עיצבנו אותי

suki da yo

New member
עיצבנו אותי ../images/Emo46.gif

אכברונת רואה תוכנית בהופ... ושם לימדו אותם שחפץ קל נופל מהר יותר מחפץ כבד!
!!! מילא עכברונת, אני אערוך לה עכשיו סדרת ניסויים כדי לוודא שהיא רואה שזה לא נכון, אבל מה עם שאר הילדים בעולם? איך תוכנית טלויזיה מרשה לעצמה לפרסם בורות שכזו? ולמה יש לי תחושה שאני אבנדאם היחיד בעולם שזה באמת הפריע לו?
 

suki da yo

New member
*עכברונת

וכמובן שהתכוונתי שלימדו שחפץ קל נופל *לאט יותר* מחפץ כבד... מהעצבים ....
 

prefect

New member
את לא לבד

יש עוד אנשים שזה מפריע להם, הם פשוט לא רואים הופ
 

מתן4ל

New member
מזל שלימדו אותם את זה,

הבעיה העיקרית היא שמלמדים בכל הבתי ספר העולם ששניהם יגיעו לקרקע באותו זמן... יותר גרוע מזה: מלמדים שאריסטו חשב בטעות שגופים כבדים נופלים מהר יותר מקלים אבל גלילאו דחה את הטענה הזו בכך שהוא זרק 2 כדורי ברזל ממגדל פיזה והם הגיעו לקרקע באותו זמן. זה כמובן לא נכון (אם זורקים 2 כדורים ממגדל פיזה הכבד יגיע קודם!). אני שמח שלפחות בשיעורי הפיסיקה בהוט (?!) מקפידים על דיוק.
 

sagima

New member
רק חבל שהקטע עם מגדל פיזה זה מיתוס

רוב הסיכויים שהניסוי הזה אף פעם לא התרחש, וכל הניסויים שגלילאו עשה היו על מסילות משופעות וגלגול כדורים במשקלים שונים.
 

מתן4ל

New member
למה חבר - זה מחזק את מה שאמרתי ../images/Emo13.gif

אמרתי שמלמדים שהתוצאות של הניסוי היו שהכבד נפל יותר מהר, חשבתי שזה לא נכון כי אלה לא היו התוצאות ועכשיו מסתבר שאפילו הניסוי לא התרחש...
 

מתן4ל

New member
אה וכמובן בתנאי שהרדיוס שלהם זהה,

וצפיפות האוויר במסלולים שלהם שווה, אם הרדיוס של אחד מהם יותר גדול הוא יפול יותר לאט כנ"ל אם אחד מהם נופל בתווך יותר צפוף (כמו מים) הוא יפול יותר לאט, (במקרה שזה לא כדור תחליפי את הרדיוס ברדיוס ההידרו-דינמי שלו). אבל אני מניח שבהוט הרדיוסים היו זהים או שהרדיוס של הקל היה גדול יותר...
 

prefect

New member
צדק עובדתי או היסטורי לא מעניינים אף אחד

העיקר שלא ילמדו אותם להאמין למה שאומרים להם בצורה עיוורת
 

sagima

New member
ניואנס קטן

שילמדו אותם לא להאמין למה שאומרים להם בצורה עיוורת. נ.ב. זה לא כפילות להגיד ניואנס קטן? כאילו, ניואנס הוא כבר קטן, לא?
 
מה שיותר מצחיק זה....

שהמורה שלנו רוצה להוכיח לנו את זה, ומכיוון שהוא פיזיקאי הוא הראה לנו ניסוי: הוא נעמד על השולחן עם אבן וכדור נייר, וברגע שהוא שיחרר את שניהם הוא נפל מהשולחן (לא לדאוג הוא בסדר)
.
 
המורים של ימינו...לא יודעים להתכונן

המורה שלנו לפיזיקה הביא לנו בזמנו לכיתה שפופרת זכוכית ששמו בה איזה שני חפצים(קטנים, אבל אחד יותר כבד מהשני) ושאבו ממנה כמעט את כל האויר ובעזרת זה הדגים לנו את החוק.
 
המורה שלך לא יכול להתחרות עם שלי

פעם אחת הוא רצה להראות לנו דוגמה של תנועה עם תאוצה קבועה, אז הוא מתחיל ללכת מתחלית הכיתה לאט לאט מגביר את הקצב וכל זה בזמן שהוא מסתכל עלינו, אבל הוא שכח דבר אחד קיר הוא לא חדיר לבני אדם
 

pieceofmadness

New member
לא יפה לצחוק על מורים!!!

אני לא אשכח את ההרגשה הסמוקה שאפפה אותי כשהייתי אי שם בכיתה י', לפני שעזבתי את התיכון, המורה לכימיה של כיתה ט' דפקה ברז חד פעמי והמנהל ביקש ממני להיכנס אליהם לשיעור אחד במקומה. הסכמתי, כי אני מפגרת וכי אני אוהבת כימיה וכי רציתי להוכיח לו שעם קצת שכל אפשר להסתדר עם הט'תים האלה בלי אלות. עשיתי להם שיעור מעבדה, והלך יופי, עד הקטע שבו מזגתי מבחנה מדודה להפליא! ופתאום! פרצה! אש! ענקית! על! השולחן!!! וחרכה! לי! את! השיער! את הט'תים זה הצחיק, אותי קצת פחות, ובאותו יום שרצתי בספריה כדי להבין למה. למה, בשם כל האלים וגיסותיהם? הרי הייתי דייקנית!! הפסדתי מסיבת יומולדת של אחותי, רק כי לא וויתרתי לעצמי ונברתי שעות אחר הסבר אפשרי...
 

pieceofmadness

New member
ברור, אחרת לא הייתי שוקטת עד היום

זה היה קשור בסדר המאורעות, לא בכמויות. אז מה! טעיתי! סיפרו לי בדיחות!
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifמטורפת

זה מזכיר לי שהמורה לחקלאות סיפר לנו שהוא פוצץ את האסלה של בית הספר כאשר הוא היה תלמיד.
 
../images/Emo6.gif מזכיר שהייתי בהרצאה של תומס גודמן

והוא הזכיר כבדרך אגב כשהוא סיפר על מאמר שהוא קרא שכשהוא קרא אותו היה מאוחר בלילה והוא היה עייף, אז הוא שתה קצת דלק טילים(שתבין, זה מישהו שכבר אין לו גבות מרוב זה שהוא משחק באש, אז אני לוקח אותו ברצינות)
 
למעלה