"על מזוזות
יך"

רות.

New member
"על מזוזות ../images/Emo82.gifיך"

ובכן, אני בהתקפת אמוק של הרס משקופים עתיקים שכבר אי אפשר לשייף אותם ולצבוע מחדש, אז הגיע הזמן להחליף, מה שאני צריכה זה הדרכה קלה איך להסיר אותם (הם כמובן תקועים חזק עם מלט כניראה, אני לא מצליחה לראות מה זה באמת:) ומה השיטה הכי טובה היום לשים משקופים ומזוזות חדשים. תודה . אה עוד הערה המשקופים האלו הם ללא צורך בזוויות לדלת, זה משקופים לחללים פתוחים.
 

רות.

New member
אהה ועוד משו למקלחת

למה יש כאלו שמציעים לי דווקא את שיטת מזרק הסיליקון ולא את הרובה כדי לאטום מחדש את החריצים בין החרסינה לאמבט?
 

אתי@

New member
אחנו החלפנו משקופים לפני 4 חודשים

ולא עשינו את זה בעצמנו אלא עשינו את זה במסגרת שיפוץ כללי ע"י פועלים. מכל מה שעשינו - המשקופים היה החלק היותר יקר בשיפוץ, כי החלפת משקוף דורשת הרבה עבודה ועבודה לא קלה בכלל!!! קודם כל, לא קל בכלל לפרק משקוף ואת המשקוף החדש מבפנים יש למלא במלט. חוץ מזה, מאוד קשה ליישר את המשקוף - לפעמים המרחק בין המשקוף מימין לשמאל למטה, לא זהה למרחק למעלה. בעל מקצוע ידע להתמודד עם תקלה כזאת. בנוסף לכל אלה צריך להרכיב שלבניות - שאותן בד"כ קונים לפי מטר וצריך לחתוך אותן לבד. שוב, לפי דעתי עדיף שיעשה את זה בעל מקצוע.
 

shalvale

New member
אם אתם מקפידים על נושא המזוזות

כדאי לכם לקחת רב שישים אותם. הבנתי שיש לאמר ברכה מיוחד כאשר שמים אותם, ודי נהוג לקחת רב עבור כך. אם אינכם כה מקפידים, בדר"כ יש למזוזות 2 חורים קטנים המיועדים לבורג קטן..
 
למעלה