עזרה בתכנון שיפוץ

אברהם2012

New member
עזרה בתכנון שיפוץ

שלום

בשעה טובה קנינו בית יד שניה, הבית זקוק לשיפוץ
אפרט מה נדרש מהשיפוץ:
1. החלפת מטבח (לא כלול בשיפוץ)
2. פירוט המטבח הקיים
3. הריסת קיר באורך 1.4 מטר על הקיר יש 3 נקודות חשמל
4. הדבקת ריצוף (+ הורדת פנלים ) כל הדירה 68 מ"ר
5. הוזזת נקודות אינסטלציה (כל הברזים במטבח ובמקלחת הם מהקיר, רוצה להוזיז שיצאו מהכיור/שיש -להנמיך)
6. מקלחת שירותים (כיור אסלה ומקלחת) + שירותים + כיור קטן - החלפה (פירוק הקיים והתקנת חדש)
7. הורדת חיפוי קיים במקלחת שירותים + להתקין חדש

בבית יש צנרת SP כך שלא צריך להחליף

רציתי לדעת בערך כמה יעלה לי השיפוץ וכמה בערך החומרים
(בהנחה שאני לא מתפרע ונשאר צנוע - לדוגמא הבנתי שאסלה תלויה עם מיכל נסתר יקר משמעותית מאסלה רגילה מונובלוק אבל פה אני יכל לצמצם עלויות)

בנוסף לגבי צביעה - הצעת מחיר אחת שקיבלתי לצביעת הבית + שפכטל בסלון - 4500 ש"ח
נראה לי מוגזם
הייתי רוצה לעשות בעצמי (אני מבין בצביעה ותיקוני שפכטל אבל לא ב"ישור/פילוס קירות") -
א. מה המלצתכם
ב. האם נהוג שמישהו עושה שיפוץ הוא עושה גם צבע או שלפי החלטה

תודה רבה לכל העוזרים
דרך אגב הדירה באיזור נס ציונה רחובות
 

אברהם2012

New member
תודה על התשובות המפורטות

יש לי פינה אחת וכמוך הייתי רוצה לנצל אותה באופן מירבי
כל התחכומים הקיימים לדעתי יפים אבל לא באמת מנצלים את רוב המקום
אני חשבתי על פינה עם דלת דו מרפקית שנפתחת ואז יש נגישות לכל הפינה

יש לך רעיונות אחרים?
 

rehud

New member
פתרונות לפינה

1. לא ידוע לי כרגע על פיתרון פינה כלשהו הקיים בשוק המייצר עבורך יותר שטח מאשר סגירתה לחלוטין (בפתרון אני כמובן לא מתכוון למדפים, אלא ל: קרוסלה, מג'יק קורנר, "לה-מנס" (מגש בצורת בוטן), ומגירות אלכסוניות). כשסוגרים את הפינה אפשר להשתמש בנפחים הצמודים עליה למגירות, וזה יוצא בסופו של דבר יותר זול ויותר יעיל (למרות שאולי כואב בעין).

2. אני אישית בעת שתכננתי את המטבח שלי הייתי במצב קצת אחר, כיוון שמדובר במטבח די גדול, והיה ניתן לעשות שם כמה משחקים שלא הייתי עושה במטבח פחות גדול. יש לי שתי פינות. באחת הצבתי כיור קטן המשמש לירקות\בשר ומהווה חלק ממשטח העבודה העיקרי שלי, ומאחורי הכיור פח זבל (מכונה "פח שקית") השקוע בשיש. הבעיה היתה איך לגשת לתחזק את הכיור וזה נפתר על-ידי הצבת ארון המגירות הצמוד על-גבי עגלה שניתן בצורה מסויימת לגרום לה לצאת מהמקום. לא היה ממש פשוט (סיבכתי לנגר ולאיש השיש את החיים ולשמחתי הם נענו לאתגר) אבל אני מרוצה. את השניה שקלנו בכל הרצינות לסגור ולשים עוד מגירות, אבל יחד עם המעצבת הבנו שאנחנו בעודף נפח מגירות ואין לנו מה לעשות עם עוד אחת (שגם היתה יוצאת צרה, כיוון שזה קרוב לכיור שלא ניתן היה להזיזו, וגם מגירה כזו זה דבר יקר ובמקרה זה מיותר). במקום זאת פתחנו שם דלת ושמנו מדף מאוד עמוק. זה משמש אותנו למה שניתן לכנות "כלים של פסח", כלומר כל מיני דברים שלא ממש משתמשים בהם ביומיום, וחוץ מזה אני מעמיד שם בקרבת הדלת עודפים של משקאות קלים שאין לי מקום בשבילם במקרר.

3. דלת פינתית כזו או אחרת זה בכלל לא ממש משנה. העניין הוא שברגע שאתה מתרגל לעבוד עם מגירות, זה מממממש לא נוח לעבוד עם מדפים. לכן, במידה ואין עודף מקום אחסון במטבח, הפתרון הנכון ביותר הוא לסגור את הפינה (ולאחסן את ה"כלים של פסח" ב"בוידם"). כל פתרון מידוף של הפינה הוא לא נוח ולא פרקטי. לגשת למשהו שנמצא במדף תחתון בעומק של אפילו 40 ס"מ (ואתה מגיע שם לכ-80 ס"מ עומק לכיוון הפינה), זה אומר להתיישב או לשכב על הרצפה ולהתחיל להתעסק בתוך הארון. אם אתה צריך לעשות את זה פעם-פעמיים בשנה, זה לא נורא, אבל אם זה על בסיס יומי או שבועי אתה פשוט תצטער על הרגע.

4. פתרונות מעניינים במקרה שמחליטים לסגור את הפינה יכולים להיות או פח-שקית כפי שתיארתי, או בניית ארון מכשירי חשמל מעל הפינה. ארון כזה, המצוייד לרוב בתריס העולה כלפי מעלה, מהווה פתרון מצויין למי שמשתמש הרבה בכל מיני מכשירי חשמל (אפליינסס), כמו: מצנם, בלנדר, מסחטות מיץ, מעבדי מזון, מיקסר וכיו"ב. בתוך הארון מתקינים מספר שקעי חשמל, וכאשר המכשירים לא בשימוש הם יושבים בארון מחוברים לחשמל, וסגורים מאחורי תריס. את הכבדים מתקינים בגובה השיש ואת הקלים על מדפים. (אני אישית לא עשיתי זאת, כיוון שכמעט ולא משתמש במכשירים כאלו).
 

SHIRAN227

New member
מה דעתך שאקשר אותך למומחה בתחום המטבחים

שאני באופן אישי מאוד סומכת עליו
 

SHIRAN227

New member
בבקשה, מצ"ב מספר טלפון:

08-9426266/7 של חברת מטבחי דקל, הם אמינים, מקצוענים והתוצאה? מאוד יפה...
 
למעלה