עזרה - מנסה לעשות ללא יהודי להגר לישראל

על ההתחלה ברור שלא

אבל אם וכאשר אותו עולה יעבור 'חפיפה' ו'ישראליזציה' של שנה-שנתיים, אז בהחלט יש לו סיכויים למצוא חברים ישראליים. לי אישית אין בעיה לדבר עם עולים חדשים ועם כל אדם שפונה אליי. טכנית, אין לי שום בעיה כזאת. מבחינת חיבור, תחומי עניין, שידור על אותו גל וכו' זה כבר יותר בעייתי. אותו עולה/מהגר אמנם יתקשה להתחבר אליי בתור "רוסי", אבל אולי הוא יצליח לעשות זאת בתור ישראלי, או לפחות כזה שהוא שילוב בין השניים.
 
אני מניח שהייתי מצליח להתחבר לאחד כמו "נחמן" מהפורום

אבל, מבלי להעליב, הייתי מאוד מתקשה להתחבר לבן דודו שהיגר ארצה מאוקראינה בגיל 24 ומסרב בכל תוקף ללמוד עברית ולהתערות בחברה. שניהם "רוסים", אבל הפערים התפיסתיים ביניהם מאוד גדולים. כמו כן, יהיה לי יותר קל להתחבר לאדם חביב, חייכן, פתוח יותר, מאיר פנים, בעל אופי נוח וכו'. רבים מהמהגרים מהגוש המזרחי הם מאוד נוקשים, תקיפים, קרים, מרוחקים וכו', וזה מקשה מאוד להתחבר אליהם רגשית. כעבור אי אלו שנים בארץ, זה משתנה מעולה לעולה, חלה הפשרה אצלם וככה יותר קל להימצא בקרבם ואולי אף להתיידד איתם.
 
ומה לגבי התחום הזוגי?

בחורה ישראלית ממוצעת לא תשוש לצאת עם גבר שהוא גם מהגר-טרי, גם רוסי וגם גוי בלי שום זיקה לעם ולארץ. הבעיה היא שגם הרוסיות לא תשושנה לצאת איתו. "רוסייה" בת 25-30 זו מישהי שעלתה ארצה בגיל ילדות ולכן לא תמצא איתו שום שפה משותפת. רוסייה שאולי תמצא איתו שפה משותפת זו אחת שעלתה ארצה באמצע-סוף העשור השני לחייה, אבל מישהי כזאת קרוב לוודאי שכבר נשואה פלוס 2-3 ילדים. בהנחה שמדובר ברווק, ואני מדבר על רוסי אקראי ולא בהכרח חברו של פותח השרשור, הוא הרי ירצה להתמסד במוקדם או במאוחר ולהקים משפחה. אם המצב מספיק קשה היום, אז הוא צפוי להחמיר ככל שחולפות להן השנים.
 

Astroo

New member
כדי שיוכל להגר לכאן, הוא צריך קודם להתחתן עם יהודיה/ישראלית

לכן זה לא רלוונטי
 
הוא יכול להגיע הנה במסגרת כל מיני אירגונים

וללמד את השפה האנגלית... יש גם אנשים שמגיעים הנה במסגרת עבודתם. בכל מקרה, נניח שהוא יצליח לקבל איזו אשרת שהייה, קבועה או זמנית, מה לגבי כל השאר? איך הוא ימצא בת זוג? בהנחה שמדובר בבחור צעיר ולא בפנסיונר בן 70-80 שיכול להשתלב באיזה הוסטל רוסי, מה בדיוק הוא יעשה פה?
 

Astroo

New member
אז ימצא איזו גרושה + ילד ממוצא רוסי

הדרישות של נשים גרושות עם ילדים יורדות פלאים.
 
למעלה