עזרה בקשר לקניית SX...

אני גם דיי בטוח שכל פעם יש סטראט

זה עניין של טעם, יש כאלו שאוהבים את זה ויש כאלו שאוהבים את זה. רוב התיקונים הם לא תיקוני צואר, ואם כן, אז זה טיפול לא קצר, ככה שהגיוני שיהיו 2-3 מקרים בחודש עם כל האנשים שבאים אליו. ותתפלא כמה אנשים יושבים בטעות על הגיטרה שלהם, או שהיא נופלת מהסטנד בזוית לא טובה, או מי יודע מה שגורם להם להשבר. בשביל לגבש דעה גיבסון \ פנדר, לך לכלי זמר, ותנגן על שתיהן על אותו מגבר, ותגבש דעה. לגבי שתיהן אני ממליץ לך לנסות גם דברים בשוק היד שניה מאמצע העשור הקודם ואחורה. ואתה תמיד יכול לפזול לצדדים לחברות אחרות, זה לא רע.
 

RoieL

New member
אני רוצה ללכת על בטוח שתור התחלה

אני אקפוץ לכלי זמר לנגן עליהן. כלי זמר הם הייבואנים הבלעדיים גם של גיבסון? אבל פנדר יותר עמידים מגיבסון? לחבר שלי יש לס פול של אפיפון, היא נפלה כמה פעמים אבל הצוואר עדין חיי
 

the legacy

New member
תגיד

הוא שאל אותך מה אתה אוהב? גיבסונים זה גיטרות מצוינות בדיוק כמו פנדר, אם אתה לא אוהב את הצליל שלהם, אז למה בכלל אתה טורח להגיב כששואלים על גיבסון? חוץ מזה, סקוויר גיטרות מעצבנות ומסריחות. להגיד למישהו שרוצה לס פול לקנות סקוויר סטראט, זה כמו להגיד למישהו שרוצה כלב להשיג חתול.
 
מה הבעיה שלך?

אמרתי שזה לא הטעם שלי, ושעדיף לו לשמוע אותה לפני שהוא מגבש דעה. הוא שאל לגבי דעות, הוא קיבל אותן. אני אמרתי לו לקנות סקוואיר? איפה? בחיי, יש אנשים כל כך לא קשורים לפעמים.
 

Jimi Page

New member
../images/Emo45.gif

אני דווקא אהבתי אותם. למחיר שלהם הם אחלה. חלק ממי שהגיב לך בטחממשיך עם הסטיגמה של כולם ובא לנגן עליהם עם הסטיגמה הזו, אז בטח שככה הן ישמעו. תנסה, תבדוק, אם היא נוחה לך זה מה שחשוב. לדעתי כל גיטרה עם סטפא נכון ובסיסי יכולה להשמע נפלא!
 
למעלה