עם רמת סוכר של 127- מה אפשר לאכול

gaia20

New member
מממממ..........

תראה... אפשר לאכול המון דברים..... החוכמה היא לשלב נכון בין מאכלים ולאכול אותם בזמנים נכונים. רמת סוכר 127 זה טוב מאוד, וכדאי לשמור על רמה זו, פחות או יותר. אני בכל זאת אתן לך כמה מאכלים. את הבוקר אפשר לפתוח עם ביצה (איך שאוהבים אותה), שתי פרוסות, ירק בצד א. צהריים כדאי שתהיה מלאה ומשביעה. קצת פחמומות, חלבונים, ירקות... א.ערב יכולה להיות דגנים עם חלב או שתי פרוסות עם ממרח, ירק כבר ציינתי?? אז יש 3 ארוחות בין לבין אפשר לאכול איזשהו פרי, יוצא לך 3 ארוחות גדולות ו 3 ארוחות ביניים. מקווה שעזרתי, גאיה.
 
תראה...

כמו שגאיה אמרה רמה של 127 זוהי רמה מצויינת. אך אני גם מוסיפה לדבריה שגם החוכמה היא גם לדעת כמה להזריק ומה לאכול... אני ממליצה לא לאכול הרבה שטויות (שוקולדים, עוגות, גלידות וכו´...) לאכול 3 ארוחות קבוע (ב.צ.ע) ו3 ארוחות בניים קלות,דוגמא אתה יכול לקחת מההודעה של גאיה... ירקות ופירות תמיד מומלץ. כמו כן אם תישאר אם רמות מצוינות אתה יכול לצ´פר את עצמך מידי פעם ולאכול משהו מתוק
! הרבה בריאות. **חן**
 

איליקו

New member
127 זה לא מספיק מידע

מבדיקה מקרית אחת לא ניתן ללמוד דבר. אחרי כמה זמן של צום או אחרי כמה זמן של ארוחה נעשתה הבדיקה? מה היתה תכולת הארוחה? מה הראו תוצאות בדיקות נוספות?
 
למעלה