עלה בפייסבוק: סוף עידן ה IC3

Ccyclist

Well-known member
בקישור שצירפתי מטוויטר רואים את הדפו אבל גם את המשך התוכנית המקורי עד מלחה וקצת אחריה במלבן התחתון של התרשים של הקו הכחול. ללא עיון בפרוטוקולים של ישיבות אישור התוכנית שנמצאות בקישור הראשון שצירפתי אני לא יכול לומר מדוע הקטע שלאחרי הדפו (קטע שכאמור בשלב הראשון היה תכנוני בלבד ולא מיועד לביצוע בשטח) קוצץ משאר התוכנית… קיצוץ שנעשה רושם בוצע בשלב מאוחר יחסית של הליך האישור.

הנה מפגש המסילות בצד המערבי של תחנת מלחה:

עצם זה שבמקום זוג מנהרות למלחה בונים תשתית כמו דפו תת קרקעי - ריבוי מסילות ומעברים תת קרקעיים - זה בזבוז משאבים ענק.

דפו קרקעי זול בהרבה מדפו תת קרקעי בנמהרות.
 
למעלה