עזרה בתכנון טיול לאירלנד

thesheep

New member
חדר זוגי!!

אני מקווה שלא חשבת שהמחיר בגלנדלוך זול יחסית לחדר זוגי באכסניה כן?
 
מה?

תראה , לפני שנסעתי בדקתי מספר אכסניות. בכל האכסניות המחיר הממוצע לחדר זוגי (עם שירותים) עלה בין 35-40 יורו. ככה גם יצא לי בגלנדלוך. ואני לא מדבר על מחיר למיטה במעונות.
 

thesheep

New member
אז כשאתה מדבר על אכסניה

תגיד מראש שממוצע המחירים שלך שייך לקטוגריית "חדר זוגי" ולא "חדרים משותפים". לרוב, מי שלא מטייל בזוג ילך על חדר עם מינימום של 4 מיטות ולא פחות.
 
צודק. טעות שלי.

חוץ מזה , אתה יודע מה מצחיק? בחלק מהמקומות שהזמנו בהם חדר זוגי , קיבלנו חדר עם 6-8 מיטות ("מעונות"). ../images/Emo13.gif
 

thesheep

New member
כן.. ואנחנו תמיד חושבים שהישראלים

הם עם הקומבינות... האירים יותר.
 

William Kidd

New member
חבר'ה תודה רבה לכולם!

ממש חיזקתי לי את הביטחון העצמי לגבי מה שעשיתי, אני נוסע לבד וזה טיפה מלחיץ. בכל מקרה סגרתי לי 4 לילות ראשונים בדאבלין ו 2 לילות אחרונים. באמצע אני עושה תכנונים של המקומות שאני רוצה לראות אבל לא קובע מחייה כדי שאפשר יהיה לשחק עם זה. תודה רבה!
 

thesheep

New member
:) תשמע

אני נסעתי בפעם הראשונה לבד לחודשיים וחצי, ואני מקווה שיהיה לך כיף כמו שהיה לי. אני חושב ש4 לילות בדאבלין הם יותר מדי, אנא קח בחשבון שדאבלין שונה מאילנד לחלוטין ואתה עלול לקבל רושם מוטעה. אפשר לשאול איפה סגרת את 4 הלילות הראשונים?
 

jonbaum

New member
למה "מוטעה"?

חצי מהעם האירי גר בדבלין ובסביבתה, אז למה הרושם יהיה "מוטעה"? דבלין היא לא האירלנד ה"אמיתית" כפי שהיא מוצגת בברושורות של משרד התיירות, אבל בשבילי למשל, ובשביל לפחות חצי מתושבי אירלנד, היא בעצם אירלנד היחידה.
 

thesheep

New member
אני מדבר על הקישקעס של דאבלין

לא על סביבתה. דאבלין היא עיר מאד עמוסה, פקוקה, קרה. האכסניות בה ענקיות, מלאות וצפופות, האנשים קרים, הפאבים ענקיים, מתויירים ועמוסים. "פיות ולפריקונים" זה לא הדבר הראשון שעולה לך בראש כשאתה רואה אותה בפעם הראשונה. אני מעדיף את הפאב המקומי, שיכור הכפר, מדשאות, ירק, תה חם, אכסניות קטנות וצבעוניות עם אח קטן בסלון, הרים, גבעות, כבשים, צוקים, בוץ...
 

the eye2001

New member
מה קורה אחי?

