עם כל הצער שבזה...

tipul10000

New member
עם כל הצער שבזה...

אני חייב להודות שטעינו. ושיכנוע עצמי לא יעזור... בתוכנו, כולנו יודעים שהדרך שלנו היתה שגויה כבר בראשיתה, ופשוט נסחפנו עם הטעות עד היום.. כולנו יכולים להודות, שכל צורת החשיבה של מרץ מוטעית, ומנווטת ע"י מנהיגי המפלגה. הם אומנם נחמדים, ויודעים לדבר יפה בטלויזיה, אבל אפילו הם, בפנים, יודעים שזה לא יכול לעבוד עם כל הנועם והויתורים. עם כל הכבוד לדרך ולחשיבת התנועה, צריך להשתמש נגדם בכוח. זה לא יכול להמשך ככה. רק כוח הם מבינים. אני בתור אדם ששנים היה נאמן למפלגה, מודיע בצער שאיך שהמצב נראה היום, אי אפשר להמשיך להאמין בדרכה של התנועה, ואני חושב שרבים חושבים כמוני. אודה לכם אם תשאירו תגובות. עזבתי, ולא אשוב... אלון קירשנבאום, רעננה.
 
מי טעה ?

יש שתי אפשרויות: או שטעית אז או שאתה טועה היום לגבי זה שאתה מדבר בשם כולם, נראה לי קצת מוגזם, לא ?
 

.המוסד

New member
אתם אכן טעיתם ועדכם טועים נדב

אתה עצמך אינך יכול לענות על שאלות בסיסיות, אז איך אתה רוצה שהוא, אלון, יאמין שאפשר להמשיך בדרך שלכם?
 

smile2life

New member
מוסדיניו

מי מת ומינה אותך בוחן כליות ולב - הרי ידוע שרק לו האמת האבסולוטית - מי אמר שהאמת שלך היא האמיתית והצודקת? שאני מאמין שהאמת שלי היא היחידה שצודקת אבל כל עוד אני רואה את ההיגיון שבה (ואני מאמין שחבריי גם) אני אפעל לצורך הסברתה. אני מדגיש "הסברה" ולא "שכנוע" ותחשוב לבד למה.
 

galia.

New member
האמירה הזו קצת מופרכת

האמירה שהם מבינים רק כוח כבר לא תופסת.אני חושבת שכולנו הבנו שבלי שיחות אי אפשר (אולי הפרדה חד-צדדית,פינוי ההתנחלויות ל-2 גושי ישוב גדולים ללא מאחזים) לדעתי מרץ היא תנועה שיש לה מקום בפוליטיקה הישראלית כתנועה חברתית וכמחזקת תנעת העבודה (שרידים אומנם) כמובן שאין צורך להתנדב לתת את רוב שטחי המדינה כמו בקעת הירדן וחלוצה
 

אביסון

New member
אשרי האיש+שאלת הבהרה

אשרי שישנם אנשים שמוכנים לקום ולומר : טעינו, הקשפת העולם שדגלנו בה פשטה את הרגל.אשריך אלון. רק דבר אחד ממש תמוה - אם ידעת, כמו שאתה מציין ש"הדרך שלנו היתה שגויה כבר בראשיתה...",אזי הכיצד המשכת/המשכתם לתמוך בה, למרות שהיה ברור כי היא תביא רק להרג, שכול וצער לשני הצדדים? וכיצד המשכת לתמוך , כשלמול עינך חזית במשך כל השנים, מ-1992 במעשי הטרור וההרג? מה קרה היום שהלטת "לצאת מן הארון"? מה השתנה? אודה לתשובתך!
 
למעלה