עזרה - לגבי מין אנאלי

טוב, סליחה שקפצתי למסקנות...

אבל אם גילית שהיא "לא מוכנה בשום אופן לעשות מין אנאלי" (מילים שלך) זה אומר, לפחות לי, ששאלת אותה בערך 40 פעם יותר מידי, בכל האופנים ובכל הצורות, או שאני לא מבינה למה כתבת את זה, אם זה לא מידע שהגעת אליו בדם, יזע והפצרות חוזרות ונשנות. ויש דברים שבני זוגי לא רצו במיטה, הדבר האחרון שעשיתי זה לבקש מהם עד שיתגלה שהם "לא מוכנים בשום אופן". אם משהו לא מגרה או מרתיע, זהו, חלאס. אתה אוהב להחדר אנאלית, לא ענית לי?
 

חופ שיה

New member
יכול להיות שיש בניכם

אי התאמה מינית בקטע האנאלי, השאלה כמה אתה נותן לזה להעכיר על הזוגיות שלכם? אתה יכול לבחור לחיות ללא זה (כמו שהרבה אחרים עושים ולאו דווקא על סקס אנאלי) ואתה יכול לפרק את הזוגיות שלך בגלל זה- כך או כך זה שיקול שלך. לא נראה לי ששיכנוע של בת זוגתך לבצע אקטים מסויימים בסקס ישכנעו אותה לעשות אותם. לדעתי אתה צריך לשתף אותה בתחושות שלך אבל מתוך כוונה של שיתוף ופתיחות ולא מתוך מטרה להפעיל עליה לחץ ושכנוע.
 
אני מודה שאם בן הזוג שלי היה נרתע

ולא מוכן לחוות אצלי צלילות.. הייתי מתבאסת, הייתי מדברת איתו על זה ומנסה יחד איתו לשפר עמדות ולהבין מה נוגד לו. אבל אם זה פשוט משהו פסיכולוגי והוא לא היה מוכן? אז לא! באמת מבאס כי אני מאוד אוהבת, אבל יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות בסקס, ואם היחסים ביננו מצויינים, אז מבליגים. לא כל מה שרוצים בחיים יש ואני גם לא הייתי מחפשת את זה במקום אחר, אבל זה אני. והיה לי אגב בן זוג שלא חיבב צלילות, גם לא בשבילו, וגם על זה קשה לי לוותר, הוא גדל באופן שמרני מאוד וזה היה נראה לו מעשה משפיל לשני הצדדים והתמקד בעיקר במסיונרי... מאוד אהבתי אותו ומאוד נמשכתי אליו, וכל עוד הייתי איתו, קיבלתי את זה, אבל לא לחצתי שוב ושוב והייתי מתוסכלת בלי סוף.
 

daniella1980

New member
יש הבדל לדעתי

אם היא לא נהנית מאנאלי היא בפירוש תסבול סבל פיזי אובייקטיבית אם היא תיאלץ את עצמה לעשות את איתך. אי פעם נחדרת על ידי איבר בגודל של זין (לדוגמא שלך) בפי הטבעת? אין להשוות תחושה של חדירה לא רצויה לרתיעה מללקק משהו עם הלשון, מה גם שמדובר באקט בו היא פסיבית ויש לה הרבה פחות שליטה, לעומת ליקוק שאתה שולט בו. אם מי שנרתע ממין אוראלי מפחד מריחות וטעמים, יש לזה פתרונות יצירתיים. לחדירה לישבן אין שום פתרון, אם היא לא מגורה מזה, היא בפירוש תסבול פיזית וזו גם תחושה של אונס שחודרים אליך במקום שלא נעים לך. אני לא רואה את ההשוואה פה כלכך. ובכלל מין אוראלי לאישה לעיתים הוא מהותי בהרבה כי הרבה נשים לא מסוגלות לגמור בדרך אחרת. אתה יכול לגמור ממציצה ומחדירה "נורמלית" אני מנחשת, או מעינוג ידני וכו'. לדעתי כל הלחץ שלך רק עושה עוול. אולי אולי דווקא את זה אתה רוצה כי דווקא את זה אתה לא יכול? וגם אם לא, גם אם זה מטריף אותך ורק על זה אתה חולם, זו לא סיבה מספיק טובה בעיני לשכנע מישהי לעשות אקט שיסב לה סבל.
 
אתה משווה את זה לאנאלי? ../images/Emo12.gif

נראה לך הגיוני מה שכתבת? אנאלי, למי שלא רוצה/אוהבת/מוכנה/מסכימה,זה כואב. גם אם היא תנסה לעשות לך טובה של החיים היא תסבול מכל חלקיק שניה. זה יכאב לה רצח. היא צריכה לרצות את זה באמת. לא כדי לרצות אותך. יאללה, צא מזה בנאדם!
 

ניקול27

New member
המלצה

תקנה ויברטור אנאלי , ותנסה בעזרתו להרחיב לה את החור לאט ועם הרבה סבלנות , תשים חומר מחליק ,שמנים או משהו כזה זה ירכך את החור ואז תנסה לחדור. מנסיון זה עוזר במאה אחוז. בהצלחה
 
צפונבוני, ראית מה כתבתי לו?

זה לא המחסום שלה שהוא הבעיה. זה נורמאלי. הבעיה היא הלחץ הבלתי מתפשר אצלו, וההחלטיות שהבעיה היא אצלה בכלל.
 

ניקול27

New member
היתי לוקחת

היתי לוקחת לאי בודד , שמן שיזוף , בגדים להחלפה . את הדילדו שלי. ואותך
 
למעלה