עיכוב בהגעת מוצר שנשלח לתיקון ועוד..

AdieL19

New member
עיכוב בהגעת מוצר שנשלח לתיקון ועוד..

שלחתי מגבר לרכב לתיקון ע"י חנות, בעל החנות הודיע כי זה יקח מספר ימים ספורים עד שתיהיה הצעת מחיר, לאחר שעברו כבר כמעט 3 שבועות בהם הוא מדפדף אותי ודורש ממני מחיר שלא לטעמי לאחר שהסביר כי אם תיקון המוצר יעלה מעל סכום של 250 ש"ח הוא יתקשר לאשר תיקון, לאחר בירור עם טכנאי איתו הוא עובד, בעל החנות דורש 300 ש"ח עבור התיקון ללא מע"מ וללא דמי הרכבה וכיוון. האם יש טעם לתביעה?, עוגמת הנפש, הוצאות הטלפונים והנסיעות לחנות?
 
אתה חייב להקליט אותו

לגבי הבטחתו שהוא יעדכן אותך באם התיקון יעלה על סכום של 250 שקלים. זאת תעשה בוויכוח בנדון קצר. עם הקלטה זו אתה יכול לפנות לאמון לציבור לאגודה הישראלית לצרכנות או לגבי גזית ברדיו 103 שם הכי מומלץ ומהיר הוא יפתור לך את הבעיה ללא שקל במהירות ויחייב את בעל המקום להחזיר לך את המוצר לאלתר.
 
למעלה