עזרה גיוס לסייר במשטרה

king30

New member
עזרה גיוס לסייר במשטרה

אני מאוד רוצה להתגייס למשטרה לתפקיד סייר עברתי ראיון עם אחראי סיור והוא אמר לי שאמורים להתקשר אליי עד שבועיים להמשך התהליך (מה עכשיו אני צריך לעבור?) המבחני דפ"ר קשים? לרוב כולם עוברים אותם? טיפים? לגבי הגיבושון - לרוב כולם עוברים אותו? מי בדרך כלל לא עובר אותו ? מאיזה סיבות? טיפים? עצם שאני רוצה להתגייס לסייר זה יותר קל להתקבל מאשר שוטר\בלש? תודה על העזרה
 

קרבינוש

New member
תצליח בגיוס

אל תדאיג את עצמך יותר מידי כי לפעמים מי שחופר וחושב שהוא בא מוכן דווקא הוא נכשל כי הוא לא הולך בתמימות כמו שהם רוצים והם קולטים את ההצגה ומבינים שזה שמולם לא בא בטבעיות והם לא תמיד אוהבים את זה הם רוצים לראות את היכולות החברתיות והשיתוף פעולה בצורה אמיתית ולא בהצגה.
 

760

New member
תשובות על רגל אחת

אם יש לך מעט שכל בקופסא, אז אל דאגה מהמבחנים, יותר ממחצית עוברים אותם בהצלחה כזאת או אחרת שמאפשרת גיוסם. טיפים: תישן טוב לילה לפני, תקום מוקדם, תאכל מסודר אבל לא כבד. קח איתך בקבוק מים. גיבושון - לא, לא כולם עוברים, רוב הלא עוברים נופלים על פסיכולוג ועל סוציומטרי. טיפים, תהיה אתה, לא מחפשים בהכרח את המנהיג, זה לא קורס פיקודי, אבל תגדיל ראש, תחשוב מחוץ לקופסא, פתרונות יצירתיים מנומקים, מתקבלים בברכה. מבחינת דרישות גיוס, לא יותר קל להתגייס לסיור מאשר לבילוש. בהצלחה.
 
למעלה