עזרה מקצועית בבקשה

שלום רב לכולם.
אשמח לעזרה מכם ואם אפשרי לענות בהקדם האפשרי אודה לכם מאוד.
אני מעונין לרכוש דירה במרכז הארץ. הדירה מיועדת לפינוי בינוי, יש יזם וחתימות דיירים כולל חתימת הדייר שאני רוכש ממנו את הדירה.
יש הערת אזהרה בטאבו לטובת הפרוייקט.

האדם שאני מעונין לרכוש ממנו את הדירה אומנם רכש את הדירה לפי טענתו ושילם הכל ( יש לו מסמכים שמעידים על ביצוע העסקה כולל תשלומים) אך עדיין אינו מופיע כבעלים בטאבו ויש רק הערת אזהרה לטובתו, לטובת הקניה שלו מהדייר הקודם.
ההערה נרשמה לפני חודשיים בטאבו.
בעל הדירה הקודם שלפי מה שרשום בטאבו רכש את הדירה בשנת 2018 עדיין רשום בטאבו וזה שאני אמור לקנות ממנו את הדירה יש לו רק הערת אזהרה לטובתו מלפני חודשיים כאמור.
לפי הבנתי דרך העורך דין שמייצג את המוכר מה שמעכב את סילוק שמו של הדייר הקודם מן הטאבו זה עניין בירוקטרי בנושא הסכם הפינוי בינוי,מחכה למסמך כלשהו....
עורך הדין שמייצג את המוכר אומר שאין כל בעיה לבצע את העסקה ומה שהוא הציע זה שאני (הקונה) ישים 100 אלף שקל בנאמנות אצלו ובהסכם מכירה יהיה רשום שאם עד תאריך מסוים (חודש חודשיים נגיד) שמו של הדייר הקודם לא יסולק מן הטאבו ושמו של הדייר שממנו אני רוכש את הדירה לא יהיה רשום בטאבו במקום הדייר הקודם הכסף שהיה בנאמנות יחזור אלי והעסקה תתבטל.
במידה ובתוך הזמן הקצוב שנקבע שמו של הדייר הקודם יסולק ויעבור על שמו של הדייר שממנו אני רוכש, העסקה תתקדם ותרשם הערת אזהרה חדשה על שמי לטובת הקנייה.

אני חושש מכך האמת ולא יודע אם הדברים האלה מקובלים ואפשריים.
אשמח מאוד לשמוע את דעתכם המקצועית בעניין ולקבל עצות כיצד להגן על עצמי בעסקה זו.

 
למעלה