עיכוב יצאה מהארץ לקטינה

עיכוב יצאה מהארץ לקטינה

שלום רב,
גרושתי תבעה מזונות בבית משפט וזאת אחרי שהיא לא איפשרה לי לראות את הבת מאז שהחלטנו להתגרש. היא כל הזמן הייתה שולחת אותה לחו"ל וברגע שנפרדנו לא נתנה לי לראות אותה או לדבר איתה. חשוב לתיין שגרושתי היא זרה וברגע שהתגרשנו, גורשה מהארץ. כיום התחתנה שוב עם ישראלי וחזרה לארץ, ותבעה מזונות. האם אני יכול לעשות עיכוב מהארץ לקטינה עד גיל 18? כדי שאם יגרשו אותה שוב מהארץ או שאם תחליט לנסוע עם הקטינה לחול לפרק זמן ממשוך אז שלא תוכל לקחת איתה את הילדה?
 
הסדרי ראיה

כן, אתה יכול לבקש עיכוב יציאה לקטינה, ובכל מקרה הנושא יוצף בבית המשפט, ויהיה צורך להגיע לסוג של הסדר מעשי שתוכל לראות את ילדתך. אולי היא תוכל לצאת מהארץ עם הקטינה אך בכפוף להסדר ישים ומעשי שיבטיח לך קשר רצוף עם הילדה.
 
עיכוב יציאה מהארץ לקטינה

ניתן לבקש עיכוב יציאה מהארץ לקטינה אך עליך להגיש תביעה להסדרי ראיה, אם האמא תבעה מזונות. אין לשלם מזונות ומבלי לראות את הקטינה בצורה מסודרת.
בהצלחה
עו"ד יהודית שמיר
 
סיוע משפטי

לפני משפט המזונות תהייה לנו פגישה עם סיוע משפטי והבת על מנת לבדוק אם אנחנו יכולים ךהגיע להסכם. במידה והם יראו כי הת לא מזהה אותי ואני אוכיח כי זה בגלל שגרושתי הרחיקה אותה ממני בכח, האם זה יכול להשפיע על גובה המזונות?
 
למעלה