עם לבבות לא קונים במכולת, אבל...

driaaa

New member
עם לבבות לא קונים במכולת, אבל...

אם אני לא טועה, ככל שיש לחנות יותר לבבות, יש יותר סיכוי שהחנות תופיע ב-Suggested Shops בפייבוריטס של אנשים אחרים. אותו אלגוריתם שמציע לאנשים את החנויות הללו, הוא זה שמשתמשים בו עכשיו כדי להציע פריטים לרכישה בדף הראשי, מתחת לאוצר. לכן, כמות הלבבות שיש לכל חנות, היא עכשיו כלי לא פחות חשוב מאשר אוצרות. אני לא יודעת אם זה מתייחס גם לכמות הלבבות שיש לפריטים או רק ללבבות החנות. אולי צריך לעשות פרויקט לבלוב הדדי ?
 

driaaa

New member
לכל החנויות שבדקתי במומלצות שלי יש

מעל ל5000 שלבבות, ככה שלא נראה לי שיש טעם ללבלב רק כדי להיכנס לרשימה... האמת, זה די מדכא שאטסי בחרו לקדם את החנויות המצליחות ביותר.
 

glassarah

New member
בדקתי אצלי

וב-suggested shops זה באמת חנויות עם מיליון לבבות...
ואני לתומי חשבתי שבטח אני מופיעה בדף הזה אצל אחרים, אבל כנראה שלא. זה באמת די מעצבן. אבל ב-You might like בדף הראשי נראה לי שזה עובד אחרת, אצלי לפחות אני רואה שם פריטים מחנויות שקניתי מהן או שהוספתי לפייבוריטס, לא בהכרח כאלה עם מלא לבבות.
 

driaaa

New member
ממה שקראתי בפורום הם עובדים על זה

וכל הזמן משנים את איך שזה עובד. כשאני הסתכלתי בדף הראשי, ראיתי דברים ממש מוזרים מחנויות שמעולם לא ביקרתי. אחר כך קראתי על זה בפורום והבנתי שזה קשור ל-SUGGESTED ובאמת כשנכנסתי לשם, המליצו לי על כל החנויות שהופיעו בדף הראשי. אולי עכשיו זה השתנה ? נראה לי הרבה יותר ההגיוני להמליץ לי על דברים ששמתי בפייבוריטס לפני שנה או חנויות שקניתי מהן פעם.
 

driaaa

New member
נדמה לי שזה

קראתי היום המון בפורום, וקצת איבדתי את הכיוון
 

driaaa

New member
עכשיו הופיע לי בדף הראשי

חנות שקניתי ממנה פעם ויש לה רק 400 לבבות.
 

natali_rh

New member
אצלי הופיע חנויות שהתעניינתי בהן בעבר

כולל כמה מפה וכולל את שרה
 
למעלה