ענין שאיני מבין אולי תסבירו לי היכן אני טועה

  • פותח הנושא yeh11
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
כי הוא מסוכן ולא נוח לקווים עירוניים

נשמע כמו WIN WIN. למה אין יותר כאלה על הכביש?
כי הוא מסוכן ולא נוח לקווים עירוניים
2 המדרגות בתוך האוטובוס לא בטיחותיות, בייחוד לאוכלוסיות פגיעות ובחלק האחורי כלל לא ניתן לעמוד בנסיעה...
יכול להיות שמה שראית בחיפה זה את הפרברי מתוצרת סולאריס, שהוא אוטובוס גבה רצפה מלא.
 

עלה13

New member
בעבר אגד הפעילה קומותיים נמוך קומה, מניח שהסיבה ...

ענין שאיני מבין אולי תסבירו לי היכן אני טועה
שלום! והשאלה מדוע האוטובוסים המשרתים בקוי דרום השרון לתל אביב ברב הקוים בין עירוניים כאשר המרחק יחסית קצר ,קצב העליה והירידה מאוטובוסים אלה איטי יותר מאשר בעירוניים ,למבוגרים אוטובוסים כאלה מהווים בעיה בעליה ובירידה מהאוטובוס לעומת נמוכי הרצפה ,אז מה קורה כאן ?
בעבר אגד הפעילה קומותיים נמוך קומה, מניח שהסיבה ...
מקום למטען, מזוודות, עגלות, תיקים ועוד למקסום מקום ישיבה וסידור.
הקומותיים שפעלו באגד, בקומה הראשונה בסוף האוטובוס הושאר מקום למטען, היתרון של הקומותיים לנסיעה בין עירונית היא גם מבחינת יותר מקום ישיבה ובתפיסה של היום לאפשר עליה ותיקוף רכישה עצמית משלושה דלתות מה שיזרז את העליה וכמובן האופציה למקום, שתי קומות מאפשרות קומה שניה שכולה בישיבה נטו וקומה ראשונה שתתחלק בין נגישות, נכים, עיוורים, גיל הזהב למקום למטען, נקודות תיקוף ורכישה.
 

איטלקי8

New member
כמדומני שהקומותיים דווקא הופעלו בקווים בין עירוניים ארוכים

בעבר אגד הפעילה קומותיים נמוך קומה, מניח שהסיבה ...
מקום למטען, מזוודות, עגלות, תיקים ועוד למקסום מקום ישיבה וסידור.
הקומותיים שפעלו באגד, בקומה הראשונה בסוף האוטובוס הושאר מקום למטען, היתרון של הקומותיים לנסיעה בין עירונית היא גם מבחינת יותר מקום ישיבה ובתפיסה של היום לאפשר עליה ותיקוף רכישה עצמית משלושה דלתות מה שיזרז את העליה וכמובן האופציה למקום, שתי קומות מאפשרות קומה שניה שכולה בישיבה נטו וקומה ראשונה שתתחלק בין נגישות, נכים, עיוורים, גיל הזהב למקום למטען, נקודות תיקוף ורכישה.
כמדומני שהקומותיים דווקא הופעלו בקווים בין עירוניים ארוכים
ומעוטי תחנות.. כמו חיפה-אילת, ת"א - אילת.. ולקראת גסיסתם נתניה - ת"א.
 

olli3

New member
מנהל
וגם על קווי אשדוד-ת"א, באר שבע-ת"א, באר שבע - ירושלים

כמדומני שהקומותיים דווקא הופעלו בקווים בין עירוניים ארוכים
ומעוטי תחנות.. כמו חיפה-אילת, ת"א - אילת.. ולקראת גסיסתם נתניה - ת"א.
וגם על קווי אשדוד-ת"א, באר שבע-ת"א, באר שבע - ירושלים
תל אביב ירושלים ועוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה