על מה נשים מוכנות לוותר בשביל הבלוג שלהן
משום מה יש איזו תפיסה מוטעית שנשים לא מתות על האינטרנט בלשון המעטה ובטח שלא נוטות לנהל בלוגים. התפיסה הזו רחוקה 17 שנות אור מהמציאות, לפחות זו שמשתקפת בארה"ב. Blog Her, קהילת בלוגים לנשים ערכה מחקר בקרב 1,250 משתמשות מכל ארה"ב ובין 5,000 משתמשות של האתר ומצאה את הנתונים הבאים: * 36.2 מיליון נשים לוקחות חלק בבלוגספירה, כאשר 15.1 מיליון נשים כותבות ו-21.1 קוראות ומגיבות. * על מה נשים מוכנות לוותר בשביל שיוכלו לכתוב בבלוג שלהן: 55% יוותרו על אלכוהול. 50% יוותרו על מכשירי כף יד (PDA, לא מה שאתם חושבים). 43% יוותרו על קריאת עיתונים או מגזינים. 42% יוותרו על ה-IPOD שלהן. רק 20% יוותרו על שוקולד מה שאומר שיש דברים שבלוגים עדיין לא יכולים להחליף. * יותר מחצי מהנשים מתחזקות את הבלוג הראשון שאיתו הן התחילו, מה שמצביע על איזשהי הזדהות אישית עם הבלוג כמאפיין של אותן נשים. * 24% מהבלוגריות הפחיתו את מספר שעות הצפייה שלהן בטלוויזיה בעקבות הכתיבה בבלוג. * יותר ממחצית הנשים רואות בבלוגים מקור למידע אמין. * ועכשיו מגיעים לפאנצ'ליין של הסקר הזה: יותר ממחצית הנשים מעידות שבלוגים משפיעים על החלטות הקנייה שלהן. (להורדת המחקר המלא, לפוסט המקורי בדה מרקר קפה)
משום מה יש איזו תפיסה מוטעית שנשים לא מתות על האינטרנט בלשון המעטה ובטח שלא נוטות לנהל בלוגים. התפיסה הזו רחוקה 17 שנות אור מהמציאות, לפחות זו שמשתקפת בארה"ב. Blog Her, קהילת בלוגים לנשים ערכה מחקר בקרב 1,250 משתמשות מכל ארה"ב ובין 5,000 משתמשות של האתר ומצאה את הנתונים הבאים: * 36.2 מיליון נשים לוקחות חלק בבלוגספירה, כאשר 15.1 מיליון נשים כותבות ו-21.1 קוראות ומגיבות. * על מה נשים מוכנות לוותר בשביל שיוכלו לכתוב בבלוג שלהן: 55% יוותרו על אלכוהול. 50% יוותרו על מכשירי כף יד (PDA, לא מה שאתם חושבים). 43% יוותרו על קריאת עיתונים או מגזינים. 42% יוותרו על ה-IPOD שלהן. רק 20% יוותרו על שוקולד מה שאומר שיש דברים שבלוגים עדיין לא יכולים להחליף. * יותר מחצי מהנשים מתחזקות את הבלוג הראשון שאיתו הן התחילו, מה שמצביע על איזשהי הזדהות אישית עם הבלוג כמאפיין של אותן נשים. * 24% מהבלוגריות הפחיתו את מספר שעות הצפייה שלהן בטלוויזיה בעקבות הכתיבה בבלוג. * יותר ממחצית הנשים רואות בבלוגים מקור למידע אמין. * ועכשיו מגיעים לפאנצ'ליין של הסקר הזה: יותר ממחצית הנשים מעידות שבלוגים משפיעים על החלטות הקנייה שלהן. (להורדת המחקר המלא, לפוסט המקורי בדה מרקר קפה)