתי עליו היה חבר שלי ביימי נעוריי נפגשתי איתו אחרי 30 שנה לפני 3 שנים ומאז אני בקשר איתו פה ושם ברשת חברתית. לא נפגשנו שוב מאז.
השאלה שלי מה מסמל החלום? מי זו הילדה? מי זו האישה ומה משמעות הבקשה שלה לבוא איתה לקנות שמלה? בקיצור קמתי מבוהלת והרגשתי כאילו היה במציאות
תודה
 
שלום לך

הפורום הזה לא ממש עוסק בפירוש חלומות. חלום צלול הוא חלום שבו החולם מודע לזה שהוא חולם בזמן החלום ובכך יכול לשלוט בו ואף ללמוד ממנו. וזאת המטרה העיקרית של הפורום.
באופן כללי, לגבי פירוש חלומות מציעה לך לסמוך על עצמך בלבד. רק את מכירה את עצמך הכי טוב, רק את יכולה לענות על השאלות, מה אובייקט כזה או אחר בחלום מסמל עבורך? חלום הוא עניין אישי לחלוטין ואצל כל אדם הוא יכול להתפרש אחרת לגמרי.
 

וולפהרט

New member
מסכימה עם נטע

וממש לא מאמינה לספרים או אנשים שאומרים שזה וזה מסמל זה וזה ב"חלומות", אין דבר כזה "חלומות" בכללי, כל בן אדם הוא אישי וכל דבר מסמל עבורו משהו אחר.
הרבה חלומות מרגישים אמיתיים מאוד, אבל זה לא הופך אותם ל"חלומות צלולים" כי המושג "חלום צלול" מדבר ספציפית על הידיעה שזה חלום והיכולת לשלוט במתרחש בו.
חלומות מחזירים מהעבר סיטואציות ואנשים, זה יכול לבוא מגעגוע או תהיה על מה איתם, חלומות גם מביאים דמויות מקוריות לחלום, ואם אגב, יהיה לך חלום צלול, תוכלי לכוון אותו לפגישה עם נגיד האישה שהציעה לך לקנות איתה שמלה ולשאול אותה שאלות. נראה לי שזה טוב יותר מכל פירוש:)
 
למעלה