ענישת אישי ציבור
האם לאור גזר-דינו של הירשנזון היום 5.5 שנות מאסר יש צורך לשקול מחדש את סוגיית הענישה בעניינם של אישי ציבור? האם יש להפריד בין מלאכת הענשתו של עובד ציבור על עבירות שביצע תוך ניצול תפקידו כאיש ציבור ו/או הקשורות למעמדו זה לבין עבירות שביצע במסגרת האישית של חייו, למשל עבירת איומים על שכן או הסגת גבול של קרקע סמוכה ועוד? האם יש להעניק לעובד הציבור מקדם "הנחה" או חומרה ביום הדין לאור העובדה כי משפטו התנהל לאור הזרקורים ומתוך הנחת עבודה כי משפטו סוקר "יותר" מעניינו של בוזגלו? האם יש לשקול ביום הדין את העובדה כי עובד ציבור שחטא נפגע "שבעתיים" שכן הוקעתו החברתית מפורסמת ומגיעה לכול בית בישראל ושוב להבדיל מעניינו של בוזגלו אשר חוזר בדרך-כלל לאנונימיות מיד לאחר גזירת-עונשו? אשמח לשמוע דעות בעניין סוגיית הענשת אישי ציבור שחטאו בפלילים.
האם לאור גזר-דינו של הירשנזון היום 5.5 שנות מאסר יש צורך לשקול מחדש את סוגיית הענישה בעניינם של אישי ציבור? האם יש להפריד בין מלאכת הענשתו של עובד ציבור על עבירות שביצע תוך ניצול תפקידו כאיש ציבור ו/או הקשורות למעמדו זה לבין עבירות שביצע במסגרת האישית של חייו, למשל עבירת איומים על שכן או הסגת גבול של קרקע סמוכה ועוד? האם יש להעניק לעובד הציבור מקדם "הנחה" או חומרה ביום הדין לאור העובדה כי משפטו התנהל לאור הזרקורים ומתוך הנחת עבודה כי משפטו סוקר "יותר" מעניינו של בוזגלו? האם יש לשקול ביום הדין את העובדה כי עובד ציבור שחטא נפגע "שבעתיים" שכן הוקעתו החברתית מפורסמת ומגיעה לכול בית בישראל ושוב להבדיל מעניינו של בוזגלו אשר חוזר בדרך-כלל לאנונימיות מיד לאחר גזירת-עונשו? אשמח לשמוע דעות בעניין סוגיית הענשת אישי ציבור שחטאו בפלילים.