שמעון נעים
New member
נתחיל עם החרב
ב"נרן אי הין הורין", רגע לפני שהגיבור מתאבד, הוא מדבר עם החרב שלו, וזה נראה כל דבר אחר מאשר "מטופש להחריד", לפחות לטעמי. הטענות שלך בנושא מענינות ובעלות בסיס, אבל, כנראה שחוסר הסכמה ישאר בנקודה הזו כיוון שאני רואה את הצורך בדמות נפרדת מהחרב כדבר שגובל ביותר מסתם אפקט דרמטי, וכאן אין טעם לויכוח. ובנוגע לסאדו- סאדו כולל מאפינים של מחפש (איש בעל כוחות אשר מגלה אותם במפתיע, נשלף מסביבתו ויוצא למסע חשוב) וגם מאפינים של מגן, אפילו ברמה הפיסית- המגן שעל זרועו. כנראה שהדמות שלו לא חד משמעית בנקודה הזו, כמו זאנגטסו; החלוקה היא לא חד משמעית וכאשר יש מגוון גדול של דמויות יש דמויות אשר "נופלות בין הכסאות". ואם כבר, קאקאשי זו הדמות ההיא מנארוטו? יש לי חבר שכל היום מקשקש על קאקאשי...
ב"נרן אי הין הורין", רגע לפני שהגיבור מתאבד, הוא מדבר עם החרב שלו, וזה נראה כל דבר אחר מאשר "מטופש להחריד", לפחות לטעמי. הטענות שלך בנושא מענינות ובעלות בסיס, אבל, כנראה שחוסר הסכמה ישאר בנקודה הזו כיוון שאני רואה את הצורך בדמות נפרדת מהחרב כדבר שגובל ביותר מסתם אפקט דרמטי, וכאן אין טעם לויכוח. ובנוגע לסאדו- סאדו כולל מאפינים של מחפש (איש בעל כוחות אשר מגלה אותם במפתיע, נשלף מסביבתו ויוצא למסע חשוב) וגם מאפינים של מגן, אפילו ברמה הפיסית- המגן שעל זרועו. כנראה שהדמות שלו לא חד משמעית בנקודה הזו, כמו זאנגטסו; החלוקה היא לא חד משמעית וכאשר יש מגוון גדול של דמויות יש דמויות אשר "נופלות בין הכסאות". ואם כבר, קאקאשי זו הדמות ההיא מנארוטו? יש לי חבר שכל היום מקשקש על קאקאשי...