עצה איך לזכור הרבה חומר (טוב בעיקר

nutmeg

New member
רגע, רגע -

כל הרעיון באסטרטגיות למידה הוא לגלות שני דברים: 1) שיש יותר מאסטרטגיה אחת. 2) שיש סגנון חשיבה אישי שמן הסתם מגיב יותר טוב לאגטרטגיות מסויימות ופחות טוב לאחרות.
 
אם אתה מסתפק ב85% במקצועות קלים

קלים עבורך, זו בדיוק האסטרטגיה הנכונה. במיוחד אם לא איכפת לך להישאר בור. אני לא מנסה להעליב. אני מתכוון ברצינות: לפני שבונים אסטרטגיה צריך לחשוב על מטרות. לי, לדוגמא, קל בדיוק כמו לך ללמוד היסטוריה ולכן ניצלתי את ההזדמנות להפוך את הבגרות הזו לאס של התעודה
 

Kiru

New member
שינאת העיסוק בלימודים?

לרגע אני לא בטוח שאנחנו מדברים על אותו דבר... אני רואה טכניקות זיכרון כאחד הדברים שעושים את הלימוד למהנה בהרבה. אני חושב שאנחנו פשוט לא מסכימים מהותית...
 
טכניקות שחוסכות שינון מהנות יחסית

כי הן חוסכות סבל. יש גם טכניקות שהופכות את הלימוד למהנה. סידור כל החומר לבגרות בהיסטוריה בראשי תיבות קלים לשינון, אינה טכניקה שמהנה אותי. אני יודע שלאנשים אחרים יש טעם שונה. לדיברי אלי אוחנה, למשל, הבקעת גול מהנה כמו אורגזמה. עבורי ממש לא.
 

בנגלה

New member
אני חושב שיש כאן חוסר הבנה קטן...

שינון זה לחזור על החומר הרבה עד שזוכרים אותו בע"פ.. לא כל טכניקת זיכרון היא- שינון! טכניקות זיכרון באמת יכולות לעשות את הלימוד מהנה מאוד.. אבל לא בעזרת שינון!!! אני לא יודע מה איתך.. אבל לשבת עם כמות עצומה של חומר ולקרוא אותו עד שזוכרים אותו לא נשמע לי כל כך מהנה...
 
הבדיחה סופרה לי על ידי מרצה ל....

לנוירו ביולוגיה שדרש מהסטודנטים הרבה מאוד קריאה ומעט מאוד מחשבה. המרצה המסויים ההוא חקר את תופעת הכאב. מאחורי גבו נאמר עליו שגם המבחנים שלו הם חלק מהמחקר. הסכמתי עם הטענה הזו אחרי שקיבלתי 90% במבחן שלו. הצלחתי במבחן כי לקחתי את כל הספר, סרקתי אותו, השמעתי אותו בהקראה ממוחשבת למחשיר הקלטה ולקחתי את הקלטות לשבועיים מילואים (כחובש בכוננות). אגב , יש סיומת לבדיחה: התלמיד אמר למרצה, שחכתי את המילה ומהרצה הזכיר לו: Boolshit
 
למעלה