על מה נשים מוכנות לוותר בשביל הבלוג שלהן

gesus

New member
על מה נשים מוכנות לוותר בשביל הבלוג שלהן

משום מה יש איזו תפיסה מוטעית שנשים לא מתות על האינטרנט בלשון המעטה ובטח שלא נוטות לנהל בלוגים. התפיסה הזו רחוקה 17 שנות אור מהמציאות, לפחות זו שמשתקפת בארה"ב. Blog Her, קהילת בלוגים לנשים ערכה מחקר בקרב 1,250 משתמשות מכל ארה"ב ובין 5,000 משתמשות של האתר ומצאה את הנתונים הבאים: * 36.2 מיליון נשים לוקחות חלק בבלוגספירה, כאשר 15.1 מיליון נשים כותבות ו-21.1 קוראות ומגיבות. * על מה נשים מוכנות לוותר בשביל שיוכלו לכתוב בבלוג שלהן: 55% יוותרו על אלכוהול. 50% יוותרו על מכשירי כף יד (PDA, לא מה שאתם חושבים). 43% יוותרו על קריאת עיתונים או מגזינים. 42% יוותרו על ה-IPOD שלהן. רק 20% יוותרו על שוקולד מה שאומר שיש דברים שבלוגים עדיין לא יכולים להחליף. * יותר מחצי מהנשים מתחזקות את הבלוג הראשון שאיתו הן התחילו, מה שמצביע על איזשהי הזדהות אישית עם הבלוג כמאפיין של אותן נשים. * 24% מהבלוגריות הפחיתו את מספר שעות הצפייה שלהן בטלוויזיה בעקבות הכתיבה בבלוג. * יותר ממחצית הנשים רואות בבלוגים מקור למידע אמין. * ועכשיו מגיעים לפאנצ'ליין של הסקר הזה: יותר ממחצית הנשים מעידות שבלוגים משפיעים על החלטות הקנייה שלהן. (להורדת המחקר המלא, לפוסט המקורי בדה מרקר קפה)
 

דנטל

New member
זה נראה כמו התמכרות

לא מבינה למה צריך לוותר על משהו בשביל בלוג, חוץ משעה בערך פעם בכמה זמן. למה זה צריך לבוא על חשבון משהו? אי אפשר לאכול באותו זמן? אי אפשר לשמוע מוסיקה באותו זמן? או שלא הבנתי או שלא הבנתי...
 

gesus

New member
לא נראה לי שהתכוונו להתמכרות

הכוונה הייתה למצבים ספציפיים, הרי אי אפשר בשאלת סקר להכליל לכל יום ויום. נתנו שאלה היפותטית לא מחייבת. אני בטוח שגם את לפעמים משנה סדרי עדיפויות לטובת משהו שברגע נתון נראה לך שיותר תהני לעשות. לי אין בעיה לישון שעה פחות ולקרוא פוסטים אל תוך הלילה, אבל אני ממש לא מכריח את עצמי לעשות את זה רק בשביל לרוקן את ה-READER שלי. בשביל זה יש את שבת בבוקר.
 

דנטל

New member
אה, מבחינת עדיפויות של רגע נתון

אצלי, כנראה, בלוגים הם בעדיפות לא גבוהה. אין הרבה דברים שאעדיף לעשות פחות ואלה שעל חשבונם אני כותבת/קוראת בלוגים הם דברים שאני ממש לא סובלת לעשות, כמו לנקות. לא שזה אישיו בכלל, כי יש לי מנקה. אני קוראת בלוגים כשמשעמם לי וכותבת כשבא לי (זו לא תדירות גבוהה) או כשיש לי זמן פנוי לכתוב את הדברים שאני לא רוצה לשכוח.
 
למעלה