זוכר שדיברנו? קיצר חזרתי אתמול מחודש וקצת באירלנד...היה ע נ ק! , באמת אתה הולך להנות לדעתי... אממ לדעתי אתה צריך להיות פחות באיזור הדרום ויותר באיזור המערב שהוא מדהים!. קילקני היא עיר נחמדה , הטירה דיי מוכרת וגם בעיר עצמה יש פאבים לא רעים עם מוזיקה טובה. קורק כמו שהמליצו לך אין יותר מדיי מה לעשות שם , אלא אם כן תרצה לראות הופעות חיות של אמנים מוכרים שמופיעים שם בשבועות האלו.. במערב - קילארני וכל הטבעות שליד - אחלה מקומות לטייל ולראות. דולין - כפר קטן ליד צוקי מוהר המפורסמים , אחד המקומות שהכי נהניתי בהם.. המלצה אישית שלי : אקיל איילנד , הייתי בתקופה יחסית מתויירת באירלנד ועדיין הרבה אנשים לא היו שם כי זה קצת רחוק והם מתעצלים להגיע..מקום שקט ויפה , הרבה נופים יפים ואנשים נחמדים. כמו כן כמובן תעצור בגאלויי , עיר מגניבה עם הרבה סטודנטים ומסיבות מגניבות. ביולי אוגוסט יש שם פסטיבל אומנויות גדול , אז תשתדל להזמין מקום הרבה מראש. הקונמרה שליד גאלויי גם מקום יפהפה , כמו הרבה מקומות באירלנד. כמובן מחוז דוניגול כמו שהמליצו לך מקום יפה , תישן בהוסטל של לינדה , ותטייל שם בסביבה יש מקומות מדהימים. צפון אירלנד ! - אני חושב שלא תיכננת לבקר שם , אבל תבקר! בלפאסט ודרי - ערים נורא מעניינות מבחינה היסטורית ואתה יכול להקדיש רק יום לכל אחת וזה בסדר... אבל יש שם מקומות כל כך יפים ולא מתויירים , בגלל שאנשים לא מגיעים כמעט לכפרים בצפון... אינסקילן - עיירה בצפון , נורא יפה... זהו בתימצות קל , מקווה שתהנה , תתחמק מהמקומות המתויירים אם אתה יכול , כי יהיו הרבה בקיץ ולפעמים זה קצת מעצבן. ותתחבר עם אנשים בהוסטלים, אתה תפגוש הרבה מוזרים אבל מלא חבר'ה על הכיפאק , כולם היו נחמדים ולא עשו בעיות עם זה שאני ישראלי ... תייצג בכבוד בלי בושות! :) אם אתה צריך עוד שאלות משהו , רק תשאל אחי.. אסף.
 
המקום הכי יפה בעולם...

../images/Emo204.gif היי לדעתי המקום שאני ביקרתי בחיים,והייתי בהרבה מקומות בעולם,הוא צוקיי מוהר שהם התגלמות הטבע עוצר הנשימה ואז אתה קולט כמה גדול הוא כוחו של האל,ולעולם לא תהיה בדיכאון אחרי שתראה את זה:)
 
אפרופו צוקי מוהר...

במחוז דונגל ישנם צוקים ,לדעתי הרבה יותר מרשימים , שנקראים Slieve league . אלו הם צוקי הים הגבוהים ביותר באירופה. גם הנסיעה לשם חוויה לא נורמלית. מה גם שהם פחות מתויירים מצוקי מוהר. לצערי , התמונה לא משקפת את הגודל שלהם. ../images/Emo13.gif
 

jonbaum

New member
נכון

וגם, טיפטיפה דרומה מצוקי מוהר, ישנם צוקים שאני עוד לא ראיתי, אבל כנראה שהם גם מדהימים, ואף תייר לא מגיע אליהם. קוראים להם צוקי Kilkea או משהו כזה.
 

thesheep

New member
גם צוקי Tyleen

הם פשוט מדהימים, אבל אני לא זוכר כבר איך מגיעים לשם.
 

jonbaum

New member
אתה בטוח שככה מאייתים את השם?

חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי כלום. באיזה מחוז זה בכלל?
 

thesheep

New member
Tileen, אולי?

אין לי מושג באיזה מחוז זה נמצא, הייתי שם לפני כמעט 6 שנים. מצטער.. :(
 

jonbaum

New member
הבנתי

אתה מתכוון לצוקי Slieve League שנמצאים לי Tileen Bay בחלק הדרומי של מחוז Donegal. הם הצוקים הכי גבוהים באירופה.
 
למעלה