עידכון לגבי מצבי!

עידכון לגבי מצבי!

חברים, אני מרגישה צורך לעדכן אתכם במצבי הנפשי והפיזי כאחד, אז ככה:מבחינה פיזית, יש לי כאבי ראש שבאים והולכים לסירוגין, ומבחינה נפשית, עדיין לא השלמתי לגמרי את ההתמודדות עם הבום, אבל אני מקווה שבקרוב אני אלך לפסיכולוג, והוא יעזור לי להתמודד. מצבי הרוח שלי משתנים גם הם, עם נטייה לבכי. הרופאה שלי שינתה לי את זמן לקיחת הכדורים, ואת המינון, כי כפי שכבר כתבו כאן הרופאים לא "מתלהבים", [בלשון המעטה, כמובן], להחליף את סוג הכדורים, כזכור, אני לוקחת דפלאפט 200. הרופאה אמרה לנו שאם חלילה יהיה עוד התקף, היא תשקול החלפת כדורים, מה שנראה לי לא הגיוני לאחר 4 התקפים, מה דעתכם? אני מנסה לחפש את קרן האור הכי קטנה שישנה, אך בינתיים ללא תוצאות. אני מחפשת עצות מכם, בעלי הנסיון, שאולי תוכלו לעזור לי להתמודד בצורה טובה יותר, [עד כמה שאפשר לכתוב טובה, בנסיבות אלו]. הקטע הכי קשה הוא:העבודה הפנימית שהלכה לאיבוד, והשאלות שעולות בעקבות המגבלה, כל פעם מחדש אחרי התקף, זהו להפעם, מחכה לתגובות שלכם, ליאת.
 
אלון!

זה בדיוק מה שאני משתדלת לעשות, לפחות כלפי חוץ, ישנן פעמים שהדבר מצליח, וישנן פעמים שלא, זה תלוי במס´ גורמים. בכל מקרה, תודה רבה על המילים החמות, ליאת.
 

gadi7

New member
תחזיקי מעמד ../images/Emo70.gif

ליאת יקרה, החזיקי מעמד ותתחילי ללחוץ עליה לשקול...בהקדם את רעיון החלפת ה
. אל תחכו להתקף הבא, שכן הוא בוודאי לא יהיה נעים. בינתיים את סתם סובלת. מקווה שתרגישי טוב בהקדם, ותמשיכי לנהל עבור כולנו את הפורום החשוב הזה.
 
גדי יקר!

תודה על מילותיך החמות. אני אשקול את הצעתך, זה נשמע לי אחלה רעיון. מה שבטוח הוא, שאת הפורום המקסים הזה, אני אמשיך לנהל, והכל בזכותכם, חברים. ליאת.
 

estelina

New member
הי ליאת!

אם מותר לי לשאול :, 1. מהי תדירות ההתקפים שלך- הזמן בין התקף להתקף 2. האם עשית רמת תרופות בדם ואם כן האם את מאוזנת 3.תנסי לבקש באופן דחוף א.בדיקת C.T. ב. בדיקת E.E.G. ג.בדיקות דם כלליות עם הבדיקות האלה את טסה במהירות האור לפרופ. אבינועם רכס בהדסה בירושלים אל תזלזלי במחלת הנפילה- היא פשוט תזלזל בך אל תשחקי עם הכריאות שלך, במקרים מסוימים, התקפים חוזרים בפרקי זמן קצרים ביותר מסכנים חיים הפיתרון שלך נמצא אצלו , וכנראה שלא אצל הרופאה שלך, מה איכפת לה, היא לא מקבלת התקפים את כן, את זאת שסובלת, את רק עוד מקרה רפואי עבורה. פרופ אבינועם רכס הוא האיש שיעזור לך(הוא גם אדם מדהים באנושיותו)
 
אסטלינה יקרה!

את השאלות הרפואיות את יכולה לשאול אותי דרך המסרים האישיים, אבל ההתקף האחרון הגיע לאחר 7 חודשים ללא התקף. תודה על האינפורמציה, והאנושיות, ליאת.
 

estelina

New member
את התשובות לשאלות האלו אני

לא צריכה, אלא את ומשפחתך וכמובן הרופאה שלך
 
לליאת היקרה

יהיה בסדר ב"ה שרק תרגישי טוב ושתהיי תמיד בריאה ועם את צריכה עזרה במשהו אני פה לשרותך ותיאמיני בטוב ותמיד חיובי
 
למעלה