עזרה - כמה שאלות לגבי הטור הקרב ובא

  • פותח הנושא RTur
  • פורסם בתאריך

RTur

New member
עזרה - כמה שאלות לגבי הטור הקרב ובא

שלום לכולם, קוראים לי ארתור. מכיוון שנורא התלהבתי מאלבומיה האחרונים של קיילי (אפרודיטה נחרש אצלי חזק בזמן האחרון) החלטתי שאני מאוד רוצה לטוס להופעה של קיילי. כמה שאלות לגבי הטור - באילו מקומות קיילי מופיעה בטור הזה? ארנות? מקומות סגורים? מקומות פתוחים? אם זה גם וגם - איך אפשר לדעת באילו מדינות ההופעה היא פתוחה ובאילו זה עם גג? אני לא שואל סתם - כשהייתי בפסטיבל הופעות באירלנד ביולי, קיץ, היה שם גשם אוטוסטרדה מהבוקר עד הערב. אמנם הוא לא היה חזק אבל זה עדיין קצת מציק, במיוחד כשלא מאפשרים להכניס מטריות במתחם ההופעות. אז אם ביולי היה להם גשם אוטוסטרדה, אני לא רוצה לדעת מה יהיה בפברואר-מרץ באירופה בחורף - ככה שאני מעדיף לא לטוס להופעה שתהיה במקום פתוח. האם התאריכים שפורסמו עד עכשיו אלה התאריכים הסופיים או שיהיו עוד תאריכים נוספים בעוד מדינות? אילו סוגי כרטיסים יש ומה מחירם? בדקתי שני תאריכים אקראיים באתר של קיילי ויש הופעות שמוכרים 3 סוגי כרטיסים ויש הופעות עם 2 וגם ככה לא הבנתי מה ההבדל ביניהם ואיפה אשב/אעמוד בהם. חוץ מזה - בתאריך מסויים היה מחיר של כ-80 יורו ובתאריך אחר 40 ומשהו יורו - למה ההבדל הוא כמעט בחצי? וגם ברור לי שלא הגיוני שיש רק 3 סוגי כרטיסים.. בדרך כלל בטורים יש מלא חבילות ואופציות שונות.. אשמח לקבל עזרה לגבי זה. תודה רבה לכל מי שיעזור
 

Deanb

New member
ממה שאני יודע

סיבובי הופעות באירופה ובצפון אמריקה בחורף *תמיד* מתקיימים במקומות סגורים עקב הטמפ' והסיכויים לגשמים/ שלג... ואכן, כל ההופעות האירופאיות מתקיימות בארנות סגורות - אי אפשר לצפות מאנשים לעמוד בחוץ בהלסינקי או גרמניה במרץ נכון?
 

tatababa

New member
על רגל אחת...

אכן מופיעה באולמות סגורים ברחבי אירופה. כעיקרון יש כמה סוגי כרטיסים : 1. עמידה 2. ישיבה 3. SPLASH (כמו טבעת הזהב של מדונה) בתוך כל אחד מהסוגים האלה, יש תתי קטגוריות בהתאם לאולם הספציפי בו קיילי מופיעה. הבדלי המחירים בין המדינות נובעים מהבדלים ברמת החיים. בלונדון קיילי יכולה להרשות לעצמה 85 פאונד לכרטיס ישיבה, בברצלונה לא.. רשימת ההופעות המלאה נכון לעכשיו נמצאת באתר הרשמי. המקומות חרא, אז אני ממתין לפרסום תאריכים נוספים. אני יכול רק להעריך שיתפרסמו עוד מדינות משמעותיות שכרגע לא ברשימה, כמו אוסטריה, רוסיה, פולין, יוון, הונגריה ועוד. כמו כן, צפויים להתפרסם עוד שני תאריכים בלונדון, שכן הנוכחיים כמעט נמכרו לחלוטין מבחינת ישיבה. כרטיסי SPLASH יש כרגע רק ב-UK. שמועות אומרות שגם גרמניה וצרפת יקבלו SPLASH בהמשך.. מקווה שזה עזר.
 

RTur

New member
תודה רבה!

מה אתה היית מעדיף - עמידה או ישיבה? הישיבה ממוקמים בעצם בצדדים כמו במשחק כדורגל והעמידה זה כל הרחבה שבאמצע? כמה עולה תענוג הספלאש? כי במדונה זה אכן היה שווה - הייתי בשורה הראשונה. אתה בטוח שיהיו עוד תאריכים? עדיף לי לחכות בינתיים עם ההזמנה? כרגע מבחינת תאריכים, ההופעה בבלגיה יוצאת לי הכי טוב. זה יוצא ביום שבת שלפני פורים. ככה אוכל לטוס בשישי, לחזור בראשון ולא אפספס ימי עבודה.. הכרטיסים בבלגיה גם זולים (47 יורו).
 

אפרת ר

New member
בשביל ספלאש תאלף להפטר מ 250 פאונדים...

העמידה היא מול הבמה אחרי איזור הספלאש, הישיבה מסביב - כן בערך כמו במגרש כדורגל אבל בעיקרון יותר קטן.
 

Yaki J

New member
אפרת אם כבר לוקחים ספלאש איפה לדעתך הכי שווה?

החלטתי שאני קונה לפחות ספלאש אחד, השאלה איפה? עוד פעם להיות צפוי ובבריטניה?
 
למעלה